Telegram Groep

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Misschien ook een goed idee: aparte Telegramgroepen voor specifieke onderwerpen? Bijvoorbeeld gekoppeld aan de verschillende forums. Voorbeeld: bij het forum "Raamprostitutie: Nederland: Den Haag" een aparte Telegramgroep voor de actuele vragen en informatie. Is Elisabeth (Bul) al gesignaleerd op 84k2, vandaag is Diana (Roe) (23k5) weer aanwezig na vakantie, dat soort dingen.
 
Ik denk dat mijn hele telegram app dan alleen nog maar girlsreview groepen worden haha en dat is misschien ook iets teveel van het goede.
:D mijn idee is dat iemand niet lid zou worden van al die groepen, maar alleen van die voor hem relevant zijn ... bijvoorbeeld, ik wandel eigenlijk alleen langs de ramen in Den Haag, dus ik zou alleen van die groep permanent lid worden.
 
Een forum waar je met een wegwerp-adres kunt werken is veiliger dan WA of T waar je je telefoonnummer moet prijsgeven. Niet doen. Je weet nooit wie er tussen zit.

Voor telegram heb je volgens mij geen telefoonnummer nodig, daarnaast is het zo dat je in de privacy instellingen kunt kiezen dat mensen in groepen alleen je nickname zien en niet je nummer (volgens mij is dit standaard zelfs, en gelukkig maar).

Whatsapp gaat inderdaad volledig op gsm nummers.
 
Misschien ook een goed idee: aparte Telegramgroepen voor specifieke onderwerpen? Bijvoorbeeld gekoppeld aan de verschillende forums. Voorbeeld: bij het forum "Raamprostitutie: Nederland: Den Haag" een aparte Telegramgroep voor de actuele vragen en informatie. Is Elisabeth (Bul) al gesignaleerd op 84k2, vandaag is Diana (Roe) (23k5) weer aanwezig na vakantie, dat soort dingen.
Dat zou je dan beter op Discord kunnen doen. Daar kan je juist verschillende onderwerp-/themagroepen instellen.
Lijkt mij voor Telegram idd niet zo geschikt, vooral als je toch interesse in verschillende onderwerpen hebt.
Wat ik niet precies weet is of het voor de eigenaar van een Discord channel een maandelijkse bijdrage kost.
 
Discord (community) server is gratis meen ik. Er zijn wel abbo's (Nitro), maar dat is voor de gebruiker en niet zo zeer voor de server eigenaar.
Het fijne weet ik er ook niet van ?
 
Zijn er Discord-experts/ervarenen aanwezig?

Er zijn door een aantal leden van hookers.nl discord servers gestart, dat zijn meer chatboxen met kanalen per provincie, alleen heeft dat ook een beetje hetzelfde dilemma als IRC (voor de jonkies, dat is een chatprogramma dat rond 2000 populair was maar inmiddels niet meer), er zitten tich mensen in het kanaal, maar niemand is daadwerkelijk online..

https://discord.gg/MXMg4RpzQU (Bartje01)

https://discord.gg/eSEWTkhUwJ (Sumartk96)

Heel eerlijk, als je een vraag stelt krijg je meestal niet binnen no-time een reactie.
 
Ik ben een redelijk nieuw gebruiker van Telegram. Via dat medium probeer ik ook wel eens te zoeken naar nieuwe ingangen (what's in a word) mijn hobby uit te voeren.
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de dames die zich daar aanbieden toch vooral contact te maken via Whatsapp niet veel goeds in de zin hebben.
Heeft iemand al (goede) ervaring via Telegram?

Eric
 
Ach, ik probeer fakers op mijn kanaal te zetten, maar aangezien dat nu weer hier op GR mag onder bepaalde voorwaarden...hou ik dat ook niet echt meer bij....eerlijk gezegd
 
Ik ben lid van een vakbond en we hebben een WA groep. De aard van mijn werkzaamheden brengt mee dat er ook in de nacht gewerkt wordt. Lig je op je vrije nacht om 03.00 uur in bed, gaan een stel minder begaafden grappen via de app vertellen. Ik heb het ding nu gedempt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan