Het komt voor, ik heb het zelf meegemaakt en kreeg dus een affaire met 'n mooie dame die destijds werkte in een luxe bordeel aan de Belgische grens.
We hadden direct bij mijn eerste bezoek 'n hele warme klik.
Van het een kwam het ander.
Na enkele bezoeken, begon het met gratis pijpen, vingeren aan de bar.
Vervolgens nam ze me 'stiekem ' mee naar 'n badkamer, en had ik voor de eerste keer gratis seks met alles erop en eraan.
Ik wachtte haar in die tijd regelmatig op, en als ze dan klaar was met werken hadden we passionele seks in de auto of buiten.
Als het slecht weer was ging ik naar de club ten zuiden van Breda.
Ik bestelde dan een paar picolotjes voor haar.
Zo hielden we de gastvrouw tevreden en zochten wij 'n menigmaal 'n vrije ruimte elders in de club om samen te 'eten' (wat kon ze lekker pijpen, ze heeft heel wat keren sperma geslikt, of uit haat kut gelepeld)
Helaas ging het na 'n maand of vier mis. Ik kwam er achter dat ze getrouwd was. (ze koos uiteindelijk voor haar huwelijk, en ik kon het steeds moeilijker 'zien' als ze met 'n ander bezig was in de club.)
We hebben toen nog 'n aantal maanden af én aan contact gehad
We konden elkaar nog niet echt los laten. Als het contact weer eens verbroken was, en ze na twee weken of zo weer belde dat ze me miste, kon ik niet anders dan naar haar toe gaan.
Ik heb haar op een gegeven moment niet meer teruggebeld. En daar hield het mee op.
(Dat was heel moeilijk maar ik ging er aan kapot, en zij ook geloof ik )
Als je dit ooit zou lezen 'merrie',
Met ons gevoel zat het goed, maar het moment, de plaats en omstandigheden niet
Ik denk dat hier al jaren de drempel ligt, waardoor ik wel wil wandelen, maar het er niet van komt!