Algemeen Thailand algemene informatie

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Daar lig je dan op het bed, en floept er na 20 minuten massage en een pijpsessie opeens een penis tevoorschijn welke niet de jouwe is 🤨.
Mij gebeurd 4 jaar geleden (Eind van Soi Honey). Dan ben je echt even flabbergasted.
Gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt, maar dat was wel een van mijn grootste angsten in Thailand
 
is natuurlijk Thailand en de nieuwe schemas betekenen niets meer als er nu een nieuwe variant zou uitkomen 🤷‍♂️

ik heb ook een nieuwe pagina gemaakt hier in het Thailand topic voor pattaya info, blijft het overzichtelijk denk ik.
hoop dat de pattaya kenners hier hun ervaringen delen :)
 
Bargirls e massage

Bargirls en massagegirls hebben een zevende zintuig om te weten wanneer iemand al "geclaimd" is en dan houden ze er de handen van af.

Jaren geleden heb ik de test eens gedaan. Als ik door een zijstraat van Sukhumvit Road liep waar veel massageshops zijn (vlakbij Soi Cowboy), dan werd ik werkelijk bij elke shop aangesproken "Hello hansum man. Want massage?". Als mijn Thaise vriendin een meter of 3 à 4 achter me aan liep, kreeg ik plots geen aandacht meer van de massagedames. Daar in Thailand hebben ze nog respect voor eigendom!

Overigens heb ik met de Thaise vriendin ooit bij Honey Bee een "couple massage" gehad. Zeer aan te raden!
Hoe ging dat met die "Couple Massage" bij Honey Bee? Het is 1 van de zeer weinige dingen die (in Thailand) nog niet heb gedaan.
Wordt er dan door 2 bi meiden voor jullie gezorgd? Zit jij dan met 3 dames opgescheept? Erg benieuwd.
 
Gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt, maar dat was wel een van mijn grootste angsten in Thailand

Ik snap die angst niet zo goed, helemaal niet van mensen die vaker in Thailand geweest zijn.

Als je in een beer-bar zit, dan is er altijd wel een overijverige (lees; jaloerse) "gewone" bargirl die in je oor fluistert "she ladyboy". Om je te waarschuwen (en hopende dat je dan met haar meegaat). Tenzij je natuurlijk in een ladyboy-bar zit, maar dan zul je het wel zien dat er iets anders is... Maar meestal zullen de ladyboys het zelf ook wel aangeven. Zodat er niet op de kamer opeens "gedoe" is en zij haar tijd heeft verspild aan een gast die dat niet wil.

Maar de meeste ladyboys zijn gewoon aardige "meiden". Ergens in de Isaan, in een motel waar ik dan altijd ben, werkt ook een ladyboy. Zij/hij is getrouwd geweest met een Farang. Ze/hij vindt het leuk om even weer Engels te praten. Altijd grappen en grollen; "hi darling, good to see you" etc. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze weet dat ze bij mij geen kans maakt (of eigenlijk; dat ik geen kans bij haar zou maken, mocht ik homo of bi zijn). Maar ze is gewoon een leuk iemand. Er zullen ook slechte ladyboys zijn, maar er zijn ook slechte GG's.
 
Ik snap die angst niet zo goed, helemaal niet van mensen die vaker in Thailand geweest zijn.

Als je in een beer-bar zit, dan is er altijd wel een overijverige (lees; jaloerse) "gewone" bargirl die in je oor fluistert "she ladyboy". Om je te waarschuwen (en hopende dat je dan met haar meegaat). Tenzij je natuurlijk in een ladyboy-bar zit, maar dan zul je het wel zien dat er iets anders is... Maar meestal zullen de ladyboys het zelf ook wel aangeven. Zodat er niet op de kamer opeens "gedoe" is en zij haar tijd heeft verspild aan een gast die dat niet wil.

Maar de meeste ladyboys zijn gewoon aardige "meiden". Ergens in de Isaan, in een motel waar ik dan altijd ben, werkt ook een ladyboy. Zij/hij is getrouwd geweest met een Farang. Ze/hij vindt het leuk om even weer Engels te praten. Altijd grappen en grollen; "hi darling, good to see you" etc. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze weet dat ze bij mij geen kans maakt (of eigenlijk; dat ik geen kans bij haar zou maken, mocht ik homo of bi zijn). Maar ze is gewoon een leuk iemand. Er zullen ook slechte ladyboys zijn, maar er zijn ook slechte GG's.
De angst zit hem niet in de ladyboys waar je het duidelijk aan kan zien. Maar er is ook een catogerie ladyboys waar je het niet aan ziet. Geen fysieke kenmerken of overdreven vrouwelijk gedrag.

Verder ben ik altijd op mijn hoede voor de ladyboys, ze hebben een reputatie van zakkenrollen en berovingen van aangeschoten toeristen. Maar er zijn aardige meiden tussen.
 
Laatst bewerkt:
De angst zit hem niet in de ladyboys waar je het duidelijk aan kan zien. Maar er is ook een catogerie ladyboys waar je het niet aan ziet. Geen fysieke kenmerken of overdreven vrouwelijk gedrag.

Verder ben ik altijd op mijn hoede voor de ladyboys, ze hebben een reputatie van zakkenrollen en berovingen van aangeschoten toeristen. Maar er zijn aardige meiden tussen.

Dat "op je hoede zijn" is natuurlijk in Pattaya, waar je in de Bahtbus dan opeens met 3 ladyboys zit die tegen je aan gaan zitten en ondertussen je portemonnee afpakken. Maar dat is Pattaya. Wat je kunt doen is een motobiketaxi-nemen. Kost je hooguit een paar baht meer en geen last van rollende ladyboys. Overal zijn aangeschoten toeristen doelwit van berovingen. Dat is niet voorbehouden aan ladyboys. T
 
Hoe ging dat met die "Couple Massage" bij Honey Bee? Het is 1 van de zeer weinige dingen die (in Thailand) nog niet heb gedaan.
Wordt er dan door 2 bi meiden voor jullie gezorgd? Zit jij dan met 3 dames opgescheept? Erg benieuwd.
Je gaat binnen en elk kiest een dame (uit de dames die couple massage doen, uiteraaard) en dan ga je naaar de kamer. Ze zullen je samen (en zichzelf) wassen en afdrogen en dan krijg je elk een massage van je dame. Die massage wordt dan langzaamaan erotischer. We hadden gekozen voor "happy ending" (je kan ook BJ of full sex kiezen) en dus wordt je op het einde lekker afgetrokken, terwijl je met de masseuse kan spelen (vingeren, borsten likken,...). De vriendin werd lekker gevingerd door haar masseuse en we zijn beiden mooi klaargekomen. Dat is wel het meest simpele scenario. Ik ben zeker dat andere combinaties mogelijk zijn. Kwestie van het op voorhand af te spreken.
 
Ik snap die angst niet zo goed, helemaal niet van mensen die vaker in Thailand geweest zijn.

Als je in een beer-bar zit, dan is er altijd wel een overijverige (lees; jaloerse) "gewone" bargirl die in je oor fluistert "she ladyboy". Om je te waarschuwen (en hopende dat je dan met haar meegaat). Tenzij je natuurlijk in een ladyboy-bar zit, maar dan zul je het wel zien dat er iets anders is... Maar meestal zullen de ladyboys het zelf ook wel aangeven. Zodat er niet op de kamer opeens "gedoe" is en zij haar tijd heeft verspild aan een gast die dat niet wil.

Maar de meeste ladyboys zijn gewoon aardige "meiden". Ergens in de Isaan, in een motel waar ik dan altijd ben, werkt ook een ladyboy. Zij/hij is getrouwd geweest met een Farang. Ze/hij vindt het leuk om even weer Engels te praten. Altijd grappen en grollen; "hi darling, good to see you" etc. Altijd vriendelijk en behulpzaam. Ze weet dat ze bij mij geen kans maakt (of eigenlijk; dat ik geen kans bij haar zou maken, mocht ik homo of bi zijn). Maar ze is gewoon een leuk iemand. Er zullen ook slechte ladyboys zijn, maar er zijn ook slechte GG's.
ben ik mee eens
je herkent ze of je wordt gewaarschuwd nooit geen probleem gehad .
maar veel mensen blijven expres uit de buurt van ladyboys terwijl je hier de echt plezante avonden mee kunt hebben(ik bedoel sfeer niet sex;)),al zoveel top avonden gehad in een bar met meisjes en een zotte ladyboy dus zou ze zeker niet ontwijken
 
Gelukkig heb ik dat nooit meegemaakt, maar dat was wel een van mijn grootste angsten in Thailand
Eerlijk, ik denk dat dit voornamelijk "broodje aap" verhalen zijn van reizigers die waarschijnlijk de ganse vakantie op hun hotelkamer hebben doorgebracht uit schrik van een ladyboy tegen te komen.

Ik ben geen fan van ladyboys, maar elke keer dat ik door een ladyboy werd aangesproken, zegde die netjes "I am ladyboy" en als ik dan vriendelijk haar diensten afwees, was er geen enkel probleem.

De geruchten dat ladyboys bedriegers en zakkenrollers zijn hoor je ook niet van Thai, maar eerder van toeristen die stomdronken al hun geld hebben"verdronken" en dan de schuld maar op de ladyboys steken.
 
Eerlijk, ik denk dat dit voornamelijk "broodje aap" verhalen zijn van reizigers die waarschijnlijk de ganse vakantie op hun hotelkamer hebben doorgebracht uit schrik van een ladyboy tegen te komen.
Ho wacht.... !!
Die "nooit meegemaakt" reactie was een reactie op mijn bericht, waarin ik vertelde dat ooit meegemaakt te hebben. Volgens mij was ik daarin vrij objectief en zelfs meegaand met de situatie. Daarnaast zijn wij zeker geen reizigers die de "ganse vakantie" op onze hotelkamer doorbrengen. Juist niet.......
We reizen door heel TH, backpackend, of gewoon met taxi's. En na 3-4-5 weken reizen eindigen we in bijv. Pattaya voor een laastste weekje strand, eten, en ja seks. En toevallig liep ik die avond tegen een Ladyboy aan. Waar ik volgens mij niet negatief over schreef???? toch????
 
En toevallig liep ik die avond tegen een Ladyboy aan. Waar ik volgens mij niet negatief over schreef???? toch????
Inderdaaad.

En je schreef zelf:

Achteraf waren er voldoende signalen die hij/zij had aangegeven, de naam die hij/zij gebruikte alleen al. Deze was "All-In".
Dus je was gewoon niet oplettend genoeg, al waren de signalen er wel. Dat kan iedereen overkomen. Dat is heel anders dan de verhalen die je (hier en elders) hoort dat de ladyboys er op uit zijn je te verrassen en te bedriegen. Dus eigenlijk zijn we het wel ongeveer eens.
 
Tja ladyboys... ten eerste herken je ze echt wel in bijna alle gevallen vanwege het overdreven gedrag. Daarnaast eigenlijk maar 1x een ding meegemaakt

1x in Walkinstreet waar er eentje iets te opdringerig was en uit leek op vechtpartij. Maar goed was vlakbij TANTRA en de hele staf kent me daar dus niets aan de hand ;)
 
Het voordeel van de Thaise keuken daar is de prijs. Bestel en probeer Streetfood of Foodcourts (sla restaurants over), smaakt het niet.... jammer dan, volgende gerecht of verkoper. Wij bestellen altijd 1 of 2 gerechten die we niet kennen (en dat lukt na 8 reizen van 3-6 weken nog steeds, zoveel opties) en soms is het lekker, oke of niet lekker.... Weer wat geleerd.
Rat, schorpioen, waterkevers, half rauwe "schelpen", spinkhanen, spin, "1000jarige" eieren, etc.... leuk om eens te proberen te proeven en voor de verhalen thuis (al vind ik rat goed te eten), maar dit serieus als maaltijd eten zullen weinig westerlingen gedaan hebben.
Maar de vlees/vis/curry/groente gerechten.... probeer zoveel je kunt, en neem een backup gerecht waarvan je zeker weet dat het lekker is. Bij ons is dat meestal Larb, Massaman, fishcookies en/of SomTam. Afgelopen reis (Jan 2022) heb ik zo o.a. "SomTam Lao" leren eten; met gefermenteerde vissaus, veel pepers en "rauwe" krabbetjes. Die weer heel anders is dan de gewone SomTam en de luxere SomTam Bangkok style.
Weinig gerechten die ik niet op zijn minst durf te proberen, enige waar ik tot nu toe braakneigingen van krijg alleen al bij het aanzien zijn die eieren waar al een half volgroeid kuiken in zit inclusief veertjes. (Of is dat alleen iets Cambodjaans?)
En ons doel is al jaren die Blauwe King Lobster.... Tot we de prijs zien. "Slaan we toch maar weer over"



Yep 90%...... Die 10%, ik vermoed nog minder, die je niet direct herkend.....
Daar lig je dan op het bed, en floept er na 20 minuten massage en een pijpsessie opeens een penis tevoorschijn welke niet de jouwe is 🤨.
Mij gebeurd 4 jaar geleden (Eind van Soi Honey). Dan ben je echt even flabbergasted. (Al met al toch leuke ervaring)
Achteraf waren er voldoende signalen die hij/zij had aangegeven, de naam die hij/zij gebruikte alleen al. Deze was "All-In".
Soi honey barst het ervan.
 
TAT is flink aan het lobbyen om die test eraf te krijgen en eventueel om te zetten naar een antigeen-test. Maar misschien (in mijn ogen waarschijnlijk) wel een PCR-test voor vertrek. Nieuwe evaluatie door CCSA vindt plaats in april, dus best kans dat de regels vanaf mei makkelijker worden.

Dat er in Thailand niets te doen zou zijn, dan is echt niet waar. Sowieso is het normale leven in Thailand gewoon doorgegaan. In Bangkok is altijd wat te doen en ook in Pattaya heeft het nooit helemaal stil gelegen. Bars gaan meer en meer open, Walking Street zal niet meer worden wat het geweest is, maar dat komt omdat de grond daar heel veel waard is om hotels, shopping malls en apartementen direct aan zee te bouwen. Daar kan een simpele Gogo-bar nooit tegenop bieden qua huur. En de plannen komen meer in de lijn met wat de regionale overheid voor ogen heeft met Pattaya. De dames van plezier verdwijnen echter niet en zijn gewoon te vinden in andere straten of wijken. Mocht je geen dame in de bar treffen of daar geen zin aan hebben, dan is er tegenwoordig via Thaifriendly een groot aanbod aan dames. Als je je locatie instelt op Pattaya (vooropgesteld dat je daar dan bent) dan kun je zelf dames benaderen en grote kans dat je zelf wordt benaderd door een dame voor een afspraak.

Er is maar 1 manier om géén dame te kunnen scoren in Pattaya; als je geld op is.
No money, no honey
 
Wat ladyboys betreft... een opvallend iets is dat zij (indien niet medegedeeld dat ze LB zijn), op voorhand hun geld vragen voor ST of LT.
Tot mijn grote schade en schande mij ook eens serieus vergist. Was er niet aan te zien. Of zou ik toen toch dronken geweest zijn?
Heb haar/hem direct buitengeshot, en vroeg mijn geld terug, wat ik niet kreeg.
Toen ik haar/hem 's anderendaags toevallig terug zag hadden we er toch beiden lol om....
 
wat is wijsheid? Ik wil na de zomer richting Thailand. Is het verstandig om nu een profiel aan te maken op bv thaifriendly of wachten tot een paar weken voor vertrek.
Ik heb een - individuele - rondreis voor ogen..Bangkok...Changmai (per nachttrein) Dan een plek in het zuiden en weer terug naar Bangkok en naar huis. Het lijkt me wel leuk om een soort van vriendin te hebben als ik aankom.
 
ach Ladyboys gewoon beschaafd afwijzen daarna... ik vertel altijd dat ik een "one dick" policy heb ;)
Heb via tinder daar best nog een leuk kennisje aan overgehouden. Natuurlijk probeert ze al 4jr sex maar ze weet dat ik dat NIET doe dus is het inmiddels een soort running gag ;)
Zij: "Can I go to your hotel?"
Ik: "No May. We are just friends :cool:"
Zij: "Friends can go hotel and drink and fuck 🤣 "
 
De meeste zetten in hun profiel dat ze ladyboy zijn...en meestal zie je het zelf wel.
Ladyboy zijn is daar volledig geaccepteerd dus ze gaan niet moeilijk doen of daarover liegen.
Ik heb via tinder al menig keer goede sex gehad met een dame.
 
Hoe kom je daar nou bij??? Het is volledig geaccepteerd in Thailand!
Blijkbaar weet jij weinig van de Thaise cultuur en van de Thais.
De ladyboys worden door de meeste Thais met de nek aangekeken, en is vaak een schande voor de familie, tenzij ze natuurlijk geld naar huis sturen.
De Thais zijn vrij conservatief.
 
Terug
Bovenaan Onderaan