Recensie Victoria Baekelandplein 4 links 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

befbaas

Newbie
21
08/10/22
14
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3211153-victoria
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zojuis bij Victoria geweest.


Leuke speelse knappe dame. Foto s kloppen. Basic afspraak van 50 euro was lekker. Service was gewoon ok maar het is geen geld om voor 50 euro zon mooie dame te neuken.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3211153-victoria#photos&gid=1&pid=7
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vrijdagmiddag het begin van mijn vakantie gevierd door op weg naar huis even langs het plein te gaan.
Gekozen voor Victoria op basis van de foto`s op kinky en haar verschijning aan de raam.
Ze heeft de druk van mijn balletjes gezogen en dat deed ze niet onverdienstelijk.
Een lekkere pijpbeurt. Niet de beste die ik ooit gehad heb, maar ook zeker niet de slechtste.
Victoria ziet er leuk uit, mooie meid en dat is prettig om naar te kijken terwijl ze aan je stok slobberen.
Voor een vluggertje pijpen vind ik haar voor herhaling vatbaar. Volgende keer eens kijken hoe ze neukt.
 
Vrijdagmiddag het begin van mijn vakantie gevierd door op weg naar huis even langs het plein te gaan.
Gekozen voor Victoria op basis van de foto`s op kinky en haar verschijning aan de raam.
Ze heeft de druk van mijn balletjes gezogen en dat deed ze niet onverdienstelijk.
Een lekkere pijpbeurt. Niet de beste die ik ooit gehad heb, maar ook zeker niet de slechtste.
Victoria ziet er leuk uit, mooie meid en dat is prettig om naar te kijken terwijl ze aan je stok slobberen.
Voor een vluggertje pijpen vind ik haar voor herhaling vatbaar. Volgende keer eens kijken hoe ze neukt.
Voor 50euro heeft ze alleen pzc gedaan?
 
Vrijdagmiddag het begin van mijn vakantie gevierd door op weg naar huis even langs het plein te gaan.
Gekozen voor Victoria op basis van de foto`s op kinky en haar verschijning aan de raam.
Ze heeft de druk van mijn balletjes gezogen en dat deed ze niet onverdienstelijk.
Een lekkere pijpbeurt. Niet de beste die ik ooit gehad heb, maar ook zeker niet de slechtste.
Victoria ziet er leuk uit, mooie meid en dat is prettig om naar te kijken terwijl ze aan je stok slobberen.
Voor een vluggertje pijpen vind ik haar voor herhaling vatbaar. Volgende keer eens kijken hoe ze neukt.
Apart, Victoria was niet aanwezig er zat een andere dame op haar plaats . Ook heb ik haar niet gespot bij een ander raam .
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Vandaag op de reacties van dit topic naar binnen gegaan bij Viktoria. Al het extra's wat zij op haar site aanbied is om klanten te lokken.

Ik was mezelf aan het wassen maar ze vond het niet nodig, ik zei dat ik het zelf wel altijd fris vind.

Condoom er omheen doen ging lomp en dat was niet zo heel fijn.

Pijpen was erg snel met haar mond en handen en zat geen gevoel bij.

Ze kwam bovenop en pleurde er heel veel glijmiddel in en op en dat maakte het zo glibberig dat het toch anders is als een dame nat wordt van je.

Doggy positie was geil want ze is heel flexibel maar in missionary moest ik toch snel klaarkomen van haar want dit was al het 3e standje.

Beleving was niet top maar door het doggy standje toch wel beetje geil.

Geen herhalingsgevaar voor mij.
 
Vandaag op de reacties van dit topic naar binnen gegaan bij Viktoria. Al het extra's wat zij op haar site aanbied is om klanten te lokken.

Ik was mezelf aan het wassen maar ze vond het niet nodig, ik zei dat ik het zelf wel altijd fris vind.

Condoom er omheen doen ging lomp en dat was niet zo heel fijn.

Pijpen was erg snel met haar mond en handen en zat geen gevoel bij.

Ze kwam bovenop en pleurde er heel veel glijmiddel in en op en dat maakte het zo glibberig dat het toch anders is als een dame nat wordt van je.

Doggy positie was geil want ze is heel flexibel maar in missionary moest ik toch snel klaarkomen van haar want dit was al het 3e standje.

Beleving was niet top maar door het doggy standje toch wel beetje geil.

Geen herhalingsgevaar voor mij.
Oei, dat is niet zo best. Was ook nog van plan haar te bezoeken gezien ze net terug was. Helaas was ze de dag dat ik in Eindhoven was nogal populair. Had toen bij toeval Carina bezocht op nr. 24 rechts. Ik had geen spijt van mijn keuze voor Carina :devilish:. Voor dezelfde prijs krijg je bij haar een top behandeling!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
very satisfied customer, hope to visit many more times!
 
Is Victoria nog aanwezig op het plein? Al lang niets meer over gelezen. Ben er paar maand geleden enkele keren geweest en zeer goed bevallen. Sindsdien niet meer in Eindhoven geweest.
 
iemand onlangs bij Victoria geweest? Ze geeft aan via online ad dat je haar een whatsapp kan sturen, maar reageert niet. Is het risico te nemen om een uurtje te rijden zonder afspraak te maken??
 
Ik heb haar bezocht toen ze net nieuw was (en daarna nog wel eens). Mijn eerste ervaring met haar: Standaard een halfuurtje met pzc gepakt. Het was in het begin wat onwennig maar na het pijpen kon ik haar best lekker neuken ze was niet vies van hard en had geen last van handjes ik heb van het half uur een uurtje gemaakt dmv bijbetaling.

Ik ga er wel eens terug maar als mijn toppers er zijn verkies ik die boven Victoria.

P.S. ik heb haar niet meer bezocht sinds haar operatie maar haar fotos op kinky zien er wel heel uitnodigend uit prachtig lichaam mooie jetsers :p
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/590173-kimberly
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gezien de gemengde reviews zelf maar eens de stoute schoenen aangedaan en een keertje niet voor Carina of Beatrice gegaan.

Ze is niet zo enthousiast voor het raam als Carina maar als je binnen stapt is ze wel ontzettend vriendelijk.
Ze heeft een beetje een slappe humor karakter waardoor er constant gelachen werd. Dat zorgde dat het ijs snel gebroken was. Het was gewoon op zijn Hollands gezegd heel gezellig.

Geen gehaaste sfeer op bed en geen klokkijker. Als ik Carina moet nemen als maatstaaf voor het orale gedeelte dan legt elke dame het af of het plein. Victoria deed het echt niet slecht, maar voor de echte orale liefhebbers kan je beter naar Carina of Beatrice.

Verschillende standjes gedaan waar ze zelf actief meedeed, en ze is inderdaad erg flexibel!

Zou er zeker nog een keer heen gaan als variatie op Carina of Beatrice.
Ik denk dat de service ook beter is als je wat langer blijft, in plaats van 50 euro betalen en dan klagen dat het een afwerk sessie wordt met een condoom over een slappe.

Al met al een aanrader en ik schrijf mijn reviews vrij kritisch.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3211153-victoria
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik begin met mijn advies: Blijf weg bij deze dame. Wat mij betreft valt ze onder categorie raam 2, rechts

Ik zie veel positieve reacties op deze dame. Ik heb echter een slechte ervaring meegemaakt met haar. Dat is mij nog nooit eerder overkomen op het plein.
Hierbij blijkt dat de ene ervaring niet het andere is. De ene ervaring pakt negatiever uit dan de andere.

Tuurlijk heb ik haar vaker zien staan, maar ging nooit naar binnen. De positieve reacties hier hebben mij doen besluiten haar te proberen. Ik ging voor een vluggertje van 15 minuten. Voorkeur aangegeven voor alleen blowjob.

Ze pijpt ok, maar niet top in vergelijking met Ibbi, Andrea, Sara. Ze bleef aandringen om over te gaan op neuken,want er was iets waardoor ze niet zo lang kon pijpen.

Dat was al een🖕1e moment van dit gaat afwerksex zijn.

Ze wilde graag in control zijn, want na ff doggystyle vroeg ze did you come...?En bam daar was het ✌️2e moment. Het ging haar niet snel genoeg, zo leek het.

Dus we gingen verder, ander standje. Zij backwards on top, maar net niet standaard. Met standje wat ik in mijn hoofd had kon ik diep in haar gaan. 2 of 3x bewegen ging ze van mij af, zij nog meer geïrriteerd, daar was het 🤟3e moment .

Conclusie getrokken: deze meid gaat voor sex, afwerksex. Grab the money and go😂

Ze wilde afmaken met doggy, dus ik stoten, ondanks alles was ik gelukkig nog hard. Om een beetje dieper te stoten, had ik doggy een klein beetje aangepast, een been knie steunend op bed, ander been voet steunend op bed. Theoretisch nog steeds dus doggy 🐶.
Man, man, man.. She really lost it, ze stopte opeens en ze werd boos. Nog nooit meegemaakt op het plein. Ik was totaal niet respectloos naar haar, maar volgens haar wilde ik te veel. Mijn inziens zou ze dan moeten communiceren dat ze alleen standaard standjes doet. Niks van gemerkt.

Andere dames zijn daar duidelijker in of vertellen smoesjes dat het beter op standaard manier moet. Pijntje dit, pijntje dat

Haar pijp kunsten vind ik gemiddeld, haar poes voelde lekker, ze kon hard geneukt worden. Normaal gesproken zou ik haar voor dit een gemiddeld score geven. Echter ze stond nml niet open om het te op te lossen, ik heb zelf geen ruzie met haar lopen maken en haar gewoon aangehoord. En icm dat ze het niet afgemaakt heeft en mijn geld gehouden heeft, geef ik haar daarom een slechte score.

Zo jammer dit, want het is wel een heerlijk uitziende meid: het begon relax, maar met een bitter eind. 🥺
 
Laatst bewerkt:
Ik begin met mijn advies: Blijf weg bij deze dame. Wat mij betreft valt ze onder categorie raam 2, rechts

Ik zie veel positieve reacties op deze dame. Ik heb echter een slechte ervaring meegemaakt met haar. Dat is mij nog nooit eerder overkomen op het plein.
Hierbij blijkt dat de ene ervaring niet het andere is. De ene ervaring pakt negatiever uit dan de andere.

Tuurlijk heb ik haar vaker zien staan, maar ging nooit naar binnen. De positieve reacties hier hebben mij doen besluiten haar te proberen. Ik ging voor een vluggertje van 15 minuten. Voorkeur aangegeven voor alleen blowjob.

Ze pijpt ok, maar niet top in vergelijking met Ibbi, Andrea, Sara. Ze bleef aandringen om over te gaan op neuken,want er was iets waardoor ze niet zo lang kon pijpen.

Dat was al een🖕1e moment van dit gaat afwerksex zijn.

Ze wilde graag in control zijn, want na ff doggystyle vroeg ze did you come...?En bam daar was het ✌️2e moment. Het ging haar niet snel genoeg, zo leek het.

Dus we gingen verder, ander standje. Zij backwards on top, maar net niet standaard. Met standje wat ik in mijn hoofd had kon ik diep in haar gaan. 2 of 3x bewegen ging ze van mij af, zij nog meer geïrriteerd, daar was het 🤟3e moment .

Conclusie getrokken: deze meid gaat voor sex, afwerksex. Grab the money and go😂

Ze wilde afmaken met doggy, dus ik stoten, ondanks alles was ik gelukkig nog hard. Om een beetje dieper te stoten, had ik doggy een klein beetje aangepast, een been knie steunend op bed, ander been voet steunend op bed. Theoretisch nog steeds dus doggy 🐶.
Man, man, man.. She really lost it, ze stopte opeens en ze werd boos. Nog nooit meegemaakt op het plein. Ik was totaal niet respectloos naar haar, maar volgens haar wilde ik te veel. Mijn inziens zou ze dan moeten communiceren dat ze alleen standaard standjes doet. Niks van gemerkt.

Andere dames zijn daar duidelijker in of vertellen smoesjes dat het beter op standaard manier moet. Pijntje dit, pijntje dat

Haar pijp kunsten vind ik gemiddeld, haar poes voelde lekker, ze kon hard geneukt worden. Normaal gesproken zou ik haar voor dit een gemiddeld score geven. Echter ze stond nml niet open om het te op te lossen, ik heb zelf geen ruzie met haar lopen maken en haar gewoon aangehoord. En icm dat ze het niet afgemaakt heeft en mijn geld gehouden heeft, geef ik haar daarom een slechte score.

Zo jammer dit, want het is wel een heerlijk uitziende meid: het begon relax, maar met een bitter
Man man ,Ik heb echt met jou te doen .Je bent een hele ervaring rijker voor 50€ .Uithuilen en naar de volgende dat lucht lekker op .
 
Terug
Bovenaan Onderaan