Vriendin wil mee gaan

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

heetgeval5

Wandelaar
37
30/01/22
11
4
Sorry , ik weet mijn eerste dag hier (vroeger zat ik soms op hookers te lezen en heb vandaag dit gevonden)

Ik ga namelijk al enkele jaren op priveontvangst (elke maand/2maand 1x) ik wissel af met verschillende maar 1tje ga ik +-6 x per jaar.

Nu heb ik onlangs een vriendin leren kennen en heb ook gezegd dat ik zoiets doet, en zij vindt geen probleem (zij heeft vroeger ook gangbangs meegedaan)

Vorige week kwam ze er mee af met de vraag dat ze met mij mee wilt op zo priveontvangst. als toeschouwer, en misschien ook willen meedoen.
Hoe moet ik zoiets aanpakken of vragen (mijn vaste waar ik ga is een Oostblokgetint en kan enkel engels en doet in een lovehotel)
 
Je boft maar met zo'n vriendin. Ik denk dat niet elke dvp daarvoor in is en wanneer dat wel zo is, ze waarschijnlijk een extra'tje vragen voor een koppel. Wat ik vaak lees (op Reddit) is dat het een goed idee is om je vriendin de afspraak te laten maken. Hierdoor weet de dvp dat je vriendin ok is en waarschijnlijk ook bij haar in de smaak valt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan