Trouwring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Testytime

Wandelaar
48
21/12/21
102
1
Hi allen,

Ik ga binnenkort mijn eerste bezoek plegen, maar ik weet niet of het gepast is om mijn trouwring om te houden? Is dat disrespectvol naar de DVP toe?

Mijn vrouw is op de hoogte en akkoord met wat ik doe, en een ringafdruk zal ik sws houden. Als het aan mij ligt draag ik hem gewoon zoals normaal, maar als dit in de branche een no-go is dan hoor ik dat graag. Thanks!

Gr. TT
 
Ze merken echt wel dat je een ring draagt. Als ze er op letten merken ze het ook als je die ring net voor de date hebt afgedaan. Ik heb laatst voor de eerste keer gehad dat een dame mijn hand pakte en benieuwd was of er een trouwring om mijn vinger zat. En nee, het maakt ze werkelijk geen zak uit maar soms zijn ze gewoon nieuwsgierig.
 
De vraag of ik hem aanhoud of niet moet ik mij niet stellen.
Bij de gesprekken met de speelkameraadjes is er toch vaak de vraag van die kant uit of ik getrouwd ben.
Small talk hé.
Ik denk niet dat het uit gemeende interesse is. Dat hoeft ook niet.
 
Maakt niet uit of je hem draagt of niet. Ik merk het evengoed op als men de ring net heeft uitgedaan maar zal er niet over beginnen.
(Wel altijd grappig wanneer men aangeeft vrijgezel te zijn met zo'n ringafdruk)
Sidenote: mss erg om te zeggen, maar ik vind het wel een erg opwindende gedachte voor mezelf wanneer ik realiseer dat ik seks heb met andermans man... (als in fetisj-geil 🤭)
 
Hi allen,

Ik ga binnenkort mijn eerste bezoek plegen, maar ik weet niet of het gepast is om mijn trouwring om te houden? Is dat disrespectvol naar de DVP toe?

Mijn vrouw is op de hoogte en akkoord met wat ik doe, en een ringafdruk zal ik sws houden. Als het aan mij ligt draag ik hem gewoon zoals normaal, maar als dit in de branche een no-go is dan hoor ik dat graag. Thanks!

Gr. TT
Gewoon u zelf blijven getrouwd of niet. Dvp vinden het mss leuk te weten dat je getrouwd bent en dat je toch naar hen toekomt 😍
 
Wat Joke zegt. Mijn lief weet er ook van, en ik zou mn ring gewoon kunnen omhouden, maar meestal doe ik m wel (ter plaatse) af, net als mijn horloge, omdat ik niet wil dat er iets in de weg zit bij bijvoorbeeld vingeren ofzo. Maar dat doe ik niet alleen bij een DVP, ook bij mijn lief en mijn vriendinnetje.
 
Ik ga binnenkort mijn eerste bezoek plegen, maar ik weet niet of het gepast is om mijn trouwring om te houden? Is dat disrespectvol naar de DVP toe?
Het is eerder disrespectvol naar je vrouw toe, dan naar de DVP. Het interesseert een DVP niet, of je getrouwd of een relatie hebt, het gaat haar om de pegels
 
Het is eerder disrespectvol naar je vrouw toe, dan naar de DVP. Het interesseert een DVP niet, of je getrouwd of een relatie hebt, het gaat haar om de pegels
😒Beetje kort door de bocht. 1.in sommige relaties laat men het toe om te "wandelen" en 2. Niet elke dvp werkt uitsluitend en alleen om de "pegels"
 
Ik houd wel mijn trouwring om als ik aan de slag ben en mijn klanten hebben er niets aan. 99% stellen er geen vragen over. Andersom geldt uiteraard hetzelfde d.w.z dat het mij helemaal niet uitmaakt.
Uiteraard maakt dat niets uit. Het gaat tenslotte om het plezier en genot dat we aan elkaar hebben en nog gaan hebben 🥰
 
Afgelopen week nog een goed gesprek gehad over mijn trouwring. De dame in kwestie had vooral tips om sporen te voorkomen. Ondanks enige schuldgevoel kon ik er toch wel hartelijk om lachen. Ik kan me niet voorstellen dat het dames ook maar iets uitmaakt van hoe ons privéleven eruit ziet.

Ik zou wel oprecht heel graag weten hoeveel mannen er in relatie zitten en er in het geniep rondlopen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan