Algemeen Utrecht algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wat heb je nou aan kleinschalig hoereren? Daar kan ik me geen voorstelling bij maken. Is dat dan een straatje met 4 of 5 ramen? En dat verdeeld over een aantal plekken in en rondom Utrecht?
Dus dan kan ik heel Utrecht rond gaan rijden voordat er eindelijk een vrouwtje beschikbaar is?
Want reken maar dat de gordijntjes dan continu gesloten zijn.
Of er staan een groep gasten in de rij te wachten haha, ik zou een nummertjessysteem erbij zetten, zoals bij de slager. "Goedemiddag, goedemiddag. Nummer 2 is aan de beurt, NUMMER 2. Dag mevrouw, ik heb nummer 14? Oh, dan ben je nog lang niet aan de beurt he. NUMMER 2 KOMT U MAAR" hahahaha.
Wat een stel idioten die dit soort dingen bedenken.
 
Bassie je hebt gelijk, dit kleinschalige gaat nooit werken. Om een raambuurt succesvol te laten zijn heb je een zekere schaalgrootte nodig, anders komen de mannen niet, en dan verdwijnen de dames ook vanzelf, en dan bloedt het langzaam dood.
Misschien is dat stiekem wel de doelstelling van de gemeente, kunnen ze zeggen dat er er blijkbaar geen behoefte meer is aan een raambuurt.
 
Wat heb je nou aan kleinschalig hoereren? Daar kan ik me geen voorstelling bij maken. Is dat dan een straatje met 4 of 5 ramen? En dat verdeeld over een aantal plekken in en rondom Utrecht?
Dus dan kan ik heel Utrecht rond gaan rijden voordat er eindelijk een vrouwtje beschikbaar is?
Want reken maar dat de gordijntjes dan continu gesloten zijn.
Of er staan een groep gasten in de rij te wachten haha, ik zou een nummertjessysteem erbij zetten, zoals bij de slager. "Goedemiddag, goedemiddag. Nummer 2 is aan de beurt, NUMMER 2. Dag mevrouw, ik heb nummer 14? Oh, dan ben je nog lang niet aan de beurt he. NUMMER 2 KOMT U MAAR" hahahaha.
Wat een stel idioten die dit soort dingen bedenken.
Denk je dat die er kom echt niet die komen er nooit meer ze zijn blij dat die weg is
 
Denk je dat die er kom echt niet die komen er nooit meer ze zijn blij dat die weg is
Ik denk wel dat er iets van prostitutie gaat komen. Maar in zoeen rare setting, en idioterie. Dat zowel de DVP's als de mannen er helemaal niets aan hebben.
Ik lees zulke rare berichten over "het nieuwe zandpad" en de idieën en regels die de gemeente erop nahoudt. Dat word een fiasco.
En dan inderdaad krijg je te horen, raamprostitutie is achterhaald bla bla....
 
Echt jammer dat er in Utrecht niks meer is behalve een paar privehuizen en een massagesalon. Europalaan kwam ik nooit maar het ZP was geweldig en ook de Hardebollenstraat was een uitkomst als je in de stad uitgeweest was. Al kwam er alleen maar een straatje in het centrum zoals de Hardebollen terug. Zou toch leuk zijn.
 
Echt jammer dat er in Utrecht niks meer is behalve een paar privehuizen en een massagesalon. Europalaan kwam ik nooit maar het ZP was geweldig en ook de Hardebollenstraat was een uitkomst als je in de stad uitgeweest was. Al kwam er alleen maar een straatje in het centrum zoals de Hardebollen terug. Zou toch leuk zijn.
Zolang Utrecht geleidt word door linkse juppen, ben ik bang dat het in Utrecht bar en boos blijft. Misschien komt er wel iets, maar in zo een rare setting dat niemand er beter van word. En dan krijg je als argument raamprostitutie is niet meer van deze tijd, blah blah
 
Bassie39, duik nog eens in de geschiedenis en ontdek dat sluiting van ZP en Hardebollenstraat plaats vond met een VVD-er als burgemeester.
Als jij even goed terug lees wat ik schreef, heb ik het er niet over wie het zandpad 9 jaar geleden hebben gesloten. Maar wie er nu zitten en verantwoordelijk zijn dat het zo moeizaam gaat om weer een nieuwe zandpad op te bouwen.
Maar ik snap dat begrijpend lezen best moeilijk kan zijn voor sommigen.
 
Haha, alles is hier al kapot gereguleerd. Ik doe al een tijd niks meer in Nederland behalve prive party's, prijzen veels te hoog voor wat je krijgt, mogelijkheden slecht en zelf de vrouwen waat je nog niet gratis op wil liggen durven zelfs de hoofdprijs te vragen voor een shitdate. En natuurlijk is door van alles te sluiten het aanbod ook ronduit kut.
 
Laatst bewerkt:
zandpad is dit jaar alweer 10 jaar gesloten
Er is in die 10 jaar veel veranderd. Een dergelijke voorziening als het Zandpad komt er nooit meer, volledig achterhaald door de tijd. De mensen zitten nu (misschien wel uren) achter het beeldscherm te scrollen op zoek naar een geschikte dame op basis van gephotoshopte foto's voor een veelvoud van de prijs als op het Zandpad in de hoop een leuke date te krijgen. En met een 90% kans op een teleurstelling.
 
Zandpad was 50 per 15 min, dat is bij de ramen nog altijd zo. Privehuizen rond de 140 een uur, beide op veilige basis. Thuisontvangst wisselt tussen de 150 en 200 gemiddeld , soms met iets extras erbij maar vaak gedoe dat ze niet reageren of fotos niet kloppen, snap ook niet dat veel mannen hun vertier vinden in die thuisontvangst.
 
Dat dingen veranderen is van alle dag en als je mee wil blijven doen dan zal je je moeten aanpassen. Of alle veranderingen verbeteringen zijn zal de toekomst leren.
Ik ben van mening dat raamprostitutie nog steeds een goed systeem is, immers het biedt DVP's een werkplek waar er altijd wel wandelaars zijn en wandelaars een plek waar altijd wel DVP's zijn en wandelaars DVP's kunnen aanspreken en kiezen en DVP's wandelaars aanspreken en kiezen.
Als de gemeente zelf de verhuur van werkplekken verzorgt is er ook meteen toezicht op wie er wel en niet hoort te werken, wat weer goed is voor de veiligheid van zowel DVP's als wandelaars.

Tall
 
Gemeentebordeel in Amsterdam is mislukt, dames zijn concurrenten van elkaar en zit ook veel verloop in en dan nog drank of drugsgebruik, foute vriendjes erom heen, sekswerker moet seks werk doen geen huis runnen, wordt ruzie en een bende
 
Terug
Bovenaan Onderaan