Wat is bij jullie een belangrijk punt om terug te komen naar een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pfffff! Laat de starter eerst het onderwerp goed omschrijven. Geen idee wat de vraag is eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Verreweg de meeste dames die ik heb getroffen kunnen slechts heel middelmatig pijpen, dus daar kan ik het echt niet van laten afhangen.

Ik sluit me aan de Krolse Kater en Mustico: het belangrijkst vind ik haar inzet en enthousiasme, en natuurlijk moet er een 'klik' zijn. Een meisje kan nog zo haar best doen, maar als we niet op dezelfde golflengte zitten, kom ik toch niet meer terug. Als een meisje heel goed voorspel geeft, kom ik zeker bij haar terug. En als ze mij goed aanvoelt, maar dat hangt samen met het voorgaande. Dat kan bij veel meisjes toch wel tegenvallen. Ik mis degenen die binnen een paar minuten haarfijn aanvoelden wat ik nodig had. Het voelt dan heel natuurlijk en ja, als een 'girlfriend experience'.
 
Ik ben geen type wandelaar die een dame 2 keer bezoekt, maar ik kan me goed herinneren dat ik in Enschede bij casa-prive was en daar ontving een dvp genaamd Ina een Hongaarse Wat was die dame geil zeg. De manier hoe zij mij toen pijpte (sloppy) was zo lekker alsof mijn pik een lolly was waar ze niet meer vanaf kon blijven. Ik heb haar daarna nog lekker doggy stevig van achteren gepakt terwijl ze hard aan het kreunen was. Dat vergeet ik dus echt niet meer, heb toen een tweede afspraak met haar gemaakt wat net zo lekker was als de eerste.

Om even terug te komen op jouw vraag, haar geilheid was vooral de reden dat ik weer terug kwam voor een tweede bezoek.
 
Laatst bewerkt:
Wat @Balthazar in #4 zegt.
Als het goed is dan zit er een herhaling in.

Vaak genoeg in de ramenbuurt/Laufhaus geweest en langs een dame gelopen, die de afgelopen keer slechte service heeft geleverd. Als ze dan vragen of je weer wilt binnen komen, zeg ik tegen haar dat het de afgelopen keer niet zo bijzonder was en ik mijn geld nu ergens anders ga besteeden.
 
Toch wel het totaalplaatje
Ik kan dat niet onder woorden brengen, haar uiterlijk,haar gedrag, hoe ze op mij reageert, en last but not least
De sex.. Ik moet niet altijd het initiatief moeten nemen.. Dus het moet wel van 2 kanten komen..
Fijn dat ze goed reageert op beffen is leuk.. Als ze dan nog goed pijpt zonder.. En ik mag mijn lading zo'n beetje overal schieten.. Dan ist goud..
Dan interesseert me ook niet (binnen het redelijke) wat ik betaal..
Als we allebei (ik sowieso) met een goed gevoel uiteen gaan.. Iets wat ik voor haar zeker probeer..
Heb soms na de eerste keer explosie in een uur zo gezellig, dat een 2e keer neuken perse niet hoeft, dat doe ik dan later die week nog eens
dus dan kom ik zeker terug..
 
Sommige dames bezoek ik graag en kom ik ook graag terug . De een pijpt je net lekker en dieper dan een standaard dvp. De andere biedt extra's zonder toeslag zoals klaarkomen op haar borsten.

Nadeel is als je tevaak terugkomt dan wordt het allemaal net ietsje minder. Minder enthousiasme of inzet vanuit de dames.
 
...
Nadeel is als je tevaak terugkomt dan wordt het allemaal net ietsje minder. Minder enthousiasme of inzet vanuit de dames.
Dat komt niet overeen met mijn ervaring.
Dat ligt zeker aan de dame zelf.
Mijn vaste dame wordt niet minder enthousiast hoe vaker wij elkaar zien. In tegendeel. Wij kennen elkaar steeds beter en maken er samen geregeld een feest van. Uiteraard wil zij ook genieten en doe ik mijn best om haar dat te geven. Daar krijg ik dan ook wat voor terug ...
Zal vast ook iets ermee te maken hebben dat deze dame maar één dag per week als DvP bezig is.
 
Nadeel is als je tevaak terugkomt dan wordt het allemaal net ietsje minder. Minder enthousiasme of inzet vanuit de dames.

Zal wel kunnen dat die dame in kwestie vanaf het begint met jou geen echte klik voelde en de daad achter de lopende band gedaan heeft. Voor mij zou het echt moelijk zijn om continu te doen alsof ik in iemand daadwerkelijk geïnteresseerd ben. Andere redenen: je hebt haar toevallig getroffen op een dag waarop ze een slechte ervaring net had gehad of ze had een lange dag gewerkt (lees: sekswerk en normaal werk meegeteld).
 
Sommige dames bezoek ik graag en kom ik ook graag terug . De een pijpt je net lekker en dieper dan een standaard dvp. De andere biedt extra's zonder toeslag zoals klaarkomen op haar borsten.

Nadeel is als je tevaak terugkomt dan wordt het allemaal net ietsje minder. Minder enthousiasme of inzet vanuit de dames.
Is waar de meeste dames worden te professioneel na verloop van tijd al dikwijls meegemaakt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan