Recensie Thayse Carbonera, Lebbeke/Boom

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
15
25/10/22
6
1
Deze week viel mijn oog op deze schone. Ik heb meteen een afspraak gemaakt en het me niet beklaagd.
Ze is heel dominant en dat heb ik net graag. De locatie was top en ze is zeer netjes en hygiënisch. Ze ontving me in mooie lingerie.
Ze vertelde me dat ze uit Londen kwam en hier verbleef tijdens de zomer. Volgende week ontvangt ze in Boom.
Een aanrader!
Hopelijk komt ze regelmatig naar onze regio want ze is top!
 
Deze week viel mijn oog op deze schone. Ik heb meteen een afspraak gemaakt en het me niet beklaagd.
Ze is heel dominant en dat heb ik net graag. De locatie was top en ze is zeer netjes en hygiënisch. Ze ontving me in mooie lingerie.
Ze vertelde me dat ze uit Londen kwam en hier verbleef tijdens de zomer. Volgende week ontvangt ze in Boom.
Een aanrader!
Hopelijk komt ze regelmatig naar onze regio want ze is top!
Kan je een uitgebreidener verslag schrijven. ?
 
Twee weken geleden willen afspreken met Lailah (Link) in haar stekje te Lebbeke. Na wat heen en weer ge-sms kwam ik erop uit dat ze een tijdje vertoefde in het ziekenhuis. Maar ze had een oplossing: haar vriendin uit Brazilië ging haar een tijdje vervangen tot ze weer beter was. Op RL kon ik haar vinden: Thayse (Link) . De foto's spraken me niet direct aan, maar aangezien ik Lailah vertrouwde waagde ik het er maar op.

Toen ik me aan het klaarmaken was kreeg ik spontaan van Lailah enkele video's doorgestuurd van Thayse en die gaven toch de doorslag. Let op: zowel Lailah als Thayse kunnen er wat van, dus op voorhand spoelen en stretchen is echt wel aan te raden, dus beginners opgepast!

Aangekomen op de welbekende locatie in Lebbeke. Met de lift omhoog en direct uitstappen in de hal. Ik werd begroet door Thayse in de gevraagde outfit (kleedje en zwarte lingerie met kousen). Er is airco aanwezig dus dat bespaart een hoop gezweet. Na het uitkleden zijn we er direct aan begonnen. Kussen is wat oppervlakkig (allez, dat dacht ik toch eerst) en daarna schoof ze haar slipje opzij en had ik zicht op haar reeds stijfgeworden lid. Ik ben haar beginnen pijpen en dat vond ze echt wel aangenaam. Ik hoorde haar lichtjes kreunen en voor ik het wist werd ze een wild beest :devilish:. Ze nam mijn mond en we gingen toch over in tongzoenen. Ik wist eerst niet goed waar ik het had en voor ik het wist was ze me aan het rimmen.

Let wel op: na het rimmen duwde ze zachtjes met haar lid tegen mijn sterretje, gelukkig nog alle 5 op een rij en tijdig die condoom erover. Ook naar glijmiddel gevraagd en die had ze gelukkig snel bij de hand.

De seks zelf was goed. Voldoende afwisseling. Zowel doggy, on-top als missionaris kwamen aan bod. Thayse stoot goed door dus opletten voor de beginners!

De moment suprème was echt wel van een ander niveau. Ik heb haar weer omhoog moeten pijpen en dan is ze beginnen rukken, maar voelde al meteen dat ze nog wel wat overschot had. Rubbertje erover en weer neuken :p. Op een gegeven moment zag ik haar grimas veranderen, ze trok zich terug, de rubber eraf en ze schoot (jawel schoot) mijn hele gezicht vol. Ze was er zelf compleet van verrast. Ik heb me dan zelf nog even afgerukt waarbij ze met haar vinger op mijn prostaat duwde. Binnen de korste keren was het dus een ontploffing bij mij waarbij ze haar mondje manouvreerde richting mijn pik en enkele druppels ook bij haar een weg vonden.

Nadien opgefrist in de badkamer en nog wat nagepraat. Ze blijft nog enkele maanden in België op verschillende locaties. Ze zou ook een trio date aanbieden met Lailah, maar dat kon ik nog niet bevestigd zien.

(Plus) + Punten:

+ Airco op de kamer
+ Komt alle afspraken na (kledingwens, opties)
+ Hygiënisch

(min) - Punten:

- Niet teveel "discrete" parking in de buurt
- Bijna ongevraagde bare seks
- Niet voor beginners of eerste ervaring

Mijn algemene score was een 8/10.
 
Een tijdje terug een afspraak proberen maken bij Lailah, maar omwille van reeds beschreven redenen was dit niet mogelijk. Maar Thayse was daar in de plaats en me er dan toch aan gewaagd, ik was er nu toch.

Eerst even opgefrist in de badkamer en toen ik buiten kwam was ze helemaal klaar. Ze laat er geen gras overgroeien en ging meteen over tot actie met een fantastische rimjob.

Daarna rubber erover en in missionaris heeft ze mij dan hard geneukt dat ik er spontaan van klaarkwam, wat een ervaring!

Jammer genoeg had ik maar een half uur de tijd anders had ik zeker nog voor ronde twee gegaan en haar proberen wat te ontfutselen :)

Gegaan voor Lailah maar zeer tevreden terug buiten gestapt!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan