Wie van de wandelaars heeft er al eens gelogen tegen dames die ze bezoeken of bezocht hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zelf durf er persoonlijk vooruit komen dat ik niet eerlijk ben geweest tegen dames soms om best wil, soms ook niet.
En dat geeft mij tot op de dag van vandaag een slecht gevoel.
Want uiteindelijk zijn de dames personen met gevoelens.

Naar mijn mening vergeet je één allerbelangrijkste!

Dames van plezier zijn niet alleen gevoelsmensen maar ze hebben ook enorme mensenkennis.. 😉

Wij herkennen gemakkelijk leugenaars van eerlijke mensen, dat is bij mij tenminste het geval.

En je hoeft er je niet te verontschuldigen voor je leugens, schat.. ik heb alleen maar medelijden met je! 😅

Want echte oprechte.. slimme klanten profiteren niet alleen van onze lichamelijke vaardigheden, maar ze waarderen ook onze adviezen en eerlijke

gesprekken..
 
Naar mijn mening vergeet je één allerbelangrijkste!

Dames van plezier zijn niet alleen gevoelsmensen maar ze hebben ook enorme mensenkennis.. 😉

Wij herkennen gemakkelijk leugenaars van eerlijke mensen, dat is bij mij tenminste het geval.

En je hoeft er je niet te verontschuldigen voor je leugens, schat.. ik heb alleen maar medelijden met je! 😅

Want echte oprechte.. slimme klanten profiteren niet alleen van onze lichamelijke vaardigheden, maar ze waarderen ook onze adviezen en eerlijke

gesprekken..
Ik vraag zeker geen medelijden heb hier wel het een en het ander uit bijgeleerd en weet nu wel hoe ik het ga aanpakken😗. Medelijden is het laatste wat ik nodig hèb hoor schat 😉
 
Top! Het is goed voor je, schat. 👍

Het is altijd de moeite waard om door te gaan en je contacten met mensen op een positieve manier te gebruiken, in plaats van terug te gaan.. 😉
Zeker weten en ik heb een goei contact met een mede wandelaar. Ik ben die persoon daar zeer dankbaar voor. Tijd heelt alle wonden zeggen ze toch.
 
Ja.. die kleine leugen is minder hardnekkig. 🤪

Is het niet bij je opgekomen dat je in plaats van te liegen eerlijk kunt zeggen dat je sommige vragen niet wilt beantwoorden..
A wel dat had ik ook moeten doen. Beter eerst na denken al vorens te handelen.
 
Mijn gouden advies dat ik door mijn werk heb geleerd is..

In plaats van mijn tijd en energie te verspillen aan leugens of handige 'beantwoorden', ik zeg gewoon dat ik er niet over wil praten

of dat ik geen privévragen beantwoord. Opgelost! 😅
 
Mijn gouden advies dat ik door mijn werk heb geleerd is..

In plaats van mijn tijd en energie te verspillen aan leugens of handige 'beantwoorden', ik zeg gewoon dat ik er niet over wil praten

of dat ik geen privévragen beantwoord. Opgelost! 😅
Dat is iets wat ik nu ook toepas in sommige zaken. Hoewel het soms niet simpel is voor mij. Je bent nooit te oud om te leren hè en te veranderen van mentaliteit .
 
Dat heb ik ooit ook gedaan. Voel je u dan beter? Ik niet
Waarom de dames hebben mij ook al afgezegd ken dames die mij 5 keer na elkaar afgezegd hebben die liegen ook hoor. Maar maak daar geen problemen van.1Dame heeft nooit afgezegd is nu mijn vaste dame het is een schatje. Iedereen liegt af en toe eens nie zeveren.
 
Waarom de dames hebben mij ook al afgezegd ken dames die mij 5 keer na elkaar afgezegd hebben die liegen ook hoor. Maar maak daar geen problemen van.1Dame heeft nooit afgezegd is nu mijn vaste dame het is een schatje. Iedereen liegt af en toe eens nie zeveren.
Natuurlijk liegt iedereen wel eens en de dames zullen ook nooit 100% waarheden vertellen. Ik kom daar voor uit. Jij komt daar voor uit. Maar er zijn vele die het niet doen. Ondanks ze zelfs goed weten dat ze zeker weten ook wel eens leugen gebruiken. Mss voor bestwil mss ook niet daar spreek ik mij niet over uit. Ik veeg mijn eigen deurmat schoon niet dat van een ander.
 
Natuurlijk liegt iedereen wel eens en de dames zullen ook nooit 100% waarheden vertellen. Ik kom daar voor uit. Jij komt daar voor uit. Maar er zijn vele die het niet doen. Ondanks ze zelfs goed weten dat ze zeker weten ook wel eens leugen gebruiken. Mss voor bestwil mss ook niet daar spreek ik mij niet over uit. Ik veeg mijn eigen deurmat schoon niet dat van een ander.
Iedereen is niet zo ken een paar dames die echt eerlijk zijn .Je kent zo ook wel behandel ze met respect zijn ze zijn zeldzaam hoor.
 
Ja dat weet ik.en zoals ik al zei wil het niet persoonlijk maken of verhitte discussies uitlokken.
Ik begrijp niet zo goed Kokske waarom je deze topic hebt geopend, als je er geen discussie van wilt maken, en ook dat je er in mijn eigen een beetje omheen draait, ik vind dat ook niet echt eerlijk naar de mensen hier toe. Want ik denk dat er inmiddels best wel wat mensen zijn, die zich afvragen wat dan die leugen is geweest, wat jou zo dwars zit.
 
Laatst bewerkt:
Ik volg de thread sowieso niet helemaal hoor, behoorlijk vaag allemaal.
Wat moet er aan de hand geweest zijn wil je hierover een topic openen en denken dat je een dvp kunt kwetsen? Uiteindelijk ben je maar een klant en is het een potje seks. Maximale is dat je iets soms doet/zegt en dan mag je wellicht niet meer terug, alsof een dvp daar wakker van ligt en gekwetst raakt.
Vertel dan gewoon open wat er is gebeurd, zodat mensen het in context kunnen plaatsen. Voor mij is het nu een beetje een onzintopic waarbij ik niet snap wat het discussiepunt is.
 
Ik heb niet alle bijdragen hier gelezen, zijn mij nu gewoon te veel en, ten minste aan het begin, te weinig serieus.
Maar om op de vraag van @Kokske13 terug te komen (ik weet dus niet of anderen misschien al het zelfde geschreven hebben):
Ik lieg bij DvP vooral om mijn privacy te beschermen. Daar heb ik geen spijt van en niemand heeft er schaden door.
En ik ga ervan uit dat de dames het op de zelfde manier doen.
 
Laatst bewerkt:
@Tepellover Je privacy beschermen is nog iets anders dan liegen. Zoals @Slavisch al zei: je kunt simpelweg ook duidelijk zijn door te zeggen dat je er geen antwoord op wil geven als je iets direct gevraagd wordt en voor de rest kun je in het babbeltje wat je zegt vrij algemeen houden. Dat is ook niet liegen, maar slechts niet in detail treden. Liegen is nooit nodig.

Edit: overigens wat betreft privacy en leugens vind ik het ook grappig dat het zo'n heikel punt is bij een dvp, maar men hier voor het oog van tienduizend bezoekers wel vanalles over zichzelf verteld. Ik durf te stellen dat als ik van enkele forumleden hier alle posts verzamel en daar wat social hacking op los laat de kans heel groot is dat de echte persoon gevonden wordt. Iedereen laat snippers achter, een beroep in het ene topic, een woonplaats in ern ander, een hobby in weer een ander. Met goed rondsnuffelen op andere fora, social media, etc. kom je dan een heel eind. Dat je hier geen gezicht hebt maakt je nog niet onzichtbaar.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan