Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kontje rimmen! Sinds ik seksueel actief was van mijn 16 was ik al gek van anaal. Tot ik een clean kontje gerimd had. Sindsdien is dat zo goed als mijn enige fetisj. Als ik een vriendin of vrouw heb, is dat mijn grootste teken van liefde. Na de douche gooi ik ze voorover en bemin ik haar sterretje 😅 eerste forum ooit waar je dat kan schrijven 🤣
Ik kan me veel ergere straffen voorstellen….
En wat nog leuker kan zijn is de ster van een ster rimmen (op basis van wederkerigheid…).
 
Ik heb af en toe een findom fetish. Dat is dat je behoefte voelt om aantrekkelijke vrouw geld te geven omdat ze zo mooi is. Cashmeet wint mij ook op maar nooit gedaan. Gelukkig loopt deze fetish niet erg uit de hand, zodat het mij niet handen vol geld kost. Maar het gevoel van stille excitement om je geld af te staan aan een mooie vrouw.
 
Ik heb af en toe een findom fetish. Dat is dat je behoefte voelt om aantrekkelijke vrouw geld te geven omdat ze zo mooi is. Cashmeet wint mij ook op maar nooit gedaan. Gelukkig loopt deze fetish niet erg uit de hand, zodat het mij niet handen vol geld kost. Maar het gevoel van stille excitement om je geld af te staan aan een mooie vrouw.
Hebben de meeste getrouwde mannen niet dat fetish? Mijn meeste dates zijn 'gratis', maar als ik keer een donatie geef dan voelt het ook wel een beetje als een fetish. Vreemd genoeg maakt de hoogte van de donatie dan niet veel uit voor het gevoel.
 
doktertje spelen met een jong meisje
Heerlijk ! Met een viltstift de tieten aftekenen voor borst vergroting of verkleining of downunder met een stift aan de gang voor een schaamlip correctie…..
Maar hoeft niet perse een jong meisje. Bij een wat ouder meisje is vaak meer realistischer aangezien er genoeg te herstellen valt door ondeskundig uitgevoerde renovaties
 
Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Het korte antwoord is: omdat het een taboe is.
Mensen hebben sinds hun ontstaan altijd de neiging gehad om dingen te willen doen die eigenlijk niet mogen (taboes doorbreken). Van onzinnige regeltjes breken tot stelen (of erger). De mate waarin verschilt per persoon. Het breken van sociaal maatschappelijk opgelegde regels kan ook een (adrenaline) kick geven wat vaak als prettig wordt ervaren. Vooral wanneer men ermee wegkomt. ;) Mogelijk heeft het dan ook te maken met onze aangeboren nieuwsgierigheid om dingen voor onszelf te ontdekken en ons verder te willen ontwikkelen. Daarmee kunnen we dan vervolgens onze kansen vergroten in het leven en de concurentie voor zijn. Een zeer zinnige en belangrijke "afwijking" dus.

Wellicht wordt dit allemaal iets te filosofisch voor dit forum. 🤓
 
Ik zal @Scorpio in contact brengen met wat incontinente bejaarden. M.i. gaat het er meer om dat je alles van je sex partner wilt accepteren.
Waarom zou ik geïnteresseerd moeten zijn in bejaarden?? :oops:
Alles willen accepteren van je sekspartner is prima natuurlijk, maar daar wordt je niet persé opgewonden van. Hetgeen waar men wel opgewonden van raakt is dat jij iets doet waarvan je niet zeker weet hoe je partner erover denkt (mogelijk afkeurd). M.a.w. je zoekt een psychologische spanning voor jezelf.
 
Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.
 
Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.
helemaal mee eens !!
 
Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.
Patricia is idd niets te verwijten, ooit in een club door een Meesteres en public onderhanden genomen, vooraf werden er afspraken met mij gemaakt, mag je door de kijkers worden aangeraakt, en wel of geen foto's. Zo hoort het ook.
 
Het gaat nergens mis. Patricia Paay is enorm de klos geweest met dat plassex filmpje omdat een of andere klootzak dit zonodig op internet wilde zetten.....bij die persoon gaat het mis. Patricia heeft er niemand mee kwaad gedaan of beschadigt. Ze pleegt geen enkele misdaad. Of je nu van P&P houdt of niet maakt geen fluit uit. Het veroordelen.........dat is mis. Denk er maar eens over na.
En daarbij is urine een behoorlijk steriele afval vloeistof. Voor gezondheidsrisico's te verwaarlozen. Dus waar hebben we het eigenlijk over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan