Wie van de wandelaars heeft er al eens gelogen tegen dames die ze bezoeken of bezocht hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
@Lievadibas Vervelend voor wie? Jij vertelt de waarheid. Als zij je niet gelooft dan is dat haar zwakte, niet de jouwe. Ik kan er niet mee zitten als ik niet geloofd wordt, ik weet dat ik mezelf recht in de spiegel kan aankijken. Maar goed, ik vind het denk ik sowieso makkelijker dan menig ander om mezelf niet alleen letterlijk, maar ook figuurlijk bloot te geven.
 
Iedereen durft wel eens liegen ik ook maar nooit erg.Als ik een date moet annuleren durf ik soms een andere reden opgeven 🙈
Waarom zou je er überhaupt een reden voor moeten opgeven? Je zou de DVP kunnen laten weten dat je op een andere datum af wilt spreken oftewel de afspraak wilt verschuiven. Als je nooit meer terug naar de DVP wilt gaan, kun je afzeggen zonder reden. Zij biedt een betaalde dienst aan en alhoewel zij zeker gevoelens heeft, blijft ze een professional dus als ze zich teleurgesteld voelt, zou ze met haar eigen emoties moeten worstelen net als wat voor alle betaalde diensten geldt. Soms heb je meer klanten, soms heb je minder vanwege afzeggingen.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat velen van ons dat doen. Vaak is dat ook om het ijs te breken, of om een gesprek aan te knopen of op gang te houden.
Wijze woorden .de dames zeggen tegen ons ook wel dingen die ze niet echt menen .inderdaad om in de date wat vuur te brengen ,en dat zijn meest al de vak dames ,weten waar ze mee bezig zijn , en dan voelen wij ons toch heerlijk bij dus het zijn leugentjes om bestwil 👍👍
 
Gast, een DVP boeit het totaal niet of je nou liegt of eerlijk bent. Zolang je je gedraagt, hygiënisch bent en geld oplevert kan het haar letterlijk niks schelen

Tis niet zo dat je liegt tegen je 10 jaar getrouwde partner.

Het feit dat er zulke topics worden gestart laat maar weer eens zien hoe proffesioneel vele DVPs zijn. Ze weten precies wat ze moeten doen om een echte relatie te nabootsen en de klant het idee te geven dat zijn gevoelens (in dit geval wat hij zegt) boeit..
 
Waarom zou je er überhaupt een reden voor moeten opgeven? Je zou de DVP kunnen laten weten dat je op een andere datum af wilt spreken oftewel de afspraak wilt verschuiven. Als je nooit meer terug naar de DVP wilt gaan, kun je afzeggen zonder reden. Zij biedt een betaalde dienst aan en alhoewel zij zeker gevoelens heeft, blijft ze een professional dus als ze zich teleurgesteld voelt, zou ze met haar eigen emoties moeten worstelen net als wat voor alle betaalde diensten geldt. Soms heb je meer klanten, soms heb je minder vanwege afzeggingen.
Ik snap de mannen hier soms echt niet, ze lijken te vergeten dat wij degene zijn die betalen voor de diensten. Het is geen date oid, waarom zou je een reden moeten opgeven als je niet kan. We zijn de dames niets schuldig, behalve een gezond dosis fatsoen en respect. Als je niet kan, geef je dat aan. Als je per se iets wil zeggen noem je persoonlijke verplichtingen, klaar is kees. Het is je vriendin niet. Je moet het alleen wel tijdig doen en het is netjes om je excuses aan te bieden en dat is het stukje fatsoen en respect waar ik het over had. Meer is er niet. Mannen maken er soms zo'n drama van, lijken wel een stel wijven (sorry).
 
Gast, een DVP boeit het totaal niet of je nou liegt of eerlijk bent. Zolang je je gedraagt, hygiënisch bent en geld oplevert kan het haar letterlijk niks schelen

Tis niet zo dat je liegt tegen je 10 jaar getrouwde partner.

Het feit dat er zulke topics worden gestart laat maar weer eens zien hoe proffesioneel vele DVPs zijn. Ze weten precies wat ze moeten doen om een echte relatie te nabootsen en de klant het idee te geven dat zijn gevoelens (in dit geval wat hij zegt) boeit..
Lees de thread verliefd op een dvp maar eens door, je lacht je rot. Ik kan het ook niet volgen.
 
Ik snap de mannen hier soms echt niet, ze lijken te vergeten dat wij degene zijn die betalen voor de diensten. Het is geen date oid, waarom zou je een reden moeten opgeven als je niet kan. We zijn de dames niets schuldig, behalve een gezond dosis fatsoen en respect. Als je niet kan, geef je dat aan. Als je per se iets wil zeggen noem je persoonlijke verplichtingen, klaar is kees. Het is je vriendin niet. Je moet het alleen wel tijdig doen en het is netjes om je excuses aan te bieden en dat is het stukje fatsoen en respect waar ik het over had. Meer is er niet. Mannen maken er soms zo'n drama van, lijken wel een stel wijven (sorry).
ik denk dat dat komt, omdat sommige mannen een dvp niet meer zien als een dvp, maar meer als een soort van viendin oid en waar ze een soort van verantwoording moeten afdragen.
 
Laatst bewerkt:
Of dames die doen alsof ze goedgelovig zijn
Dat idee heb ik ook wel eens. Daarbij blijft het over het algemeen vaak toch een beetje een spel op de kamer waarin kleine leugens geoorloofd zijn. Ik zit zelf niet zo in mekaar dat ik hier automatisch in mee ga, maar sommige dames kunnen redelijk pochen en op zo'n moment is het vaak voor het samenspel het beste om er enigszins in mee te gaan. Het maakt dit soort dames dus niet uit of je 100% de waarheid spreekt, zolang het bijdraagt aan de sfeer op dat moment.
Maar goed, daarentegen heb ik wel de beste ervaringen met dames die meer authentiek zijn. Dat maakt het samenzijn voor mij meer ontspannen, gemakkelijker om elkaar aan te voelen en uiteindelijk vaak ook het verschil voor mij tussen de dames waar ik wel en waar ik niet meer bij terugkom.
 
ik denk dat dat komt, omdat sommige mannen een dvp niet meer zien als een dvp, maar meer als een soort van viendin oid en waar ze een soort van verantwoording moeten afdragen.
Het is waarschijnlijk geen leuke vraag om aan zichzelf te stellen. Maar als je denk dat een DVP echt je vriendin is of oprecht wil zijn, stel er maar voor dat jullie met elkaar leuke dingen gaan doen zonder betaling. En met leuke dingen, wijs ik niet naar seks of iets romantisch. Als ze dat niet bereid is om te doen, heb je meteen een duidelijk antwoord: zij is geen echte vriendin.

Er zou wellicht een vriendschap tussen klant een DVP kunnen ontstaan maar ik zal geen betaalde seks willen hebben met een echte vriend.
 
Laatst bewerkt:
Het is waarschijnlijk geen leuke vraag om aan zichzelf te stellen. Maar als je denk dat een DVP echt je vriendin is of oprecht wil zijn, stel er maar voor dat jullie met elkaar leuke dingen gaan doen zonder betaling. En met leuke dingen, wijs ik niet naar seks of iets romanstischs. Als ze dat niet bereid is om te doen, heb je meteen een duidelijk antwoord: zij is geen echte vriendin.

Er zou wellicht een vriendschap tussen klant een DVP kunnen ontstaan maar ik zal geen betaalde seks willen hebben met een echte vriend.
Wat ik bedoel is dat sommige mannen, en zeker als ze een paar keer dezelfde dame hebben bezocht de dame niet meer zien als dame van plezier, dus sex voor geld.

Wellicht zijn er vriendschappen ontstaan tussen klanten en dvp, maar een goede dvp zou dat nooit toestaan. Het lijkt mij ook in haar belang om toch een professionele afstand te houden.
 
Wat ik bedoel is dat sommige mannen, en zeker als ze een paar keer dezelfde dame hebben bezocht de dame niet meer zien als dame van plezier, dus sex voor geld.

Wellicht zijn er vriendschappen ontstaan tussen klanten en dvp, maar een goede dvp zou dat nooit toestaan. Het lijkt mij ook in haar belang om toch een professionele afstand te houden.
Ik bezoek regelmatig dezelfde dames. Maar ik besef maar al te goed dat het een betaalde overeenkomst is hoor. Je ontwikkeld er op een of andere manier wel een band mee. Maar ik besef ook wel dat het langs haar kant professionele bedoelingen zijn. Want wat ik mij afvraag is stel de dame in kwestie stopt er volledig mee hoe vaak ga je ze dan nog horen. 9/10 zal verdwijnen en elkaar herkennen zal er niet echt meer inzitten 🤷🏼‍♂️.
 
Ik snap ook niet zo goed waarom zoveel mannen hier het zo belangrijk vinden om 'een vriendschap op te bouwen' met een dvp. Je kunt toch op genoeg plekken buiten de betaalde seks vriendschappen zoeken? Waarom moet dat per se met iemand met wie je een afhankelijkheidsrelatie hebt (zij is voor haar inkomen afhankelijk van jouw klandizie). Dat zal nooit een geheel gelijkwaardige vriendschap kunnen zijn.

En nogmaals de vraag waarom dat voor zoveel mannen hier zo gewenst is. Wat hebben dvps voor op andere mensen met wie je vriendschap zou kunnen sluiten? Bijv een collega, iemand van de sportclub of uit je stamcafé? Waarom per se een dvp?

Appjes buiten de afspraken om, samen uit eten gaan, zelfs samen op reis met een dvp: ik moet er niet aan denken. En ik heb toch verschillende 'vaste' meisjes gehad die ik graag mocht. En daar kon ik voor, tijdens en na de seks heel leuk mee babbelen. Maar bij de deur hield het op en had ik geen behoefte aan méér. Sowieso niet op platonisch vlak. Want wat hebben zij en ik nou helemaal gemeen? Wat hebben we elkaar te vertellen, buiten onze afspraakjes om? Helemaal niks.

Dat vraag ik me dus af: heren die zo hoog opgeven over hun 'vriendschap' met dvps, wat hebben jullie allemaal met hen gemeen? De basis van je contact is seks voor geld; hoe bouw je daar een vriendschap op? En waarom wil je dat? Heb je aan je eigen leven en contacten al niet genoeg?

Ik mag mijn vaste meisje graag, maar ik hoef zeker niet haar hele privéleven erbij te krijgen.
 
Ik bezoek regelmatig dezelfde dames. Maar ik besef maar al te goed dat het een betaalde overeenkomst is hoor. Je ontwikkeld er op een of andere manier wel een band mee. Maar ik besef ook wel dat het langs haar kant professionele bedoelingen zijn. Want wat ik mij afvraag is stel de dame in kwestie stopt er volledig mee hoe vaak ga je ze dan nog horen. 9/10 zal verdwijnen en elkaar herkennen zal er niet echt meer inzitten 🤷🏼‍♂️.
helemaal mee eens, uit het oog uit het hart. zullen we maar zeggen.
 
helemaal mee eens, uit het oog uit het hart. zullen we maar zeggen.
Pas op ik had daar in het begin ook een ander gedacht over. En ik wil ook niet elke dame over dezelfde kant trekken. Maar heb er nu wel besef van. Oké verstand komt met de jaren zeker 😂😂.
En wat ik nog wil zeggen is dat ik nog
altijd fantastische dates heb met de dames. En voor mij hoeft het niet stoppen momenteel maar ben er mij wel bewust van dat het ooit wel zal gebeuren
 
Laatst bewerkt:
Ik heb laatst nog gelogen toen een dvp zo van die conspiracyverhalen vertelde over corona. Als je eerlijk bent zeg je ronduit dat je het oneens bent en dat ze in domme theorieën gelooft. Maar dat doe ik natuurlijk niet en mompel iets vaag van 'jaja, het is me wat'.
Maar als je daar tegen in had gegaan, had dat niet de sfeer ten goede gekomen,
 
Ik heb laatst nog gelogen toen een dvp zo van die conspiracyverhalen vertelde over corona. Als je eerlijk bent zeg je ronduit dat je het oneens bent en dat ze in domme theorieën gelooft. Maar dat doe ik natuurlijk niet en mompel iets vaag van 'jaja, het is me wat'.
Die heb ik ook één meegemaakt. Geweldig vermakelijke 2 uurtjes mee gehad. Ik kon haar er maar niet van overtuigen dat de aarde rond is. Nog maar te zwijgen over haar theorieën wat betreft corona
 
Fascinerend topic, topicstarter doet heel gewichtig over het liegen tegen een dvp, terwijl juist in dit wereldje valse namen of leeftijden aan de orde van de dag zijn. Beide partijen hebben belang bij hun privacy, en om nou helemaal geen naam te geven, dat komt de communicatie ook niet ten goede.
 
Ik heb er ooit eens eentje gehad die in zeemeerminnen geloofde vanwege één of andere nep docu op Discovery of NatGeo of zo ... tsjaaaa.

Heel vriendschappelijk met een dame tijdens de date jazeker, maar zien als een (platonische) vriendin? Nee. Buiten de date heb ik met geen enkele dame contact. Tuurlijk zit het leven vol verrassingen, dus ik zal niet beweren dat er nooit iets meer kan ontstaan, maar ik ben er niet op uit. Wil niet zeggen dat je tijdens de date niet close kunt zijn en van een aantal vaste dames weet ik behoorlijk veel zeer persoonlijke dingen, maar het blijft verder een duidelijk omkaderde vriendschappelijke band die begint en eindigt bij de date.

Edit: en ja, in mijn naïeve beginjaren van het wandelen is mijn hoofd ook weleens op hol gebracht en kreeg ik allerlei onrealistische gedachten over wat zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gebeurt dat in het begin bij veel wandelaars wel, maar je leert ervan en eerlijk gezegd wordt het wandelen ook een stuk prettiger wanneer je die fase achter je kunt laten.
 
Ik heb er ooit eens eentje gehad die in zeemeerminnen geloofde vanwege één of andere nep docu op Discovery of NatGeo of zo ... tsjaaaa.

Heel vriendschappelijk met een dame tijdens de date jazeker, maar zien als een (platonische) vriendin? Nee. Buiten de date heb ik met geen enkele dame contact. Tuurlijk zit het leven vol verrassingen, dus ik zal niet beweren dat er nooit iets meer kan ontstaan, maar ik ben er niet op uit. Wil niet zeggen dat je tijdens de date niet close kunt zijn en van een aantal vaste dames weet ik behoorlijk veel zeer persoonlijke dingen, maar het blijft verder een duidelijk omkaderde vriendschappelijke band die begint en eindigt bij de date.

Edit: en ja, in mijn naïeve beginjaren van het wandelen is mijn hoofd ook weleens op hol gebracht en kreeg ik allerlei onrealistische gedachten over wat zou kunnen zijn. Waarschijnlijk gebeurt dat in het begin bij veel wandelaars wel, maar je leert ervan en eerlijk gezegd wordt het wandelen ook een stuk prettiger wanneer je die fase achter je kunt laten.

Het zou me ook niks verbazen als een deel van die verhalen over haar prive leven niet waar blijken te zijn hoor.
 
Het zou me ook niks verbazen als een deel van die verhalen over haar prive leven niet waar blijken te zijn hoor.
Dat is een cynische stellingname die ik op zich voor bepaalde situaties wel begrijp, maar zelf niet in mee wil gaan. Het waren verhalen waar ze geen enkele voordeel uit konden halen wat betreft ons samenzijn, het maakte ze eerder kwetsbaar. Geen verhalen over slechte vriendjes of financiële problemen om medelijden te kweken of zo. Ik kan er uiteraard niet in detail op in gaan, maar dit waren geen verhalen die je voor de lol uit je duim zuigt.
 
Pas op ik had daar in het begin ook een ander gedacht over. En ik wil ook niet elke dame over dezelfde kant trekken. Maar heb er nu wel besef van. Oké verstand komt met de jaren zeker 😂😂.
En wat ik nog wil zeggen is dat ik nog
altijd fantastische dates heb met de dames. En voor mij hoeft het niet stoppen momenteel maar ben er mij wel bewust van dat het ooit wel zal gebeuren
Wat bedoel je eigenlijk met je vraag? Dat je wel eens liegt over je ervaring en dat je het niet zegt als het niet goed was? Dat is toch het soort leugen dat we in veel situaties allemaal vertellen? Maak je er nu niet meer van dan het in wezen is? Het werkt trouwens in beide richtingen. Een dame zal sommige klanten maar niks vinden maar zal dat meestal ook niet zeggen.
 
Wat bedoel je eigenlijk met je vraag? Dat je wel eens liegt over je ervaring en dat je het niet zegt als het niet goed was? Dat is toch het soort leugen dat we in veel situaties allemaal vertellen? Maak je er nu niet meer van dan het in wezen is? Het werkt trouwens in beide richtingen. Een dame zal sommige klanten maar niks vinden maar zal dat meestal ook niet zeggen.
Hoevaak wordt er contact gehouden tussen een dame die zou stoppen met dit werk en een vaste wandelaar van haar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan