Trio met mijn vriendin (mvv in eerste instantie)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
654
23/09/21
275
Een vriendin van me wil graag wat experimenteren maar wil dat liever samen met mij doen omdat ze zich dan meer op d'r gemak voelt.

In eerste instantie met een dame maar ze staat eventueel ook open voor meer…

Liefst iemand die kan ontvangen.

Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en eventueel aanraders hebben
 
Ja snap ik, maar ik was vooral benieuwd of er mensen zijn die ervaringen hebben met dames of heren die dit aanbieden.

Voor een oproep kan ik denk ik het best een advertentie op sexjobs plaatsen denk ik
 
Probeer maar eens op SDC. Is een Nederlandse website en je kunt filteren op leeftijd, regio en wat de man/vrouw op zoek is. Er zijn veel meer single mannen dan single vrouwen maar dat is totaal niet verbazingwekkend.

Dat is echter geen site voor betaalde dates.
Zoals vroeger in de tijd van X-kiss en Flirt een man nog gratis mee kon doen...
 
Bon heren, ikzelf wil graag een dame inhuren voor hubby en mezelf. Dus afgelopen dagen jullie tips toegepast. Maar wat weinig keuze!!!!
Zoektermen waren heel ruim: Vlaanderen, trio MVV en dan die laatste Nederlandstalig zal mij nekken. Maar bon daar stap ik niet vanaf 🫣
Op Redlights kreeg ik 1 pagina en ik denk 10 advertenties. Waarvan 2 toch ik het Engels.
Een gewone date van Tinder of wat dan ook telt niet. Hij wilt ooit een trio met een betaalde dame. Dus ik dacht 'vaderdagscadeau ✅✅✅'
Opdracht is blijkbaar nog moeilijker dan gedacht
 
Bon heren, ikzelf wil graag een dame inhuren voor hubby en mezelf. Dus afgelopen dagen jullie tips toegepast. Maar wat weinig keuze!!!!
Zoektermen waren heel ruim: Vlaanderen, trio MVV en dan die laatste Nederlandstalig zal mij nekken. Maar bon daar stap ik niet vanaf 🫣
Op Redlights kreeg ik 1 pagina en ik denk 10 advertenties. Waarvan 2 toch ik het Engels.
Een gewone date van Tinder of wat dan ook telt niet. Hij wilt ooit een trio met een betaalde dame. Dus ik dacht 'vaderdagscadeau ✅✅✅'
Opdracht is blijkbaar nog moeilijker dan gedacht
Mooie dame, de volhouder wint. Ik gun het jou en je hubby. Alvast fijne vaderdag gewenst.
 
Bon heren, ikzelf wil graag een dame inhuren voor hubby en mezelf. Dus afgelopen dagen jullie tips toegepast. Maar wat weinig keuze!!!!
Zoektermen waren heel ruim: Vlaanderen, trio MVV en dan die laatste Nederlandstalig zal mij nekken. Maar bon daar stap ik niet vanaf 🫣
Op Redlights kreeg ik 1 pagina en ik denk 10 advertenties. Waarvan 2 toch ik het Engels.
Een gewone date van Tinder of wat dan ook telt niet. Hij wilt ooit een trio met een betaalde dame. Dus ik dacht 'vaderdagscadeau ✅✅✅'
Opdracht is blijkbaar nog moeilijker dan gedacht
Wauw wat een lekker en origineel Vaderdag cadeau 😍
 
Bon heren, ikzelf wil graag een dame inhuren voor hubby en mezelf. Dus afgelopen dagen jullie tips toegepast. Maar wat weinig keuze!!!!
Zoektermen waren heel ruim: Vlaanderen, trio MVV en dan die laatste Nederlandstalig zal mij nekken. Maar bon daar stap ik niet vanaf 🫣
Op Redlights kreeg ik 1 pagina en ik denk 10 advertenties. Waarvan 2 toch ik het Engels.
Een gewone date van Tinder of wat dan ook telt niet. Hij wilt ooit een trio met een betaalde dame. Dus ik dacht 'vaderdagscadeau ✅✅✅'
Opdracht is blijkbaar nog moeilijker dan gedacht
Ik ben bereid om er één te nemen voor het team. Wie is die andere vrouw, naast jou?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan