Recensie Vanessa (Mol), Antwerpen, Schippersstraat 32/1 (dag) 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kladderadatsch

Stamgast
Forumpionier
409
02/07/21
587
41
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze knappe, curvy Moldavische blondine met grote, prachtige (en échte) borsten is terug op SS32/1 tijdens de dagshift (naar verluidt tot 17u).

Uit recensies van andere fora:

Bij aankomst een 3-tal rondjes gelopen om de troepen te schouwen. Keuze te over, maar zoals zo vaak wou ik een meisje in het zwart. Ik zat dan ook met de song " paint it black " in mijn hoofd. Is voor mij ook de ideale track om te seksen.
Na de rondjes lopen is de keuze gevallen op dit meisje. Met haar zwart lederen outfit zag ze er geil uit, en ze keek uitdagend telkens ik voorbij haar raam liep. De meisjes die uitnodigend lachen hebben meestal toch meer kans om mij binnen te krijgen dan de gsm'sters en vies kijkende concullega's.

Van Vanessa en haar dienstverlening alleen maar positieve dingen te vertellen. Kwa postuur vind ik haar een heel mooi meisje. Ze neemt haar tijd voor alles, je kan er een goed gesprek mee voeren, haar Engels is meer dan ok.

Na ons te hebben opgefrist beiden in ons blootjen op het bed plaats genomen voor de festiviteiten. Vanessa pijpt heel goed en ik deed ook mijn best bij haar. De alcohol van de avond ervoor eiste zijn tol. Na een 15-tal minuten heb ik al het werk aan haar moeten overlaten. Dat is haar met verve gelukt.
Ik heb me op mijn rug gelegd en alles aan haar overgelaten. Condoom werd verwijderd, busje olie binnen handbereik en Vanessa begon aan een heerlijke handjob waarbij ik het na een 10-tal minuten niet meer kon houden.
Was geslaagd bezoek.

***

Dat kan ik alleen maar beamen. Als je met Vanessa de juiste klik hebt en je behandelt haar met het nodige respect dan krijg je daar héél veel voor terug. Ze is soms een beetje eigenzinnig maar dat maakt het ook spannend.

Ik ben zelf niet zo voor dat 69 gedoe, ik speel liever andere spelletjes met Vanessa. Ik bezoek haar ongeveer anderhalf jaar nu en ik blijf het een héél toffe meid vinden die op kinky en soft SM gebied steeds een prima service biedt.

***

Het is een heel lief meisje met een voortreffelijke service. Ze acteert zelfs zo goed dat mensen dus echt geloven dat ze klaarkomt.

***

Vanessa was me eerder nooit zo opgevallen. Maar vanmiddag loop ik een paar keer langs haar raam (eigenlijk om te zien of een andere dame aanwezig is) en lacht ze me steeds lief en uitnodigend toe. Haar mooie borsten vallen me daarbij ook op.
wink.png
Omdat ik niet al te veel tijd heb, staak ik mijn zoektocht en ga naar Vanessa. Zij kent mij overigens wel van mijn eerdere wandelingen door de Schippersstraat, Behulpzaam vraagt ze naar wie ik op zoek was, want ze kent veel meisjes. Maar deze niet.

Vanaf het begin zit de stemming er goed in. Ik vraag of de airco aan mag en de radio uit, wat ze allebei doet. Daarna zitten we tegenover elkaar op bed. Vanessa ziet gelijk dat ik van tepels knijpen houd en zegt dat ze ook sm doet, al maakt ze daar geen reclame voor. Ze mag zich uitleven met knijpen, geen klemmen of zo, met de hand vind ik gevarieerder en verrassender. Verder hebben we goed oog- en lichaamscontact. Mooi naturel lijfje heeft ze, en inderdaad heerlijke naturel borsten, eerder D dan C.

Pijpen doet Vanessa ervaren en hij is al snel bedrijfsklaar. Condoom wisselt ze na het pijpen. Omdat het toch nog vrij warm is, wil ik alleen missio. Nu heb ik het in mijn 16 jaar wandelen nog nooit meegemaakt dat-ie te groot is voor de dame... andere dames hebben eerder lachend gezegd dat ik vrij gemiddeld ben. Maar met Vanessa lukt het niet. Het is geen smoes, ik zie aan haar dat het niet prettig voor haar is. On top zal beter gaan, denkt Vanessa, maar ook dat wil niet. Ze biedt aan het met de hand af te maken. Ik ben daar wat sceptisch over, omdat maar weinig dames het zo tot de finish is gelukt. Maar Vanessa heeft een goede techniek en jawel!

Vanessa is een heel lieve en sociale meid, inderdaad Moldavisch. Ze oogt wat jonger dan de 26 jaar die ze aangeeft te zijn. Ze is heel belangstellend als ze hoort waar ik vandaan kom. We zouden nog veel langer hebben kunnen nakletsen als ik niet de trein terug naar Nederland moest halen. Ondanks de wat onverwachte wending vond ik het een fijn bezoek.


Ze adverteert soms op Redlights onder 'kinky Vanessa'.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Deze knappe, curvy Moldavische blondine met grote, prachtige (en échte) borsten is terug op SS32/1 tijdens de dagshift (naar verluidt tot 17u).

Ze adverteert soms op Redlights onder 'kinky Vanessa'.


Ik weet niet zeker of het hier mag maar ik plaats hieronder even de link naar de bijgewerkte en op dit moment actieve Redlights advertentie van deze Vanessa:

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vanessa-sexy-and-kinky-3.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze knappe kinky Vanessa na meer als 8 maanden nog eens bezocht.
Ik juist binnen en het was net of ik ze gisteren nog gezien had. Heel vriendelijk ontvangen en zij begon direct met het gesprek over wat ik de laatste keer had verteld. Ook wist zij nog perfect wat we toen hadden gedaan. (Ik wou dat mijn geheugen ook zo was ;))Dus na een gezellige babbel op bed beland.
En volledige ambiance met deze superknappe griet! Het is zo geil wanneer deze meid met glinsterend oogjes mij aankijkt en sensueel een zwarte latex handschoen aandoet om daarna zachtjes mijn prostaat te stimuleren. En dan begint ze tegelijkertijd te pijpen en voel je die lekkere borsten over je benen wrijven en ze blijft mij met haar prachtige ogen aankijken...
Of anders gezegd... Mijne charel in haar mond een vingertje in mijn gat, haar borsten die mijn benen masseren en dan die bloedgeile blik die mij aankijkt, man, man, man, wat een heerlijk voorspel. Nadien nog nieuwe standjes waarbij ik gezellig met haar prachtige borsten kon spelen.
Want deze meid heeft eeeeecht wel prachtige tieten... ... ... ... en dat niet alleen, echt een prachtig naturel lichaam, knap gezichtje, veel humor en ja, ze heeft echt wel prachtige borsten, en een mooie glimlach, sensuele kinky blik en natuurlijk ook prachtige b... ... ... ... ...
Ja het was weer een topsessie!
Deze lieve meid neemt echt rustig haar tijd om tot een knallend hoogtepunt te komen.
Ja ,op dit adresje kom ik zeker terug, en terug en terug... ... ... ..
 
Neukt ons Vanessa ook? En zo ja, wat zijn de ervaringen boys? Op basis van Kladeradatchie boy zijn recensie weet ik het niet zo goed.

Dat ze mooie borsten heeft lijkt nu wel duidelijk na Jeancul zijn berichtgeving... ;)
 
Dat is flauw =) we zullen n'a jouw komen hoor

Ik begrijp niet wat je bedoelt met "we zullen n'a jouw komen hoor".

Wél, de Vanessa van dit topic is er eentje van. Toen ik haar leerde kennen leek zij in haar raam een gewone, leuke dame. Zij was mij getipt door een collega wandelaar en toen ben ik eens een praatje met haar gaan maken. Dat viel zeer goed mee en toen ben ik binnen gestapt. Na een paar bezoekjes werden mij gaandeweg de kinky skills van deze dame duidelijker en duidelijker. Zij was toen al véél beter dan dames die zich in hun raam overduidelijk als kinky profileerden. Recent heeft ze een paar nieuwe kledingstukken en aanverwante gekocht en profileert ze zich duidelijker als een kinky dame.
 
Neukt ons Vanessa ook? En zo ja, wat zijn de ervaringen boys? Op basis van Kladeradatchie boy zijn recensie weet ik het niet zo goed.

Dat ze mooie borsten heeft lijkt nu wel duidelijk na Jeancul zijn berichtgeving... ;)
Natuurlijk dat deze meid neukt. En ook voor 50€ geeft deze meid een uitstekende service. En heb ik al gezegd dat ze prachtige borsten heeft?;)
 
Vanessa zal deze week nog tot en met vrijdag aanwezig zijn, vanaf zaterdag gaat ze op verlof om met haar familie de feestdagen door te brengen.

Een datum van terugkeer is nog niet gekend.
Bedankt voor deze nuttige informatie. In deze tijd van het jaar is het altijd handig om te weten wie wanneer met verlof gaat en wanneer ze terugkomen. Dan kan ik wat beter vooruit plannen wie ik wanneer ga bezoeken.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Soft SM
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Ochtend
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vanessa-sexy-and-kinky-3.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze keer kon ik niet aan haar glimlach weerstaan en stapte binnen.
In één woord ''WOW'', wat een geweldige vrouw is dit!
Supervriendelijk, sensuele stem, glinsterende oogjes, uitdagende glimlach en een pracht van een naturel lichaam.

Na het was ritueel snel op bed beland.
En dan begon Vanessa vol passie met een erotische geile en sensuele manier mijn lichaam te bespelen.
Ze zakte af naar mijn lul en begon me zalig en lang te pijpen waarbij Vanessa mijn kale balletjes ook niet vergat.
Haar sensuele ogen priemden in de mijne en ik betastte haar zo goed ik kon. Ik kwam gewoon handen te kort.
Eens alles opgewarmd, volgde een mix van kinky spelletjes waarop de wijze dat Vanessa het spel speelt en goed anticipeert op mijn reacties, fantasieën en wensen en daarbij ook nog eens zorgt dat ze zelf geniet, was gewoon onvergetelijk.

Het was een genot om met deze fraaie ondeugende gepassioneerde Vanessa te genieten.
Eigenlijk heb ik maar van één ding spijt.
En dat is dat ik bij Vanessa nog niet eerder was binnengegaan.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Fisting
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Plassex
  5. Soft SM
  6. Speciale kleding verzoek
  7. Voetfetish
  8. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Shift
Middag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/vanessa-sexy-and-kinky-3.html
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de positieve berichten van de laatste weken hier ben ik één van de voorbije dagen ook eens bij deze Vanessa binnen gestapt.

Haar kamer is niet groot maar eens je achter het gordijn komt wordt al snel duidelijk dat Vanessa graag de kinky en BDSM toer opgaat. Naast het bed hangt een Andreaskruis, boven het bed hangen een heleboel leuke attributen en aan de andere zijde van het bed staat een glazen kast vol met dildo's en vibrators in alle kleuren en formaten. Naast het bed is ook een spiegel aanwezig.

Ik had vrijwel direct een "klik" met deze vriendelijke, spontane en vrolijke dame, we hadden onmiddellijk een open en boeiend gesprek. Ze vroeg me wat ik zoal graag had en toen ik haar mijn wensen bekend maakte bleek dat allemaal mogelijk te zijn.

Vanessa heeft écht een killerbody en prachtige naturelle borsten en ik mocht een uur lang genieten van haar kinky en BDSM skills.

Vanessa kent als geen ander het spel van teasing, ze kan heel goed overweg met haar handjes, haar nageltjes en haar mondje. Met een combinatie van pijpen (mét condoom) en een prostaatmassage maakte ze me helemaal gek. Toen ze zag dat ik al wel wat ervaring had met kinky dingen ging ze vanuit de prostaatmassage naadloos over naar een fisting waarbij ik héél intens klaarkwam.

Tijdens een losse en leuke nababbel heeft Vanessa me een beetje een kijk gegeven op haar andere kinky en BDSM diensten. Daar zijn er een aantal bij die ik zeker bij haar wel eens wil meemaken.

Leuke, vriendelijke dame die weet hoe ze een klant moet verwennen. Ze zal me zeker nog terug zien.
 
Welke dagen en uren werkt deze dame?

Elke dag van de week behalve op zondag. Net zoals andere dames neemt ze ook wel eens een vrije dag ergens in de loop van de week.

Normaal gezien werkt ze van ongeveer 10u00 tot 18u00 of 19u00 maar start- en einduur zijn flexibel.

Als je zeker wil zijn dat ze op een bepaalde dag werkt kun je haar altijd een WhatsApp sturen op het nummer dat vermeld staat in haar Redlights advertentie:

 
Laatst bewerkt:
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vanmiddag na lang wandelen weer eens iets nieuws geprobeerd en beklaag het me achteraf zeker niet.
Op fysiek vlak helemaal mijn ding, lieve uitstraling, mooie ogen en wat een prachtige natuurlijke boezem. 😛
Eerste keer altijd wat aftasten (letterlijk en figuurlijk dan) maar dit goedlachs meisje deed alles om het naar mijn zin te maken.
Goede pijpbeurt (steeds met condoom bij haar), nipple play en wat smoke teasing.
Voor een combinatie van het "normale" werk met wat kinky toestanden kan je zeker bij haar terecht.
Op het laatst condoom verwijderd om mij met een prima handmassage met olie een orgasme te bezorgen.
Achteraf liet ze me nog wat sexy latex rokjes uit haar garderobe zien en bood ze me een Colaatje aan.:)
Correct en vriendelijk, wordt nog vervolgd ...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij de fantastische Vanessa geweest. Eerst een soort voorspel gespeeld. Ze zat in haar etalage in het bekende zijden peignoirekke. Met haar afgesproken dat ze zich moest omkleden in latex kleedje en met high boots. Terug buiten en een rondje gelopen . Toen ik weer bij haar pand kwam had ze zich inderdaad in een mooi wit latexjurkje gehuld en had ze zwarte high boots aan. Ik naar binnen. Het financiële geregeld. My god. Ze dirigeerde me naar het bed en nam duidelijk het commando. Baas spelen over haar klanten doet ze graag. Eigenlijk spelt ze het allemaal minder opvallend dan sommige van haar collega's maar is echt ervaren in SM. In geen tijd deed ze echter haar wit kleedje open en liet me graag met haar enorm mooie tieten spelen. Ik moest mijn hoofd er tussensteken en begon met echt met haar borsten af te rammelen. Ze stond inmiddels helemaal naakt voor me. Prachtig lijf. Ze dirigeerde me naar haar collectie dildo's en in een no time had ze een strap-on aan die ze heel fier vooruit stak en me de opdracht gaf dat ik deze moest pijpen. Ik geraakte helemaal in de ban van haar spel. Ze stelde me voor van mij langs achter te pakken maar daar heb ik voor gepast. Ze zei dat ze ontgoocheld was in mij want dat precies dat wat ze graag deed. Ze trok handschoentjes aan een begon mijn kontgaatje wel te stimuleren. IK werd gek, zeker wanneer ze mij op het zelfde moment begon te pijpen. Ik was in heaven en heb mijn baby's dan in het condoom gedeponeerd. Topmeid en zeker voor herhaling vatbaar.
 
Weet er iemand waneer ze plant terug te komen?
is een Girl met een boven behoorlijke service op alle gebied.
Leerde haar kennen in Gent toen ze daar eens kwam proeven, daarna was zij nadat de Bulgaarse Alexandra stopte mijn +
 
Terug
Bovenaan Onderaan