Recensie Valentina, Elsene 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

veli

Vaste klant
218
20/10/21
3.184
21
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/valentina-sexy-and-hot-5.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Valentina, Elsene

Onlangs een bezoekje gebracht bij deze dame die al enkele jaren actief is. Steeds voor enkele maanden hier en keert dan weer een drietal maanden terug naar Brazilië.

Een tweetal jaren geleden was ik er al eens geweest en vond het toen prima om de zak leeg te schieten. Dat was ditmaal min of meer hetzelfde, maar de vorige keer vond ik het toch beter. De ervaring zal ik omschrijven als "correct".

Haar lichaam is zoals op de foto's, misschien een klein beetje vet extra op de buik maar zeker niets storends. Hetgeen dat als storend kan worden ervaren zijn haar aanmoedigingen. De klassiekers "Ooh oui baby, c'est chaud" en "ohla mon amour" worden als een gebroken plaat gespeeld met helaas weinig enthousiasme. Maar het moet wel gezegd worden, ze liet me niet gaan vooraleer ik een tweede keer klaarkwam. Vingeren is a no go en oraal bij haar laat ze wel toe, maar geniet er zichtbaar niet van. Pijpen kan ze dan weer wel alsook aftrekken. Tot slot waren de zoenen ook erg karig.

Samengevat: een mooi lijf, maar de gebroken plaat en afwezigheid van enthousiasme maken dat er weinig herhalingsgevaar is. Misschien voor een half uurtje (€60). Anaal is €20 extra, maar hij mag niet te groot zijn.
 
Valentina, Elsene

Onlangs een bezoekje gebracht bij deze dame die al enkele jaren actief is. Steeds voor enkele maanden hier en keert dan weer een drietal maanden terug naar Brazilië.

Een tweetal jaren geleden was ik er al eens geweest en vond het toen prima om de zak leeg te schieten. Dat was ditmaal min of meer hetzelfde, maar de vorige keer vond ik het toch beter. De ervaring zal ik omschrijven als "correct".

Haar lichaam is zoals op de foto's, misschien een klein beetje vet extra op de buik maar zeker niets storends. Hetgeen dat als storend kan worden ervaren zijn haar aanmoedigingen. De klassiekers "Ooh oui baby, c'est chaud" en "ohla mon amour" worden als een gebroken plaat gespeeld met helaas weinig enthousiasme. Maar het moet wel gezegd worden, ze liet me niet gaan vooraleer ik een tweede keer klaarkwam. Vingeren is a no go en oraal bij haar laat ze wel toe, maar geniet er zichtbaar niet van. Pijpen kan ze dan weer wel alsook aftrekken. Tot slot waren de zoenen ook erg karig.

Samengevat: een mooi lijf, maar de gebroken plaat en afwezigheid van enthousiasme maken dat er weinig herhalingsgevaar is. Misschien voor een half uurtje (€60). Anaal is €20 extra, maar hij mag niet te groot zijn.
Ja, dat omschrijft ineens ook perfect mijn (enige) ervaring met deze dame.
Toegewijd genoeg om me 2x te laten komen op 1 uur (wat zeker niet altijd lukt), maar ik stoorde me ook echt wel aan het feit dat ze continu dezelfde "lege" oneliner bleef herhalen en inderdaad niet echt zelf leek plezier te beleven aan haar job. Dus ook bij mij is het herhalingsgevaar heel erg klein.
 
Jammer van die storende verbale "ondersteuning" want ik vind haar echt heel mooi, anderzijds, het minimale (tong)zoenen én de fake borsten vallen ook tegen. Ik was vast van plan haar een bezoekje te brengen maar dankzij deze recensies ga ik het toch maar niet doen. De kost valt precies wel nogal mee maar de verre verplaatsing wil ik mij dan toch liever besparen, jammer.
 
Ze is correct in wat ze doet dus als je haar vraagt om 20 minuten te pijpen zal ze dat wel doen. Ze maakte er bij mij ook geen probleem van toen ik vroeg om verder te pijpen.
Het is nl niet zo dat je de indruk krijgt dat ze 't tegen haar zin doet want wat ze aanbiedt is gewoon goed, het is meer dat de automatische piloot aanstaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan