Verschil 'Clubhuis' en 'Branchetalk'?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rondwandelaar

Meubelstuk
Forumpionier
2.074
08/07/21
4.983
28
Ik vraag me eigenlijk al een hele tijd af waarom dit onderscheid er is.

Binnen het 'Clubhuis' heb je de onderverdelingen ' Offtopic', 'Nieuwberichten' en 'Branchetalk', maar in de overige Clubhuis topics gaat het ook al alleen maar over wandelen, net zoals in Branchetalk dus. Het soort topics in beiden is identiek. Waarom dan toch dit onderscheid? 🤷‍♂️
 
"Het heeft bij mij ook heel lang geduurd eer ik doorhad dat er buiten de drie onderverdelingen "Offtopic", "Nieuwberichten" en "Branchetalk" ook nog andere topics onder de tab "Clubhuis" stonden.
Ik was eens op zoek naat een topic waarvan ik wist dat het bestond maar kon het nergens vinden, niet bij "Branchetalk" en niet bij "Offtopic" en zo ontdekte ik dat extra "verborgen" plaatsje onder het tabje "Clubhuis'.
 
Misschien ooit bedoeld als: direct onder "Clubhuis" komen algemene "sexonderwerpen", onder "Branchetalk" alleen prostitutieonderwerpen?

Maar nu loopt het allemaal door elkaar.
 
Ik vraag me eigenlijk al een hele tijd af waarom dit onderscheid er is.

Binnen het 'Clubhuis' heb je de onderverdelingen ' Offtopic', 'Nieuwberichten' en 'Branchetalk', maar in de overige Clubhuis topics gaat het ook al alleen maar over wandelen, net zoals in Branchetalk dus. Het soort topics in beiden is identiek. Waarom dan toch dit onderscheid? 🤷‍♂️
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd!
 
Branchetalk zou alleen moeten gaan over onze wandelhobby. Dus bv. hoeveel je per maand opneukt, hoe je het verborgen houdt voor het thuisfront, hoe vaak je een druiper hebt gehad, etc.

Clubhuis zou moeten zijn voor andere discussies, die niks te maken hebben met onze hobby. Zoals bijvoorbeeld de fittie tussen Rusland en Oekraïne, Marc Rutte die de boel weer aan het bedonderende is, Chinese griepvirussen en voetbal.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan