Recensie Wanna, Phattarapon, Londerzeel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

copkiller

Stamgast
344
15/08/21
307
23
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
gisteren weer eens afgezakt naar londerzeel was daar altijd voor Didi maar die is met de noorderzon verdwenen helaas,zonder afspraak daar aangekomen
duur werdt open gemaakt door Wanna dus, niet de jongste meer maar zag er nog redelijk uit op het eerste gezicht,gekozen voor een uurtje massage, na een douche op het bed beland,dame zich zelf uit de klere gedaan, komen daar een paar dikke tieten tevoorschijn :D da zijn dubble DD zeker weten jammer dat ze wat mollig van onder is maar goed,eerst een geweldige massage gehad met genoeg olie was lang geleden,dame doet dat super, na verloop van tijd om mogen draaien ,zodat devoorkant eens verwend kan worden,nou dat heeft de brilliant gedaan moet ik toegeven,mijn lul lekker in de olie gezet met zeer veel gevoel gespeeld ,begon mij spontaan te pijpen lekker zonder,verplaatste zich wat olie tussen de dikke tieten moest ze bij elkaar houden en begon mijn lul lekker teneuken tussen die 2 wow:love: nog lekker met mijn hand met haar kitje kunnen spelen ,en super klaar gekomen,nog eens een douche nadien en een lekker uurtje volgemaakt,en dat zonder iets extra tehoeven betalen gewoon voor de standaard 80 eurotjes,,was echt een van de betere ervaringen sins jaren totaal niet verwacht(y)
 
Ik ben hier enkele weken geleden ook eens terecht gekomen. Massage vond ik dik ok. Wanna is niet meer van de jongste, maar voor mij hoeft dat ook niet. Voor pijpen (zonder) heb i 20 euro extra betaald. Totale schade 100 euro.
Ik vond haar bij momenten wel wat 'dekking' zoeken toen ik met de vingers de poes in wilde.
Verde was het wel ok.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan