WHEM Thai massage strombeek vilvoorde

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mon

Newbie
15
31/07/22
3
heb nog eens een thai massage bezocht in vilvoorde strombeek doch meisje was zeker niet die van de foto eerder oude vrouw
daar ik zin had in massage en iets meer toch maar tegen beter weten gebleven
Massage was ok maar toen ik mij omdraaide oude vrouw vet en 1.5 m hoog stak het me tegen kon bijna niet klaarkomen
Heb er genoeg van thai massage oude uitgebluste soms aan drugs weggesmeten geld
 
heb nog eens een thai massage bezocht in vilvoorde strombeek doch meisje was zeker niet die van de foto eerder oude vrouw
daar ik zin had in massage en iets meer toch maar tegen beter weten gebleven
Massage was ok maar toen ik mij omdraaide oude vrouw vet en 1.5 m hoog stak het me tegen kon bijna niet klaarkomen
Heb er genoeg van thai massage oude uitgebluste soms aan drugs weggesmeten geld
Ja Mon omdat het u nu tegen gevallen is moet je ook niet beginnen veralgemenen en andere salons met toch ook wel mooie dames erbij betrekken.
In feite ben je volgens mijn bescheiden mening zelf wel een beetje in de fout gegaan je zag de dame toch voor je naar de kamer gegaan bent. Op dienen moment kon je ook nog rechtsomkeer gemaakt hebben. En ja drugs daar zal de overgrote meerderheid van dames die in de sex industrie werken volgens mij wel mee te maken hebben daar moet je heus geen Thaise voorzijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan