Wat is bij jullie een belangrijk punt om terug te komen naar een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Lol in wat ze doet uitstralen. Lastig om te bepalen maar ik merk wel snel of iemand er met plezier of tegenzin zit.
Dan een goeie opbouw, dus liefst een gesprek waaruit een klik blijkt. Dan niet gelijk in de pijpstand. Maar dmv zoenen etc opbouwen.
Sloppy lange en diepe blowjob, langdurig beffen en dan ben ik al happy.
Als we er beiden lol in hebben of het is echt knettergeil dan kom ik geheid terug. En wordt het nog beter.
 
Sommige dames bezoek ik graag en kom ik ook graag terug . De een pijpt je net lekker en dieper dan een standaard dvp. De andere biedt extra's zonder toeslag zoals klaarkomen op haar borsten.

Nadeel is als je tevaak terugkomt dan wordt het allemaal net ietsje minder. Minder enthousiasme of inzet vanuit de dames.
Overigens ik bezoek alleen raamdames. Misschien heeft dat ook mee te maken.
 
Ik vind de klik met de dame een heel belangrijk punt.
Bij een goeie klik is het vaker ook gezelliger en geniet je meer.
Ik spreek echter wel niet maandelijks met dezelfde dame af.
Doe je dit wel dan wordt het enthousiasme toch sneller minder.
Heb je geen klik dan wordt al snel ff afraffelen en de deur uit.
 
Als de dame mij werkelijk op mijn gemak kan laten voelen. Dat zit m voor mij niet in de grote dingen, maar juist in de kleine. Net even die blik, de aandacht, de oprechte lach, de aanraking, het herinneren van iets persoonlijks, etc.

Ik vind het fijn als het gevoel van een klant zijn verdwijnt. Geen overdreven GFE, maar wel het idee dat het simpelweg gezellig is met elkaar. Lekker relaxt. Alsof je even binnenwipt bij de buurvrouw voor een bakkie en er meer van komt.

Krijg je dat voorelkaar, dan heb je me te pakken. Moet de seks wel ontiegelijk slecht zijn wil ik niet vaker langskomen.
 
Belangrijkste criterium is dat ik terug mag komen 🤣

Zonder gekheid, 1x date gehad met een zogenaamd topwijf. Milf van rond de 43 jaar waar de foto's toch wel een verkeerd beeld begonnen te geven. Was toen zelf 49 en haar pakketje leek mij leuk. Fanboys waren al 15 jaar met haar meeverouderd en zagen denk ik niet dat ook in die leeftijdscategorie beter te vinden was. Ze was geen echte profi en deed het ook voor haar plezier.
Haar versie van tantra, pijpen etc. was op alle punten gewoon heel matig. Leukste was dat het een hobbyhoer was. Daar was ik niet meer welkom en ook niet lid geworden van de fanclub en was ook de enige hobbyhoer ooit.

Criteria om terug te komen zijn:

- Leuk karakter
- Uiterlijk moet mij aanspreken
- Goede service en prijs/kwaliteitsverhouding
- Stabiel w.b.t. kwaliteit
- Geen of alleen kleine leugens vertellen

Niet erg als dame zegt uit Italie te komen en het is Albanie. Ingebouwde DVP Translate in mijn hoofd zet zoiets automatisch om. Heb wel een hekel aan zeggen dat ze geen kinderen hebben en dan blijken ze er 6 te hebben, leugens over vriendjes etc. Vertel gewoon niks of blijf een beetje bij de waarheid. Weet best veel over een paar favorieten en ze nog niet op leugens betrapt.
 
Bij mij staat tongzoenen ook hoog op het lijstje. Niet een breaker om niet meer terug te gaan als de rest goed is. Daar hangt het dan wel van af.
Verder pijpen zonder condoom. En gewoon een algehele klik met de dame. Dat je ook een beetje samen kan lachen. Dat zijn voor mij toch wel de 3 belangrijkste dingen om terug te keren. En dat de sex goed is natuurlijk. Maar dat spreekt vanzelf.
 
Hmmm ja tal van genoemde dingen herkenbaar...sfeer, klik, inzet, meer zonder extras, al dat soort dingen...maar er is 1 ding waar ik laatste tijd tegen aan loop; als ik een dame app om af te spreken en ze stricly business / super kort reageerd alleen...blijkbaar is mijn ego daar deze dagen gevoeliger voor hahaha zo wou ik vorige week naar 1 van een paar al bekende dames op mijn lijstje gaan. Maar allemaal hadden ze geen tijd / zin om er meer dan enkele woordjes / emojis aan vuil te maken...waardoor mijn hele opwinding / lust / enthausiasme afname en ik uit racune maar wat anders ben gaan zoeken...gevonden dacht ik, maar afijn bleek ik weer eens een semi hitsig gesprek te hebben gevoerd met een receptioniste / handler / planner of whatever :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Ik ben ook een persoon die niet gauw meerdere malen bij eenzelfde DVP zal gaan alhoewel er toch een paar zijn die me zullen terugzien.
Ik kies ze op basis van uiterlijk , recensies en profiel. Dat laatste is soms toch een knelpunt voor mij want er zijn er veel die heel wat overschattingen maken bij het aanmaken van hun profiel.
Aangezien dit één van mijn criteria is en ze zich daar al niet aan houden is dit al een no return.
Als de foto's overeenkomen, het profiel klopt en de klik met de dame er is in het begin dan volgt de rest vanzelf…
Als ik dan naar buiten ga met een zeer goed gevoel zal ze me wss nog terug zien.
Ik vind het zelf belangrijk om een vrouw te laten genieten en het nodige respect te tonen dus verwacht ik dit ook van hen aangezien ik hen betaal voor hun diensten.
 
Ik heb al meermaals mogen constateren dat veel dames mooier zijn dan op de foto's. Maar dit geheel terzijde 😜

@Zico dat is waar heb ik ook al meegemaakt en is alleen maar een pluspunt maar het gaat toch om het totaalpakket
Enerzijds kun je de keuze maken op basis van je criteria maar anderzijds weet je nooit op voorhand of de klik er zal zijn
 
Ik bezoek bijna nooit 2 keer dezelfde dame.

Een uitzondering die ik kan bedenken is dat ik op zaterdag in de hoogtijdagen van Leeuwarden bij een dame was geweest en het met mijn aangeschoten kop niet lukte om klaar te komen. Natuurlijk wilde ik me niet laten kennen en ben de volgende dag terug gegaan om eea recht te zetten😅
 
Eigenlijk vrij simpel samen te vatten: als de eerste keer me goed is bevallen, dan is de keuze voor een 2e keer snel gemaakt. Bij niet houden aan afspraken, meer betalen maar korter aanwezig kunnen zijn, tegenvallende prestaties en weinig klik is de kans dat ik terugkom 0.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan