Trio

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Nick67

Vaste klant
123
30/03/23
75
Goedemiddag,

gaan idee waar dit onderwerp te plaatsen...

Over enkele weken heb ik een borrel bij een oud-collega thuis (man). Er komt ook een érg leuke en aantrekkelijke oud-college (vrouw). Ik heb horen vertellen dat ze wel eens op een festival een dame mee naar huis vraagt voor een spannende avond samen met haar partner. Ik weet dat ze me erg leuk vind maar weet niet hóe leuk.

Stel dat ik wil aansturen op een trio (ik kan mijn mannelijke oud-collega moeilijk zijn eigen huis uit jagen, hoewel ik dat liever zou doen); ik zou het jammer vinden om de jongedame te kwetsen en als vriendin kwijt te raken.

Ik vind het niet te verkroppen als ze de hele avond met haar natte flamoes op de bank zit, ik met een stijve pik in mijn broek en achteraf via via te horen krijg dat ze die avond keihard genomen had willen worden...

HOE TE HANDELEN? Ik hoop niet dat ik me teveel illusies maak trouwens...

Groet Nick
 
Ik zou inderdaad geen illusies maken, geniet gewoon van de avond en leg jezelf geen druk op. Hele grote kans dat er helemaal niets gebeurt.

Heb je in de tussentijd ook contact met haar of zie en spreek je haar pas over enkele weken bij die collega?

Als dat tweede het geval is dan denk ik dat er 2 mogelijkheden zijn.
1) Zij heeft afspraken binnen haar relatie en gaat niet buiten haar relatie om met andere mannen naar bed.
2) Ze ziet je als niet meer dan een vriendelijke oud-collega.

Als ze wel de afspraak heeft om buiten haar relatie met andere mannen naar bed te gaan en ze vind je echt zo leuk, dan had ze wel meer moeite gedaan om contact met je te hebben.
 
Over enkele weken heb ik een borrel bij een oud-collega thuis (man). Er komt ook een érg leuke en aantrekkelijke oud-college (vrouw).
Je mannelijke oud-collega heeft jou en een vrouwelijke oud-collega uitgenodigd voor een borreltje en jij denkt dat je met de vrouwelijke oud-collega sex gaat hebben en omdat je je oud-collega niet uit zijn huis weg wilt jagen, dat het dan maar op een triootje uit gaat draaien??? :unsure:

Ik denk dat je de laatste tijd teveel sexfilms hebt gekeken!
 
Gesprek zo proberen te sturen dat je nonchalant kunt melden dat je last hebt van blauwe-baalen-syndroom, en hopen dat zij aanbiedt om je daarvan af te helpen.
 
Goedemiddag,

gaan idee waar dit onderwerp te plaatsen...

Over enkele weken heb ik een borrel bij een oud-collega thuis (man). Er komt ook een érg leuke en aantrekkelijke oud-college (vrouw). Ik heb horen vertellen dat ze wel eens op een festival een dame mee naar huis vraagt voor een spannende avond samen met haar partner. Ik weet dat ze me erg leuk vind maar weet niet hóe leuk.

Stel dat ik wil aansturen op een trio (ik kan mijn mannelijke oud-collega moeilijk zijn eigen huis uit jagen, hoewel ik dat liever zou doen); ik zou het jammer vinden om de jongedame te kwetsen en als vriendin kwijt te raken.

Ik vind het niet te verkroppen als ze de hele avond met haar natte flamoes op de bank zit, ik met een stijve pik in mijn broek en achteraf via via te horen krijg dat ze die avond keihard genomen had willen worden...

HOE TE HANDELEN? Ik hoop niet dat ik me teveel illusies maak trouwens...

Groet Nick
Klinkt als sprookjesbos
 
Terug
Bovenaan Onderaan