WHEM TS Raysa Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
321
03/01/22
6.143
11
Zo jongens (en evt meisjes) dat was vandaag eindelijk weer eens "ouderwets" genieten tijdens mijn bezoek aan Raysa. Een knappe dame uit Brazilië

Begon al met de kennismaking via de whats app, snelle, duidelijk en Nederlandstalige antwoorden.

Adres in Rotterdam uitgewisseld en kwartier voor aankomst mijzelf nogmaals gemeld.

Bij binnenkomst de trap op waar een knappe verschijning in lingerie stond te wachten

Gelijk een stevige tongzoen met een geweldige lach en de vraag of ik iets wilde drinken

Korte kennismaking wederom met tongzoenen en bij ons beide gingen de kleren uit

Nog even de financiële zaken geregeld en het feest kon beginnen

Mooie boops en dito kont die eens goed gestreeld en gekust moesten worden

Alles met een vriendelijkheid en rust die niet vaak meer voorkomt. Heel prettig was dat Raysa goed Nederlands sprak en verstond

Dan moest ik aan de bak en heb haar pik na een langdurige en stevige pijpbeurt stijf gekregen waarbij ook haar ballen en kontgaatje aan de beurt zijn gekomen.

Eenmaal goed stijf een condoom erom en toen was ik aan de beurt De pik met een stevige omvang en een lengte van 18-19 cm werd anaal ingebracht en ze kwam vrij snel stevig op stoom

Na een tijdje nog doggy style en tegelijkertijd aftrekken en na enige tijd was er geen houden meer aan

Samen op bed even uit gehijgd en nagepraat om daarna onszelf te verfrissen een douche was mogelijk.

Tijdens het aankleden nog even gezellig nagepraat en na een dikke kus heel tevreden vertrokken

Herhalingsgevaar 110% Wat een beleving!!!!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan