Waarom persoonlijke berichten?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb me voorgenomen om voortaan niet meer in te gaan op persoonlijke berichten. Ik versta het nut niet daarvan. 1. Je kunt anoniem op de gewone site je ervaringen delen en 2. wat heeft de medewandelaar aan een bericht tussen twee mensen? Girlsreview is en blijft toch een forum om ervaringen uit te wisselen?
9 van de 10 keer zijn het ook onzinnige berichten. Een soort van kruisverhoor over een bepaalde dame. Vaak door mensen die zelf 0,0 informatie delen.
 
Wat is de reden trouwens dat je veel pb's zou krijgen, buiten een sexy avatar gerekend ? 😅
Wanneer je duidelijk bent in je recensies zal je daar minder last van hebben denk ik.
 
9 van de 10 keer zijn het ook onzinnige berichten. Een soort van kruisverhoor over een bepaalde dame. Vaak door mensen die zelf 0,0 informatie delen.
Daar herken ik me niet in. Ik ervaar juist hele goede gesprekken via PM. Gesprekken die niet via het forum gaan, die niet vervuild worden door allerlei reacties, gesprekken met diepgang en gesprekken waar derden niks aan hebben maar voor de betrokkenen zeer interessant zijn.
 
Daar herken ik me niet in. Ik ervaar juist hele goede gesprekken via PM. Gesprekken die niet via het forum gaan, die niet vervuild worden door allerlei reacties, gesprekken met diepgang en gesprekken waar derden niks aan hebben maar voor de betrokkenen zeer interessant zijn.
Ik krijg echt vooral kruisverhoren e.d. n.a.v. recensies.

Nu ook weer iemand die het naadje van de kous moet weten van iets waar ik een recensie van heb gepost. Meneer zelf heeft 0 berichten en 0 recensies.
 
Ik heb idd. ook al eens de indruk gehad dat iemand mij gedetailleerde vragen via PM stelde omdat hij zich aan het verhaal wilde opwinden.

Maar dat maakt voor mij zeker niet dat ik van de mogelijkheid van PM af zou willen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan