Tips, vragen?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Moeilijke vraag misschien : ik wandel vaak in Duitsland. De wetgeving verbiedt daar alle seksuele activiteiten zonder condoom, en ik bedoel uitdrukkelijk pijpen zonder condoom, en klaarkomen in de mond. Toch gebeurt dit nog steeds, mensen die de saunaclubs bezoeken weten wel waarover het gaat.
Hoe gaat de forumleiding hiermee om? Mag er waarheidsgetrouw geschreven worden of moet er ook schijnheilig gedaan worden zoals op andere fora?
 
Als je het niet per provincie indeeld, dan wordt het al snel een zoekplaatje vrees ik. Kijk eens op het IJberenforum als voorbeeld. Daar staan alle vormen van prostitutie door elkaar in de provincies. Je zoekt je een ongeluk. Reislustige Dames zullen altijd een probleem blijven ben ik bang.

Zou het een idee zijn om één aparte "fake provincie" te maken speciaal voor de reislustige Dames en hun recensie daar te plaatsen? De honkvaste Dames kunnen dan wel in de desbetreffende provincies staan. Giulia uit één van mijn recensies, bij haar zou dat goed kunnen. Ze reist het hele land door namelijk.

Inderdaad, op zich is de verdeling per provincie prima, zullen we eens kijken hoe het loopt? Voor nu kan de topicstarter de titel achteraf aanpassen als de dame verplaatst is binnen de provincie. Als ze buiten de provincie is verplaatst, kun je door het bericht te rapporteren met het rapporteer knopje een moderator inschakelen om het topic te laten verplaatsen naar de juiste provincie. Als dat veel te veel werk gaat blijken te zijn dan kunnen we weliswaar een apart sub-forum voor de "reizende" dames maken, maar als iemand dan in een bepaalde provincie kijkt (welke toppertjes er op dat moment zitten), ziet hij die uiteraard niet er tussen staan.

Niet zozeer betrekking op jouw idee (sounds good) , maar toen ik las 'fake provincie' , dacht ik...


Is het daarnaast een idee om een topic te maken waarin fake accounts kunnen worden benoemd, inclusief onderbouwing? Of is dat een lastige, omdat je dan linkjes moet plaatsen van Instagram, danwel sites via/als Yandex.

@admin

Je bedoelt neem ik aan fake advertenties? Hoe ging dat op hookers?

Misschien een detail ... maar bij invullen van een recensieformulier betekenen de sterretjes 2 "zeer matig" en 3 "matig".

Met name 3, "matig", klinkt negatiever dan ik het bedoel. Ik zou het "voldoende" noemen, en 2 "onvoldoende"
Verschrikkelijk, matig, voldoende, goed, uitstekend?

Moeilijke vraag misschien : ik wandel vaak in Duitsland. De wetgeving verbiedt daar alle seksuele activiteiten zonder condoom, en ik bedoel uitdrukkelijk pijpen zonder condoom, en klaarkomen in de mond. Toch gebeurt dit nog steeds, mensen die de saunaclubs bezoeken weten wel waarover het gaat.
Hoe gaat de forumleiding hiermee om? Mag er waarheidsgetrouw geschreven worden of moet er ook schijnheilig gedaan worden zoals op andere fora?

Da's inderdaad een lastige, volgens mij moeten we voorkomen dat dames door onze recensies in de problemen kunnen komen met de wetgever aldaar.
 
Toevallig de gouden tip, m.b.t. hoe je je recensies eenvoudig kunt terugvinden op Hookers?

Of moet ik idd m'n >1.000 berichten doorakkeren?
Je wilt recensies overnemen van Hookers? Ik denk dat het maar zeer beperkt hoeft. Een recensie is een momentopname. Een seksuele dienst kan behoorlijk veranderen en een 6 kan een 9 worden of andersom.

Moeilijke vraag misschien : ik wandel vaak in Duitsland. De wetgeving verbiedt daar alle seksuele activiteiten zonder condoom, en ik bedoel uitdrukkelijk pijpen zonder condoom, en klaarkomen in de mond. Toch gebeurt dit nog steeds, mensen die de saunaclubs bezoeken weten wel waarover het gaat.
Hoe gaat de forumleiding hiermee om? Mag er waarheidsgetrouw geschreven worden of moet er ook schijnheilig gedaan worden zoals op andere fora?
Ik ben het eens met @admin. De dames moeten niet in de problemen komen door reviews hier. Ik denk dat je deze extra diensten moet zien als iets exclusiefs tussen jou en de sekswerker. Je praat er gewoon niet over. Het is misschien ook geen standaard mogelijkheid, dus voor anderen ook niet relevant.
 
Laatst bewerkt:
Krijgen we straks ook in de titel van het topic een preview te zien van de recensie score van de dame zoals je nu ook op Hookers ziet met de voetstapjes.

Jazeker! zodra het toevoegen van meerdere recensies aan één topic is gerealiseerd, ga ik aan de slag om de score in de topic titel te krijgen ;) .
 
Verschrikkelijk, matig, voldoende, goed, uitstekend?
Beetje lastig vertalen ;) als ik 1 t/m 5 sterretjes zie, denk ik aan rapportcijfers 1 t/m 10: https://nl.wikipedia.org/wiki/Schoolrapport#Nederland

1 - Zeer slecht
2 - Slecht (1 sterretje)
3 - Gering
4 - Onvoldoende (2 sterretjes)
5 - Bijna voldoende
6 - Voldoende (3 sterretjes)
7 - Ruim voldoende
8 - Goed ( 4 sterretjes)
9 - Zeer goed
10 - Uitmuntend (5 sterretjes)
 
Beetje lastig vertalen ;) als ik 1 t/m 5 sterretjes zie, denk ik aan rapportcijfers 1 t/m 10: https://nl.wikipedia.org/wiki/Schoolrapport#Nederland

1 - Zeer slecht
2 - Slecht (1 sterretje)
3 - Gering
4 - Onvoldoende (2 sterretjes)
5 - Bijna voldoende
6 - Voldoende (3 sterretjes)
7 - Ruim voldoende
8 - Goed ( 4 sterretjes)
9 - Zeer goed
10 - Uitmuntend (5 sterretjes)
Ik heb er inmiddels verschrikkelijk, onvoldoende, voldoende, goed en uitstekend van gemaakt zoals voorgesteld.
 
Is het mogelijk om de optie rookvrij (ja/nee) toe te voegen bij het recensieformulier? Dat lijkt me niet echt AVG gedoe op te leveren en als niet roker vind ik dat wel prettig om te weten. Tongzoenen met een dame die kort daarvoor heeft gerookt... liever niet.
 
Een dingetje waar op Hookers best wel over gemopperd werd: zoeken op advertentienummer. Soms werkte het wel, soms werkte het niet. Op het oude Kinky forum kon je tags aan recensietopics toevoegen en die werden gebruikt om een advertentienummer in te zetten en daar kon je dan ook op zoeken. Dat werkte best goed.
 
Is het mogelijk om de optie rookvrij (ja/nee) toe te voegen bij het recensieformulier? Dat lijkt me niet echt AVG gedoe op te leveren en als niet roker vind ik dat wel prettig om te weten. Tongzoenen met een dame die kort daarvoor heeft gerookt... liever niet.

Ik heb hem voor je toegevoegd, maar volgens mij rookt 99% van de dames ?
Bare seks staat al gewoon als optie in het formulier
Ja dat lijkt me voldoende hé.
 
nou ga ik misschien wel heel ver..
maar meer ook voor de beginnende wandelaar..,een rubriek waar je (vooral in de prive ontvangst),dames kunt posten die meerdere ads en nummers gebruiken?
ik heb op H regelmatig recensie geschreven waar ik dat in vermeld heb..de meeste werden dan weer weggegumd ,ivm privacywet..of omdat ze (begrijpelijk) een hekel aan me hadden..en botte manier van schrijven
loopt een beetje parralel aan misstanden/oplichting..maar eigenlijk ook weer niet..
het is enkel een sneaky manier van een dame om meer klanten te regelen..maar het gebeurt dikwijls dat ze daardoor Instagram foto's lopen te jatten om er zelf aantrekkelijker uit te zien..
hier in de regio ,kan ik er zo al 3/4 opnoemen die dit doen..
ik trap er niet in..maar voor een ander kan het een hoop teleurstelling ,tijd ,benzine,ergernis, schelen..
 
Ik heb hem voor je toegevoegd, maar volgens mij rookt 99% van de dames ?

Ja dat lijkt me voldoende hé.
Nee, dat geloof ik niet. Volgens mij is roken steeds minder vanzelfsprekend, ook onder sekswerkers. Gezond leven wordt toch steeds belangrijker. Ik ken maar heel weinig mensen die roken, maar dat zal ook mijn bubbble zijn.
 
Een dingetje waar op Hookers best wel over gemopperd werd: zoeken op advertentienummer. Soms werkte het wel, soms werkte het niet. Op het oude Kinky forum kon je tags aan recensietopics toevoegen en die werden gebruikt om een advertentienummer in te zetten en daar kon je dan ook op zoeken. Dat werkte best goed.
De tag optie zou ik in kunnen schakelen voor de recensieforums, maar hoe weet iedereen dat het daarvoor bedoeld is :).

nou ga ik misschien wel heel ver..
maar meer ook voor de beginnende wandelaar..,een rubriek waar je (vooral in de prive ontvangst),dames kunt posten die meerdere ads en nummers gebruiken?
ik heb op H regelmatig recensie geschreven waar ik dat in vermeld heb..de meeste werden dan weer weggegumd ,ivm privacywet..of omdat ze (begrijpelijk) een hekel aan me hadden..en botte manier van schrijven
loopt een beetje parralel aan misstanden/oplichting..maar eigenlijk ook weer niet..
het is enkel een sneaky manier van een dame om meer klanten te regelen..maar het gebeurt dikwijls dat ze daardoor Instagram foto's lopen te jatten om er zelf aantrekkelijker uit te zien..
hier in de regio ,kan ik er zo al 3/4 opnoemen die dit doen..
ik trap er niet in..maar voor een ander kan het een hoop teleurstelling ,tijd ,benzine,ergernis, schelen..
Passen zulke waarschuwingen niet in het nieuwe subforum Misstanden, melden en veilig afspreken?

Mag ik ook onder GB een website in mijn reactie zetten
Ja hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan