Voornemens 2024

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

pipodeclown

Wandelaar
70
04/10/22
115
2
Vraag me af of jullie het nieuwe jaar ingaan met een soort van bingo kaart of doelstellingen om eens te doen op wandel gebied dit jaar.

Ik zal eens aftrappen:
Bijzondere plekken:
- in het bos
- in een sexbios

Trio:
- 2 man en 1 vrouw, incl DP
- 1 man en 2 bi vrouwen
- 1 man, 1 vrouw en 1 vrouwelijke TS

Klaarkomen in/op:
- mond
- face
- tieten
- kont
 
ik denk als je toch weg gaat Jimmy, je dan ook wel kan melden waarom je weg gaat.

Heeft het soms te maken met topics die gekaapt worden?
Ik heb het verwijderen even geannuleerd om jou nog antwoord te geven want na het verwijderen ben je ook direct uitgelogd, er zijn er een paar die ik het liefst hoogstpersoonlijk door hun kop zou willen schieten dus dan is het beter om weg te gaan voordat ik echt levensgevaarlijk wordt, ik kan hierna niet meer reageren
 
En hoe zie je dat?
Gebruik je fantasie maar
Ik heb het verwijderen even geannuleerd om jou nog antwoord te geven want na het verwijderen ben je ook direct uitgelogd, er zijn er een paar die ik het liefst hoogstpersoonlijk door hun kop zou willen schieten dus dan is het beter om weg te gaan voordat ik echt levensgevaarlijk wordt, ik kan hierna niet meer reageren
Als een stel toetsenbordridders dat soort gevoelens bij je op kunnen wekken dan hoop ik dat je nog voor het nieuwe jaar psychiatrie hebt ingekocht.
Geen enkele fitti op een internetforum is het waard om jezelf zo te verliezen.
Verstandige keuze om ermee te stoppen
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het verwijderen even geannuleerd om jou nog antwoord te geven want na het verwijderen ben je ook direct uitgelogd, er zijn er een paar die ik het liefst hoogstpersoonlijk door hun kop zou willen schieten dus dan is het beter om weg te gaan voordat ik echt levensgevaarlijk wordt, ik kan hierna niet meer reageren

41Rb19qSS2L._AC_UF894,1000_QL80_.jpg
 
Er werd al iets gezegd over topic kapen maar kan de Jimmy memorial aub ergens anders plaats vinden????

Aandachtsgeil is technisch gezien misschien ook geil maar toch niet wat hier de bedoeling is 🫢

Waarom zouden we? Jimmy is iemand die veel schrijft op dit forum, dus is het zonde dat hij verdwijnt.

5679 berichten tegen 62 van u is niet zomaar iets om te laten gaan.
 
Waarom zouden we? Jimmy is iemand die veel schrijft op dit forum, dus is het zonde dat hij verdwijnt.

5679 berichten tegen 62 van u is niet zomaar iets om te laten gaan.
Dat verdient toch zeker een eigen topic met kerstballen en een piek erop.
Waarom op deze pipowagen springen?
Bovendien gaat het nu al lang niet meer over het tere zieltje van Jimmy die zich inmiddels al wanhopig heeft aangemeld bij de eerste de beste pastoor om z'n hart te luchten…
Jullie zijn z'n vrienden, start dan toch een eigen topic voor die arme kerel.
Ik heb niks tegen Jimmy hoor, absoluut niet maar wat heb ik met al dat drama te maken?
 
Helemaal niets, maar u vraagt om goede voornemens en die geeft hij..
Mijn post ging inderdaad over mijn goede voornemen voor 2024 dus ontopic, ik had de verwijdering gecanceld om nog even een bericht naar iemand te sturen en nu moet ik 72 uur wachten voordat ik het weer kan verwijderen en dan ben ik weg

En nu mogen anderen hun goede voornemens posten, ontopic
 
Ook voor iedereen de beste (wandel)wensen hier.
Mijn goede voornemens voor komend jaar; een aantal dames bezoeken waar het tot nu toe door allerlei redenen niet van is gekomen. Voor de rest op dezelfde wandel voet doorgaan als afgelopen jaar. Dat begint in het nieuwe jaar toevallig vandaag weer. Ben er alleen nog niet uit waarheen/met wie..
 
Ik heb mijn voornemen ,om lindsey van rvp in Made snel weer te bezoeken 🥰en wil een date met Nathalie voor heen Sem ben al verscheidene keren bij haar geweest ,maar ben altijd een paar dagen van slag als ik bij haar geweest ben 😊.en verders nog een leuke dame bij rvp ga eens kijken welke leuke dame (en zij moet het dan ook leuk vinden) verders iedereen een leuk en liefde vol jaar geniet ! 🤩
 
Ik heb mijn voornemen ,om lindsey van rvp in Made snel weer te bezoeken 🥰en wil een date met Nathalie voor heen Sem ben al verscheidene keren bij haar geweest ,maar ben altijd een paar dagen van slag als ik bij haar geweest ben 😊.en verders nog een leuke dame bij rvp ga eens kijken welke leuke dame (en zij moet het dan ook leuk vinden) verders iedereen een leuk en liefde vol jaar geniet ! 🤩
Een snoepwinkel is er niks bij 😉😅👌🏻
Succes!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan