Welke fetish heb jij?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hopelijk mag meer dan 1 fetish ook :)

1. Ballbusting, dus schoppen en knietjes in m'n ballen krijgen van een (dominante) vrouw.
2. Facesitting, zowel als smothering als voor de lust om lekker te beffen.
3. Spitting.
4. Ass worshipping

Met de meeste heb ik ondertussen ervaring, maar het valt me op dat er niet heel veel vrouwen te porren zijn om een knietje of schop in de ballen te geven.
 
Mijn fetishes:
Echte lang gelakte nagels.
Lange, ranke vingers.
Grote zilveren ringen.
Spuug, hoe meer hoe liever, heerlijk onder gefluimd worden om vervolgens door die mooie handen onder gesmeerd te worden met die spuug.
Afgebonden ballen, daar hard gekrast worden door een vrouw met echte nagels. Soms lukt het met nep nagels maar de impact is vele malen groter met echte nagels.
In een foliebondage gedwongen worden om de gelakte nagels te mogen likken en aanbidden.
Golden shower waar ik mee gewassen wordt.

Mocht iemand dit lezen en denken, ik ken iemand met echte nagels die dit doet. Laathet maar weten, ben bereid om hiervoor stukken om te rijden.
 

Bijlagen

  • 374DBA9E-FDF0-4537-90E9-6F89113245CB.jpeg
    374DBA9E-FDF0-4537-90E9-6F89113245CB.jpeg
    149,8 KB · Weergaven: 22
Ik heb zelf ook een Fetish, die maar moeilijk waar te maken is.....Namelijk Crushing Fetish....Vrouwen die in Hoge Hakken, Objecten, Voedsel etc Verpletteren.
Het meest kick ik op Laarzen, maar Pumps, en Sandaletten kunnen ook.........
Het gekraak,geplet etc windt mij op....zowel rustig en senueel, als hard en Stampen, en de vloer onder je trilt.
 
Ik heb een echte kleding fetish: bont en bontjassen gedragen door de dame, in high heels en niet al te zuinig met de make up geweest. Nylon kousen en een mooie mohair trui het liefst waar een stel mooie borsten doorheen schijnen. Daarnaast het liefst ouder dan een jaar of dertig tot ongeveer 50 jaar.
 
M'n haar wassen met lekker warme urine die op m'n hoofd klatert,
Echte nagels die me tot net niet bloedend toe open halen,
Kaarsvet van m'n lichaam af laten meppen met een zweep,
Beffen tot ze klaarkomt in mijn mond....
 
Ballbusting en cbt zijn ook fetishes van mij.

Verder heb ik een voetfetish, latex en nylon kousen voorkeur voor wolford of cervin. Ook leer, laarzen, stiletto heels zonder platform. Prachtig om te zien en te dragen.
Die laarzen en voeten ben ik het ook mee eens. Het voelt fantastisch wanneer je met pijnlijke ballen op de grond zit/ligt en de meesteres verplicht je om haar voeten of laarzen te kussen.
 
Ik kan niet zeggen dat ik een 'fetish' heb. Voor zover ik weet is een fetish iets wat je nodig hebt om seksueel opgewonden te raken, en zonder dat lukt dat niet. Zoiets heb ik niet.

Ik heb wel bepaalde specifieke dingen waar ik heel erg op kick en waar ik extra opgewonden van wordt. Wanneer een dame zulke kleine borsten heeft, dat ze bijna plat is. Wanneer een dame zo slank is dat ik heupbenen en/of ribben kan zien en voelen. Daarnaast vind ik het contrast van mijn blanke huid tegen die van een donkere dame ook altijd mega opwindend.
 
Ik kan niet zeggen dat ik een 'fetish' heb. Voor zover ik weet is een fetish iets wat je nodig hebt om seksueel opgewonden te raken, en zonder dat lukt dat niet. Zoiets heb ik niet.

Ik heb wel bepaalde specifieke dingen waar ik heel erg op kick en waar ik extra opgewonden van wordt. Wanneer een dame zulke kleine borsten heeft, dat ze bijna plat is. Wanneer een dame zo slank is dat ik heupbenen en/of ribben kan zien en voelen. Daarnaast vind ik het contrast van mijn blanke huid tegen die van een donkere dame ook altijd mega opwindend.
Dan is mijn echte fetish voetjes. Ik moet voetjes kunnen zien(sowieso) of eens met mijn tong tussen al haar tenen gaan(optie) om echt zin te krijgen
strot dichtknijpen is dan eerder een kick.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben maar een simpele jongen als ik dat allemaal lees zo.
Een trio met 2 dames lijkt me wel wat. Ben over een tijdje jarig en op vakantie in Thailand, zal mezelf dan trakteren.
 
Heb zelf geen fetisj meer, want heb zowat alles wel geprobeerd behalve de vrij ranzige dingen dan...

Maar wat ik al voorbij heb zien komen:

Vrouwenkleding
Vrouwen ondergoed
Panty's, kousen, sokken en panty kousjes
Roken
Voeten ( word daar zelf mega blij van )
Schoenen en laarzen liefkozen
Afranzelen
Fisten bij de man ( tot soms aan mijn elleboog )
Tepel torture of iets relaxter 😏
Prostaat massage
Kaas ( plakken, niet geraspt )
Rollenspellen ( tot ik het echt niet meer leuk vond )
Groepseks
Bi trio met mijn partner
Gewone trio met mijn partner

Dit is wat ik mij zo even herinner...
Fitting rot aan je elleboog? Wtf echt al gedaan bij iemand? Damn kan me echt niet inbeelden om een halve arm in m'n kont te voelen. Sta open voor veel maar das wel heavy :) die kerel kon toch ook enkele dagen niet mee normaal op een stoel zitten lijkt me?
 
Fitting rot aan je elleboog? Wtf echt al gedaan bij iemand? Damn kan me echt niet inbeelden om een halve arm in m'n kont te voelen. Sta open voor veel maar das wel heavy :) die kerel kon toch ook enkele dagen niet mee normaal op een stoel zitten lijkt me?

Dat ging prima eigenlijk! Als je kont fisten gewoon bent, dan heb je daar later echt geen last van hoor. Een arm is trouwens smaller dan je hand, als die laatste erin zit.. volgt de rest vanzelf.
Dit werkt overigens het fijnste als iemand zich wel van te voren spoelt.
Het is niet meer te tellen hoeveel kerels daar geen rekening mee houden als er slechts 1 vinger naar binnen mag. Mijn handschoentjes zijn een goede bescherming voor 💩
 
Terug
Bovenaan Onderaan