Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zekers, maar als 'de gevende' zwaar aan het snoepgoed zit dan weet ik het zonet nog niet….
Steriel wellicht wel…..
Idem bij gebruik van bepaalde zware officiële medicatie.
Tuurlijk, dat is een gegeven. Ik ga gewoon van een gezonde normale situatie uit. Ik heb geen behoefte met drugs of alcohol dames aan de gang te gaan, en dat is sowieso niet verstandig als je met P&P aan de gang wil gaan. Geldt ook voor heftige medicatie. Gewoon niet doen, dan liever een andere gezonde dame uitzoeken.
 
Ik heb wel een fetisj voor mooie lange haren, leuke geile (grote) borsten en lekker rijkelijk geringde kutjes en kutjes met grote schaamlippen en kittelaar. Ook op facesitting en op kledij, vooral dan leder en bovenal rubber die zo'n beetje een SM-sfeer uitstralen. Let wel ik ben geen SM-er, maar de entourage en kledij en inrichting wind me wel heel erg op.
 
Laatst bewerkt:
Hopelijk mag meer dan 1 fetish ook :)

1. Ballbusting, dus schoppen en knietjes in m'n ballen krijgen van een (dominante) vrouw.
2. Facesitting, zowel als smothering als voor de lust om lekker te beffen.
3. Spitting.
4. Ass worshipping

Met de meeste heb ik ondertussen ervaring, maar het valt me op dat er niet heel veel vrouwen te porren zijn om een knietje of schop in de ballen te geven.
In Valkenswaard lopen er wel een paar die niet te flauw zijn om je eens goed tussen de benen te raken hoor:ROFLMAO:
 
Zekers, maar als 'de gevende' zwaar aan het snoepgoed zit dan weet ik het zonet nog niet….
Steriel wellicht wel…..
Idem bij gebruik van bepaalde zware officiële medicatie.
Kan nauwelijks kwaad, zelfs al zou je alles opdrinken (wat denk ik een uitzondering is). Misschien is het wat te zoutig waardoor het bij overdadige consumptie slecht is voor je nieren.
 
Ik denk dat ik hier wel meer dan 10 dingen kan opschrijven. En dan onderscheid in lichamelijke kenmerken of in uitvoeren van handelingen. Maar laat ik het bij eentje houden waarvan ik denk dat die niet zo vaak voorkomt.

Ik vindt het supergeil als een dame bij het zich laten beffen lekker zoet kutvocht afscheidt en dan mijn neus in haar kut stoppen en al dat geile vocht opsnuiven :cool:
 
Hey Heren, mijn eerste reactie hier. Ik ben helemaal nieuw in deze wereld (en ook nog geen enkele ervaring met de dvp). Geweldig hoe eerlijk jullie alles delen hier, daar kan ik veel van leren.

mijn enige ' fetish' is dames in hockeyrokjes. Dat vind ik echt het mooiste wat er is, ookal weet ik dat er gewoon een sportbroekje onder zit
Dat zou ik pas geloven als ik het zelf heb vastgesteld…..
 
Sorry maar mag mijn mening toch wel geven hier. Urine is een lichaamsvloeistof met afvalstoffen wat in de wc hoort. Waar gaat het mis dat je als mens zijnde dit over je heen wilt krijgen of in je mond wilt hebben? Dit is een een serieuze vraag voor mij zonder iemand te willen beledigen.
Als in Congo jaren 50 een van de dorpsrunderen aan het sassen sloeg wisten de locals niet hoe snel ze er onder moesten duiken om het stof van hun lichaam te wassen :). De koeievlaaien waren weer het meest favoriete bouw/plijstermateriaal voor hun hutten. One's trash is another one's treasure :).
 
Laatst bewerkt:
Vooraf even vermelden dat ik 100% hetero ben.

Bedenk me net dat ik misschien nog wel een ' fantasie' heb. Op een of andere manier heb ik heel erg interesse om door een (homo) man te worden gemasseerd. Ik kan het niet helemaal goed beschrijven, maar het lijkt me een turn-on om te weten dat hij een massage geeft aan iemand die voor hem onbereikbaar is (want hetero). Of het dan het stukje 'gebruik maken van de mogelijkheid' oid is. Hebben meer mannen die 'fetish'?
 
Hey Heren, mijn eerste reactie hier. Ik ben helemaal nieuw in deze wereld (en ook nog geen enkele ervaring met de dvp). Geweldig hoe eerlijk jullie alles delen hier, daar kan ik veel van leren.

mijn enige ' fetish' is dames in hockeyrokjes. Dat vind ik echt het mooiste wat er is, ookal weet ik dat er gewoon een sportbroekje onder zit
Ik zou zeggen veel plezier met het wandelen. Maar kijk uit dat het geen verslaving wordt. Dat je u zelf niet in de nesten werkt. Als je begrijpt wat ik bedoel
 
Vooraf even vermelden dat ik 100% hetero ben.

Bedenk me net dat ik misschien nog wel een ' fantasie' heb. Op een of andere manier heb ik heel erg interesse om door een (homo) man te worden gemasseerd. Ik kan het niet helemaal goed beschrijven, maar het lijkt me een turn-on om te weten dat hij een massage geeft aan iemand die voor hem onbereikbaar is (want hetero). Of het dan het stukje 'gebruik maken van de mogelijkheid' oid is. Hebben meer mannen die 'fetish'?
Ik heb, al dan niet als travje, en al dan niet terwijl sexy meid toekijkt, al heel wat hetero's gepijpt hoor 😄. Ze masseren dat zegt me dan weer niks 🤐
 
Als in Congo jaren 50 een van de dorpsrunderen aan het sassen sloeg wisten de locals niet hoe snel ze er onder moesten duiken om het stof van hun lichaam te wassen :). De koeievlaaien waren weer favoriet bouw/plijstermateriaal voor hun hutten.
Niet alleen in de Congo. Ook in de lage landen werden koeienvlaaien in combinatie met leem gebruikt om de muren van de boerderijen op te frissen.
In de streken waar veel leerlooierijen / schoenenindustrie waren/is kregen de arbeiders een kruik mee naar huis die ze moesten vullen met urine. Gebruikten ze voor het bewerken van leer
Ze noemen de Tilburgers niet voor niets 'kruikenzijkers'.
 
Terug
Bovenaan Onderaan