Verliefd op een prostituee (nr.1 topic van hookers)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De concurrentie om simpele meisjes en vrouwen te versieren is wel erg groot Daardoor blijft het toch wel een tijds intensieve bezigheid. Zeker voor eenmalig gebruik. Vrouwen gaan dat ook doorkrijgen en vertellen hun vriendinnen je zal steeds nieuwe lokaties moet vinden om te scoren .
Het dumpen van vrouwen na sex is ook niet zo leuk.
Eigenlijk is vrouwen verleiden het totaal iets anders dan DVP bezoek. Zeker een leuke ervaring en tak van sport , maar ik ga liever voor mijn gemak en bezoek een DVP
Als je die kan vinden op leuke voorwaarden voelt het ook een beetje als versieren. Dus geen torenhoge prijzen , dat is niet geil , dan weet je dat de dame het puur om het geil doet.

Net zoals nu bedoel je?
Doet mijn neefje van 6 ook altijd.
Zeg je iets wat hem niet bevalt gaan zijn vingertjes in z'n oren. dan is het net alsof er niets is gezegd.
Ik denk dat @Fausto ingehuurd is door de oud-gereformeerde kerk van Urk om alle zondaars hier op moraalpreken te trakteren. Net als medemoraaltroll Harry1990 overigens.

Eigenlijk is vrouwen verleiden het totaal iets anders dan DVP bezoek. Zeker een leuke ervaring en tak van sport , maar ik ga liever voor mijn gemak en bezoek een DVP
Als je die kan vinden op leuke voorwaarden voelt het ook een beetje als versieren. Dus geen torenhoge prijzen , dat is niet geil , dan weet je dat de dame het puur om het geil doet.
Eigenlijk is vrouwen verleiden een intuïtieve bezigheid. Je doet onbewust een beroep op oerinstincten en gebruikt de 'sociale antenne' die je van nature hebt meegekregen.

En die antenne werkt bij de een nu eenmaal beter dan bij de ander. Heb je de pech dat jouw antenne minder goed werkt, dan maak je niet gemakkelijk contact met vrouwen. Story of my life voordat ik mijn vrouw ontmoette en zo zal het wrs ook zijn mocht ik ooit weer alleen komen te staan.

Hoe mooi is het dan dat er iets bestaat als betaalde seks? En zoek je goed (via deze site bijvoorbeeld) dan tref je vrouwen die precies weten wat voor mannen bij hen komen. Die begrijpen dat het bij sommige mannen gewoon niet zo gemakkelijk gaat en dat deze mannen ook gewoon behoeften hebben die van zichzelf niet verkeerd zijn, maar gewoon menselijk. Die deze mannen gewoon accepteren zoals ze zijn.

Voor mij geldt overigens dat ik het verleidingsspel helemaal niet wíl spelen in de echte wereld buiten de betaalde seks. Omdat ik dan misschien echt verliefd op een vrouw kan worden en dan komt mijn relatie serieus in gevaar. Ik wil mij beperken tot het contact met dvp's omdat die geen gevaar voor mijn huwelijk zijn.

Ja als je het gratis kan krijgen, wat doe je hier dan überhaupt?

Of je op het forum van de keurslager gaat vertellen dat vlees eten echt heel slecht voor je is.
Dit forum gaat over betalen voor seks.

Als je jong bent heb je dus geen dvp's nodig. Want je trekt ze zo uit de kroeg.
Of je bent introvert, sociaal gemankeerd, te lelijk, te onaangepast, te weet ik veel wat.
Mag het dan wel? Of blijf je sneu als je het niet gratis doet/krijgt?

Als je oud bent en valt op jong (dat doen oudere mannen nog wel eens), dan mag het wel.
Maar dan moet je niet te aardig doen tegen die dames, want dan maak je het leuker dan bedoeld. Het gaat namelijk om uitwonen en kwak dumpen. Tenminste, dat bepalen de jongere members hier. Als je suggereert dat je meer deelt met een dvp dan een vingerhoed ellende in een rubbertje… dan ben je heel sneu.

In de ogen van de jongeren hier.
Waarvan God mag weten wat die hier überhaupt doen, want die trekken ze zo uit de kroeg, hop het bed in, en naaien maar.
Want dat doen jongeren, neuken neuken en nog eens neuken.

Ik weet niet helemaal of deze scheidslijn correct is, maar vele discussies hier komen neer op dit verschil in inzicht / ervaring.

Het reduceert ieder individu tot karikatuur. Dat heet in normaal Nederlands een heilloze missie.
Ik snap je punt er zijn nou eenmaal mannen die niet makkelijk aan een vrouw komen en dan is een dvp hun enige redmiddel. Er zijn ook wandelaars die geen moeite hebben om een vrouw te versieren maar op een of andere manier zijn gaan wandelen. En ik denk dat die mannen op een gegeven moment zijn gaan beseffen hoe nep wandelen wel niet kan zijn. Want zij weten wel hoe het voelt om een vrouw te versieren die hen oprecht leuk vind om wie ze echt zijn.

Laatst bewerkt:
Het betalen voor sex geeft ook de makkelijkheid om weer afscheid te nemen van de vrouw. Als je iemand versierd met alleen het doel sex te hebben dan heb je daarna altijd weer het probleem van het afscheid nemen. Of het moet van 2 kanten eenmalig zijn. Beter is daar vooraf duidelijk over te zijn om problemen te vermijden. De kans is dan wel iets kleiner.

Ik snap je punt er zijn nou eenmaal mannen die niet makkelijk aan een vrouw komen en dan is een dvp hun enige redmiddel. Er zijn ook wandelaars die geen moeite hebben om een vrouw te versieren maar op een of andere manier zijn gaan wandelen. En ik denk dat die mannen op een gegeven moment zijn gaan beseffen hoe nep wandelen wel niet kan zijn. Want zij weten wel hoe het voelt om een vrouw te versieren die hen oprecht leuk vind.
je weet ook als geen vrouwen versierder hoe nep betaalsex kan zijn. Sommige doen je echt voelen als the most sexy man alive of een sex god. Terwijl je zelf ook wel weet dat het zo niet is.

Je kan bv ook kiezen voor sex- dating apps en sites. Maar waar krijg je dan mee te maken?

Je kan bv ook kiezen voor sex- dating apps en sites. Maar waar krijg je dan mee te maken?
Dan krijg je vooral te maken met nepprofielen. En de dames die wel echt zijn, worden overspoeld met reacties, wat de concurrentie immens groot maakt.

Ja, er zijn mensen die aan de lopende band een makkelijke wip scoren via Tinder. Maar dat zijn de winnaars van de datingrace. Aantrekkelijk en van nature begaafd in het spel.

Dan krijg je vooral te maken met nepprofielen. En de dames die wel echt zijn, worden overspoeld met reacties, wat de concurrentie immens groot maakt.

Ja, er zijn mensen die aan de lopende band een makkelijke wip scoren via Tinder. Maar dat zijn de winnaars van de datingrace. Aantrekkelijk en van nature begaafd in het spel.
Dat is zo. Ook betaal je je blauw aan tokens ofz. Om niet verder te gaan dan wat chatten met een nep profiel. Of mijn favoriet op bv afspraakjes. Stuur een foto van je zelf mee in je mail.

Dat gaan we vooral doen hoor.

Ja is net zoals met sport. Sommigen kunnen alles met een bal en andere staan te krukken.
Met techniek idem , wat de ogen zien kunnen de handjes maken .
Het is niet eerlijk verdeeld.
Als dat je niet gegeven is moet je anders spelen in het leven en kan je zeker plezier en geluk vinden.Geen reden om te bekritiseren.
En... als je die techniek net wél hebt... is betaalsex natuurlijk een geweldig 'speelveld'! Je kan je helemaal uitleven... de meest waanzinnig geile sex... je stoutste fantasieën waarmaken... met de vrouwen van JOU keuze!

En dan... 'Bye'! Tot de volgende keer! Zonder enige verdere sociale verplichtingen!

Laatst bewerkt:
je weet ook als geen vrouwen versierder hoe nep betaalsex kan zijn. Sommige doen je echt voelen als the most sexy man alive of een sex god. Terwijl je zelf ook wel weet dat het zo niet is.

Ik weet juist als vrouwen versierder hoe lekker gewone seks kan zijn. Ik heb beide soort vrouwen gehad dus ik weet waarover ik praat. Niet iedere wandelaar is afhankelijk van dvp's, er zijn ook wandelaars die buiten dvp's om in het dagelijks leven ook vrouwen kunnen scoren.

Laatst bewerkt:
Ik weet juist als vrouwen versierder hoe lekker gewone seks kan zijn. Ik heb beide soort vrouwen gehad dus ik weet waarover ik praat. Niet iedere wandelaar is afhankelijk van dvp's, er zijn ook wandelaars die buiten dvp's om in het dagelijks leven ook vrouwen kunnen scoren.
Wat ik niet snap is als je er zo veel gratis heb waarom zou je dan er voor betalen?

Wat ik niet snap is als je er zo veel gratis heb waarom zou je dan er voor betalen?
Nou naar mijn mening ,ik ga enkel nog bij dvp's die echt een 9 of 10 op 10 zijn fysiek, mijn twee relaties die ik had waren ook een 8 en een 9 maar ja mooie liedjes duren niet lang. One night stands heb ik nooit gehad wel de kansen gehad maar niet genomen net omdat ze niet aantrekkelijk genoeg waren en ik geen Zatte wijven neuk. Ik veronderstel dat de meesten die hier gratis neuken dan ook de dappere strijders zijn waar ik mij niet wil begeven 😂🤣🤣

Ik heb ook geen betaalde seks, hoor. Ik zit hier gewoon zomaar, voor de gezelligheid. Beetje posts lezen van al die anderen die wel voor seks betalen.
Niet mis mee. Maar moest ik 1 of meerdere fwbs hebben. Zou ik het geld dat ik uit geef aan een dvp. Anders spenderen. Ook nu en dan eens aan een etentje ofz aan de fwb.
Nou naar mijn mening ,ik ga enkel nog bij dvp's die echt een 9 of 10 op 10 zijn fysiek, mijn twee relaties die ik had waren ook een 8 en een 9 maar ja mooie liedjes duren niet lang. One night stands heb ik nooit gehad wel de kansen gehad maar niet genomen net omdat ze niet aantrekkelijk genoeg waren en ik geen Zatte wijven neuk. Ik veronderstel dat de meesten die hier gratis neuken dan ook de dappere strijders zijn waar ik mij niet wil begeven 😂🤣🤣
Zatte rita. Zou ik ook niet willen.
Nieuwsgierigheid, fysieke aantrekkingskracht gemakzucht, de spanning. Er zijn zoveel redenen waarom men besluit om een dvp te bezoeken en voor te betalen.
Maar waarom boven op je fwbs?

Laatst bewerkt:
Ik dacht eigenlijk dat dat voor alle leden gold, zitten hier dan serieus gasten tussen die echt betalen voor seks?
Dat dóé je toch niet?
Je hebt toch aardig wat recensies geplaatst, of zijn ze uit de duim gezogen? 😆
Daar had ik geen seks mee. 'Pijpen' betekent oorspronkelijk 'fluiten'. Ik zat gewoon wat muziek met die dames te maken.

Ik vind het sneu als je verliefd wordt op een dvp terwijl je geen dates buiten de betaalde seksmomenten hebt.

Ik kan me voorstellen dat je verliefd kan worden op een dvp als je buiten de betaalde seksdates met haar gaat daten en jezelf openstelt voor een liefdesrelatie waarbij je niet betaald voor haar tijd.

Maar een dvp enkel zien tijdens betaalde seksdates en dan verliefd op de dvp worden? Dat onderscheidt wordt in dit artikel niet gemaakt.

Terug
Bovenaan Onderaan