Waar knap jij van af?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als er een man in de woning aanwezig is.
Dat de vrouw stinkt.
Vies ongezellig huis.
Vies bed.
Vragen om meer geld.
Vies onderbroekje aan
Deze dingen zijn allemaal niet wenselijk inderdaad, met als toevoeging dat ik liever ook niet een andere dame in het huis hoor rond scharrelen. Daarom vind ik het wel fijn als ze, wat vaak gebeurt, wat muziek in de kamer op zetten.

Op zich zou je denken: Een andere dame horen in een andere ruimte is helemaal niet erg, maar voor mij moet zo'n contact toch altijd ongestoord 1 op 1 zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik knap vooral af op:

-gemaakte afspraken worden niet nagekomen (wat je aanbied en ik heb er naar gevraagd dat het ineens niet kan).
- Onhygiënisch (vieze luchtjes op plekken waar je intiem bent, of uit je mond)
- de daad op een vies matrasje moeten doen waar niet eens een hoeslaken omheen zit om dit te verbergen
- prijzen ineens verhogen of voor alles extra vragen terwijl dat niet vermeld was
- iemand minimaal 15 minuten na afgesproken tijd te laten wachten.

Kan zo nog wel meer dealbreakers voor mij verzinnen
 
Zwemband om terwijl ze slank aangeven, dikke bolle kut, stinken als ze de benen uit elkaar trekt, roken, huisdieren los in huis, kattenbak, kraakpand, vuile was op de
Kamer, man beneden, stinken uit haar smoel, zweetoksels, Adidas slippers, crocs dragen, 10 jaar ouder dan aangegeven. Daarom filter ik altijd op jong, slank en atletisch, geen Zuid-Amerikaans en Braziliaans en nog niet lang actief en dan afwachten enkel Kinky en geen SJ (dan heb je bovenstaande zeker aan de haak) succes 🤞
 
Ik heb gelukkig veel van de hierboven beschreven dingen nog niet meegemaakt.
Ik knap met name af op ongeïnteresseerdheid en automatische piloot werk.
Sommige dingen die hier benoemd worden vind ik stiekem wel geil.
Een dame in een joggingbroek en een baggy t-shirt met adidas slippers :love:
Mag ook heel veel tatoeages hebben.
Misschien ben ik diep van binnen gewoon een enorme tokkie :ROFLMAO:
 
Ik heb gelukkig veel van de hierboven beschreven dingen nog niet meegemaakt.
Ik knap met name af op ongeïnteresseerdheid en automatische piloot werk.
Sommige dingen die hier benoemd worden vind ik stiekem wel geil.
Een dame in een joggingbroek en een baggy t-shirt met adidas slippers :love:
Mag ook heel veel tatoeages hebben.
Misschien ben ik diep van binnen gewoon een enorme tokkie :ROFLMAO:
Als ze dan op het kamp ontvangt is het plaatje dan helemaal compleet voor je? 🤣
 
...........................
Mag ook heel veel tatoeages hebben.
......................
Dat is nu net iets waar ik op afknap. Mijn motto i.v.m. tattoo's is "Ik kruip niet in bed met een inktpot."

Een tattootje hier of daar kan dan misschien nog wel, maar wanneer ze half tot helemaal vol geschilderd staan, dan hou ik het toch maar voor bekeken. Ik krijg er de kriebels van. Ik heb wel eens een paar maal met dames gedatet die maar één tattoo hadden, maar wel een heel grote die bijna de hele rug besloeg. Maar dit waren geen gewone tattoos, dat waren echte kunstwerken. Maar zulke tattoo's kom je slechts héél zelden tegen.
Ieder zijn meug, van mijn mogen ze gerust tattoo's dragen, maar dan ga ik er niet mee daten. Mijn ding is het helemaal niet.
 
Knoflook-,uien-, zweetlucht. Luchtjes in het algemeen, maar ook parfum. Wat ik ook niet snap is dat sommige dames van die idioot lange kunstnagels hebben. Daar kun je normaal al niet mee werken, maar bijvoorbeeld masseren.....
Laatst nog weer een dame gehad, een zeer goede massage, maar helaas voelde ik telkens ook die "stalbatsen" over mijn rug heen krassen.
 
Veel tattoos. Ik vind het gewoon niet vrouwelijk staan. Een paar kan nog wel maar echt helemaal onder vind ik echt lelijk. Verder ook als de dame mij een andere prijs zegt dan in de advertentie staat aangegeven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan