Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Kontje rimmen! Sinds ik seksueel actief was van mijn 16 was ik al gek van anaal. Tot ik een clean kontje gerimd had. Sindsdien is dat zo goed als mijn enige fetisj. Als ik een vriendin of vrouw heb, is dat mijn grootste teken van liefde. Na de douche gooi ik ze voorover en bemin ik haar sterretje 😅 eerste forum ooit waar je dat kan schrijven 🤣
Tips voor dames hiervoor?
 
De eerste en meest intense fetisj is die met panty's. Het windt me gewoon op als ik vrouwen zie die er een dragen.

Ten tweede, ik hou van strakke jeans voor vrouwen. Vooral in het kruis als de jeans strak genoeg zit om bijna de omtrek te zien of lichtjes de lippen te zien. Een klein nat plekje is altijd welkom.

De derde is voetfetisj, al is het nog niet veilig om te zeggen dat het een fetisj is. Ik heb de voeten van mijn meisje misschien één of twee keer gelikt, en ik vond het heerlijk! Zal het elke keer doen als we er klaar voor zijn.

Voor zover ik me kan herinneren, is dat alles tot nu toe. En ik heb me gerealiseerd dat fetisjen met de tijd toenemen. Dus ik weet niet wat het volgende grote ding zal zijn.
En er was een tijd dat ik dacht dat fetisjen, speciaal seksuele, een soort van zeer abnormaal zijn. Maar nu, stoort het me helemaal niet meer.
 
Een man zijn (uiteraard schone) kont rimmen. In de loop van mijn carrière als dvp merkte ik dat ik daar steeds geiler van werd. Om zelf gerimd te worden, vind ik niet zo. Maar als ik het bij een man mag doen, superrrrr geil. En dan ook lekker met mijn tong over zijn ballen en billen heen gaan, Als ik daar alleen al aan denk, mmmm.
 
Een man zijn (uiteraard schone) kont rimmen. In de loop van mijn carrière als dvp merkte ik dat ik daar steeds geiler van werd. Om zelf gerimd te worden, vind ik niet zo. Maar als ik het bij een man mag doen, superrrrr geil. En dan ook lekker met mijn tong over zijn ballen en billen heen gaan, Als ik daar alleen al aan denk, mmmm.
Ik kreeg een stijve na het lezen van je commentaar. :love:
 
Een man zijn (uiteraard schone) kont rimmen. In de loop van mijn carrière als dvp merkte ik dat ik daar steeds geiler van werd. Om zelf gerimd te worden, vind ik niet zo. Maar als ik het bij een man mag doen, superrrrr geil. En dan ook lekker met mijn tong over zijn ballen en billen heen gaan, Als ik daar alleen al aan denk, mmmm.
wees niet verbaasd! Ik ben erg geil op dit moment.
 
Ik zou wel weer eens een trio willen doen (mmv). 1 keer gedaan 10 jaar terug. Liefst met iemand die goed verzorgd is en liefst goed geschapen. Vrouwgericht. En met een petite amateur meisje van rond de 21. Ik heb nog wel twee leuke amateurdames in het bestand mocht iemand interesse hebben. En anders sta ik ook open voor andere studentes. In Amsterdam.
 
Een man zijn (uiteraard schone) kont rimmen. In de loop van mijn carrière als dvp merkte ik dat ik daar steeds geiler van werd. Om zelf gerimd te worden, vind ik niet zo. Maar als ik het bij een man mag doen, superrrrr geil. En dan ook lekker met mijn tong over zijn ballen en billen heen gaan, Als ik daar alleen al aan denk, mmmm.
En zo ben je per direct mijn heldin!
 
Je bedoelt denk ik dat je het ongemakkelijk vind als een vrouw jouw rimt? Dat heb ik iig wel, daarintegen ben ik gek op het rimmen van een mooie kont. Samen met voeten is dat mijn fetish.
 
Laatst bewerkt:
Je bedoelt denk ik dat je het ongemakkelijk vind als een vrouw jouw rimt? Dat heb ik iig wel, daarintegen ben ik gek op het rimmen van een mooie kont. Samen met voeten is dat mijn fetish.
Ja klopt dat bedoel ik, ik vind het geil om bij een vrouw te doen maar om te ontvangen zou ik me ongemakkelijk bij voelen, da's niks voor mij
 
Ik ook, ik ben een echte billenman, een lekkere kont daar wil ik van alles mee doen
Ja ik rim natuurlijk ook nog liever zelf. Das echt van moetes of ik date niet. Maar zelf gerimd worden of anaal gevingerd worden is ook lekker. Als een dame je anaal vingerd en terwijl pijpt ,schiet je in 100 tinten wit. geloof me
 
Ja ik rim natuurlijk ook nog liever zelf. Das echt van moetes of ik date niet. Maar zelf gerimd worden of anaal gevingerd worden is ook lekker. Als een dame je anaal vingerd en terwijl pijpt ,schiet je in 100 tinten wit. geloof me
Ik ben een keer bij een dame geweest die mij verkeerd had begrepen, die deed een condoom om haar vinger en wou mijn kont vingeren, dat heb ik geweigerd, ik wil niks ontvangen, da's echt niks voor mij
 
Valt denk ik niet onder een Fetish, maar afgelopen zaterdag een triootje gedaan waar ik door een dame werd gepijpt en de andere dame iets onder mijn ballen aan het likken was en het lekker afwisselde, super gevoel en als je naar beneden kijkt voel je je koning, haha.
Niet extreem, maar wel fijn
 
Een man zijn (uiteraard schone) kont rimmen. In de loop van mijn carrière als dvp merkte ik dat ik daar steeds geiler van werd. Om zelf gerimd te worden, vind ik niet zo. Maar als ik het bij een man mag doen, superrrrr geil. En dan ook lekker met mijn tong over zijn ballen en billen heen gaan, Als ik daar alleen al aan denk, mmmm.
Waar kan ik de afspraak met je maken?? 😍
 
Ik zou wel weer eens een trio willen doen (mmv). 1 keer gedaan 10 jaar terug. Liefst met iemand die goed verzorgd is en liefst goed geschapen. Vrouwgericht. En met een petite amateur meisje van rond de 21. Ik heb nog wel twee leuke amateurdames in het bestand mocht iemand interesse hebben. En anders sta ik ook open voor andere studentes. In Amsterdam.
Ik heb daar ook nog wel een dame voor. Mail me maar👍
 
Nog een fetish die ik heb is Rimmen,nog 1 dame is werkzaam waarbij ik dat mag Joanna uit de Doub,jammer dat Isabel gestopt in Alkmaar dat was 1 groot rim-festijn,zelf was ik bang haar te vragen of ik haar kontje mocht likken terwijl ik in 69 bezig was.."can you lick my ass" wat een geweldige ervaring
Welke Isabel bedoelde je Zaankantje?
 
Nog een fetish die ik heb is Rimmen,nog 1 dame is werkzaam waarbij ik dat mag Joanna uit de Doub,jammer dat Isabel gestopt in Alkmaar dat was 1 groot rim-festijn,zelf was ik bang haar te vragen of ik haar kontje mocht likken terwijl ik in 69 bezig was.."can you lick my ass" wat een geweldige ervaring
Welke Isabel bedoelde je Zaankantje? Mijn voorkeur bij dames gaat uit naar een lange sessie
 
Terug
Bovenaan Onderaan