Whem

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wallie64

Meubelstuk
Forumpionier
3.090
02/07/21
2.158
15
Mag ik voorzichtig opperen dat het whem uit de klauwen aan het lopen is?
Zoveel vragen en dan ergens in post x een verdwaalde "recensie" zonder een echte recensie.
Als er dan een echte recensie komt kunnen de onderwerpen niet gekoppeld worden, want recensie en whem kan/mag niet gekoppeld worden.
Wordt zo een rommeltje.
 
Zie ik, snap ik.
Maar inderdaad doellos vragen levert een hele lange lijst op in whem, terwijl er wel recensies staan. Om dan de whem op slot te gooien lost deel probleem op, maar daar staan dan zoveel posts die relevant zijn dat ze beter bij de recensies kunnen staan. Kijk maar naar Amy Lanaken. Post positief maar whem nogal wat kritiek.
Als ik alleen op recensie zoe heel ander beeld dan met whem.
Zeker gezien het beperkte zoeken van leden.
 
Laatst bewerkt:
Wat of wie is whem ?

Ik wist het ook niet maar zie hier het vinden van het antwoord in 3 of 4 stappen...

1: Voer whem in als zoekterm in het vergrootglas rechtsboven.....

Screenshot_20230710_155553.jpg


2: Druk op zoek.....

Screenshot_20230710_153427_com.android.chrome.jpg


3: Scroll langs de uitkomsten tot je het antwoord vindt .... of een identieke vraag...

Screenshot_20230710_155609.jpg


4: Klik aan en kijk wat daar al dan niet op werd geantwoord

Screenshot_20230710_153733_com.android.chrome.jpg
 
Laatst bewerkt:
Maar wat is eigenlijk het verschil tussen hier plaatsen on WHEM, of beter vindbaar onder bv
Beetje dubbelop op deze manier (lijkt mij)
 
In WHEM is het wel makkelijker terug zoeken. En vragen stellen. In bv Limburg algemeen minder. Vaak verhuis ik de aparte topicstarter in Limburg als het een WHEM
 
Het is wel zo, dat als er een WHEM topic in het recensiesubforum staat, er soms later een recensietopic van gemaakt wordt, na soms een heleboel "onzin"berichten.
 
Ik bedoelde eigenlijk om wanneer je in het Shemale-forum een nieuw topic maakt, dat je dan naast label Recensie en Algemeen ook Whem kan kiezen.

Inderdaad misschien beter niet TS met de rest mengen in het algemene subforum Whem. Een aparte folder daar voor TS naast de provincies zou ook kunnen.
In elk geval vind ik het wat gek als mensen WHEM in de titel zetten terwijl het label nu bestaat. Het is vast alleen een configuratie om het aan te zetten voor dat forum.
 
Jawel en het valt wel op door sterren, als op het recensieformulier een algemene beoordeling is gegeven, maar ik zie dan soms grote aantallen "onzin" berichten.
Het kan ook zijn dat mensen geen recensieformulier invullen, omdat ze denken dat dat niet kan.
 
Ik heb het volgende zojuist ook bij een topic aangekaart: ik zie bij WHEM soms hele draadjes met alleen reacties als 'Ik ben ook wel benieuwd'. Soms wel 5 reacties zonder enige toegevoegde informatie. Zullen we afspreken dat we alleen maar op WHEM reageren als we een ervaring te melden hebben? Of als we in het profiel van de dame iets zien wat niet pluis lijkt en de topicstarter daarvoor willen waarschuwen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan