Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Als dat op wetenschappelijke wijze getoetst moet worden heeft best nogal wat voeten in aarde.
Om die uitspraak te kunnen doen met een betrouwbaarheid van 99% en een maksimake fout tolerantie van 1% moet je ver boven de 400 a-select gekozen turnpakjes controleren. Ze zien je al aankomen bij de turnbond.
 
Mijn grootste fetish is beslist foto's (of filmpjes) maken, geeft niet eens of het voor, tijdens of na het neuken is, -(liefst alledrie, van gekleed tot weer opnieuw gekleed) of desnoods gewoon in een aparte fotosessie bij de DVP.
Helaas, door de enorme vlucht van social media en de gemeengoed geworden, vuile praktijken, al op scholen, om foto's van vrouwen en meisjes (DVP of niet) rond te sturen en er soms zelfs mee te chanteren hebben roet in het eten gegooid. Het is daardoor véél moeilijker geworden (raam)dames hiertoe bereid te vinden. Zelfs al gaat het maar om onschuldige geheel geklede foto's en ook al kom je er al een hele tijd.. Waar ik tot een aantal jaren terug regelmatig 3-4 verschillende dames had waar ik ook regelmatig foto's mee maakte, is dat er nu nog maar 1, en die is nog uit het verleden overgebleven. De rest is uit het vak en nieuwe doen het nog maar zelden, naar mijn ervaring.
Overigens was het vroeger ook al een taboe, dames ontraadden het elkaar en dames waren soms misschien banger dat de buurvrouw het zag of de woorden foto, camera etc hoorde dan dat de klant er wat mee deed. Maar de dames vertrouwden er hoe dan ook veel makkelijker op dat het tussen 'haar en de klant bleef (en dat was/is in mijn geval geheel terecht).

Nu is er veel meer besef dat het ongelooflijk makkelijk is geworden om met één druk op de knop van een smeerlap je foto, compromitterend of niet, langs al je vrienden, bekenden, bazen en onbekenden over de hele wereld getoond te zien worden, gevraagd of ongevraagd, en in principe voor eeuwig. En onvoorspelbaar via welk forum, site, platform en in welke contekst, terwijl de kanalen vroeger toch veel overzichtelijker waren.

Heel begrijpelijk dus dat dames in het vak daar nu zo huiverig voor zijn, -maar erg jammer is het wel.
Misschien is het in het privéontvangst makkelijker, omdat dan toch al vaak (bijna) naaktfoto's van de dame geadverteerd worden, al of niet zonder gezicht. Dan is er toch al wat gewenning aan het idee 'op internet te staan'.
 
Laatst bewerkt:
Mijn grootste fetish is beslist foto's (of filmpjes) maken, geeft niet eens of het voor, tijdens of na het neuken is, -(liefst alledrie, van gekleed tot weer opnieuw gekleed) of desnoods gewoon in een aparte fotosessie bij de DVP.
Helaas, door de enorme vlucht van social media en de gemeengoed geworden, vuile praktijken, al op scholen, om foto's van vrouwen en meisjes (DVP of niet) rond te sturen en er soms zelfs mee te chanteren hebben roet in het eten gegooid. Het is daardoor véél moeilijker geworden (raam)dames hiertoe bereid te vinden. Zelfs al gaat het maar om onschuldige geheel geklede foto's en ook al kom je er al een hele tijd.. Waar ik tot een aantal jaren terug regelmatig 3-4 verschillende dames had waar ik ook regelmatig foto's mee maakte, is dat er nu nog maar 1, en die is nog uit het verleden overgebleven. De rest is uit het vak en nieuwe doen het nog maar zelden, naar mijn ervaring.
Overigens was het vroeger ook al een taboe, dames ontraadden het elkaar en dames waren soms misschien banger dat de buurvrouw het zag of de woorden foto, camera etc hoorde dan dat de klant er wat mee deed. Maar de dames vertrouwden er hoe dan ook veel makkelijker op dat het tussen 'haar en de klant bleef (en dat was/is in mijn geval geheel terecht).

Nu is er veel meer besef dat het ongelooflijk makkelijk is geworden om met één druk op de knop van een smeerlap je foto, compromitterend of niet, langs al je vrienden, bekenden, bazen en onbekenden over de hele wereld getoond te zien worden, gevraagd of ongevraagd, en in principe voor eeuwig. En onvoorspelbaar via welk forum, site, platform en in welke contekst, terwijl de kanalen vroeger toch veel overzichtelijker waren.

Heel begrijpelijk dus dat dames in het vak daar nu zo huiverig voor zijn, -maar erg jammer is het wel.
Misschien is het in het privéontvangst makkelijker, omdat dan toch al vaak (bijna) naaktfoto's van de dame geadverteerd worden, al of niet zonder gezicht. Dan is er toch al wat gewenning aan het idee 'op internet te staan'.
Had eens gevraagd op de Achterdam aan een Griekse of ik een foto mocht maken voor 50 euro van haar prachtig mooie cup B borsten. Ze twijfelde, twijfelde hevig. Maar nee. Ben beslist een borsten freak. Kijk graag naar de filmpjes van I Love The Beach waar zonnende topless dames te zien zijn, camera ingezoomd.
 
Niet alleen in de Congo. Ook in de lage landen werden koeienvlaaien in combinatie met leem gebruikt om de muren van de boerderijen op te frissen.
In de streken waar veel leerlooierijen / schoenenindustrie waren/is kregen de arbeiders een kruik mee naar huis die ze moesten vullen met urine. Gebruikten ze voor het bewerken van leer
Ze noemen de Tilburgers niet voor niets 'kruikenzijkers'.
Heb wel eens een docu gezien over de huidige leerlooierijen in India, daar wordt je ook niet vrolijk van.
 
Heb wel eens een docu gezien over de huidige leerlooierijen in India, daar wordt je ook niet vrolijk van.
Kun je ook in Marokko (Fez) gaan zien, incl. het verven. Voor mij als toerist was het een schitterend gezicht, vooral het verven. Maar of de arbeiders die er met hun voeten in staan erg gezond oud worden vraag je je dan meteen wel af… alle praatjes over natuurlijke stoffen ten spijt.
 
Kun je ook in Marokko (Fez) gaan zien, incl. het verven. Voor mij als toerist was het een schitterend gezicht, vooral het verven. Maar of de arbeiders die er met hun voeten in staan erg gezond oud worden vraag je je dan meteen wel af… alle praatjes over natuurlijke stoffen ten spijt.
In mijn docu over India geen mooie praatjes over natuurlijke stoffen etc. Ze staan daar gewoon met hun blote pooten in vergif, wat zowel de werknemers als het omliggende drinkwater ernstig aantast.
 
Kontje rimmen! Sinds ik seksueel actief was van mijn 16 was ik al gek van anaal. Tot ik een clean kontje gerimd had. Sindsdien is dat zo goed als mijn enige fetisj. Als ik een vriendin of vrouw heb, is dat mijn grootste teken van liefde. Na de douche gooi ik ze voorover en bemin ik haar sterretje 😅 eerste forum ooit waar je dat kan schrijven 🤣
Kontje rimmen heerlijk is ook een fetish van mij vindt dat heerlijk om te doen
Of wanneer een dame mij bij de keel grijpt dat ik bijna naar adem snakken moet heerlijk om dit te ervaren 😍 idee voor ….
 
Laatst bewerkt:
@Johny Wandelaar
Werd gebruikt om de wol te reinigen in de textielindustrie
Was het niet Boerhave die bij zich zelf ontdekte dat het wonden kon genezen. Zo zien we maar weer wat de heilzame werking cq het nuttig gebruik kan zijn van een kletterende straal pis.
En, vroeger was de textielindustrie mega in Nederland. Dus we kunnen stellen dat ze door al dat gezeik schatrijk geworden zijn.
 
Mijn fetish is dingen doen waarvan mensen in mijn priveleven denken dat ik het nooit zou doen......gewoon....omdat het kan.
Er zijn dingen die mij op zich niet boeien maar ik doe ze gewoon om die reden.
Vandaag bij een dame geweest die de deur van de gang een beetje open list staan.....gewoon omdat het een optie is.....
Niet bijzonder omdat ik veel gangbangs het gedaan....maar ze wilde het..... dus waarom niet😂
 
Mijn fetish is dingen doen waarvan mensen in mijn priveleven denken dat ik het nooit zou doen......gewoon....omdat het kan.
Er zijn dingen die mij op zich niet boeien maar ik doe ze gewoon om die reden.
Vandaag bij een dame geweest die de deur van de gang een beetje open list staan.....gewoon omdat het een optie is.....
Niet bijzonder omdat ik veel gangbangs het gedaan....maar ze wilde het..... dus waarom niet😂
Wilde zij het niet misschien vooral om veiligheidsredenen? 🤣
 
Tepelpiercings! 😛 (Bij vrouwen, niet mezelf).
Ik word ook altijd erg blij en warm van binnen als ik een vrouw over straat zie gaan die er zichtbaar door haar kleding een of twee heeft; Prachtig! :love: Een paar keer per jaar zie je ze wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan