Wie van de wandelaars heeft er al eens gelogen tegen dames die ze bezoeken of bezocht hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Misschien heeft een van jullie Sandy gekend uit Dordrecht. Die CIA agent die de aanslag op de trein naar Brussel heeft verijdeld. Militaire opleiding en voor arts . Super mooi slank met grote natuurlijk DD.Die kon verhalen vertellen
 
Laatst bewerkt:
Misschien heeft een van jullie Sandy gekend uit Dordrecht. Die CIA agent die de aanslag op de trein naar Brussel heeft verijdeld. Militaire opleiding en voor arts gestudeerd. Canadees nationaliteit geloof ik. Super mooi slank met grote natuurlijk DD.Die kon verhalen vertellen
Zit jij wel in de goede topic te posten @Knipoog
 
Ik heb er ooit eens eentje gehad die in zeemeerminnen geloofde vanwege één of andere nep docu op Discovery of NatGeo of zo ... tsjaaaa.
Welnee, ze had natuurlijk dat wetenschappelijke werk van Plinius uit 1662 gelezen. Staat een uiterst nauwkeurige beschrijving. Wellicht had zij het exemplaar met een beschrijving over de voortplanting van zeemeerminnen haar geïnspireerde mbt haar beroepskeuze.
Mijn puriteinse voorouders hadden dat boek op dergelijke zaken gekuisd.
 
Dat is een cynische stellingname die ik op zich voor bepaalde situaties wel begrijp, maar zelf niet in mee wil gaan. Het waren verhalen waar ze geen enkele voordeel uit konden halen wat betreft ons samenzijn, het maakte ze eerder kwetsbaar. Geen verhalen over slechte vriendjes of financiële problemen om medelijden te kweken of zo. Ik kan er uiteraard niet in detail op in gaan, maar dit waren geen verhalen die je voor de lol uit je duim zuigt.
Nee ik heb het verkeerd verwoord. Bedoelde het in algemene zin en niet per se in jouw situatie.
 
Welnee, ze had natuurlijk dat wetenschappelijke werk van Plinius uit 1662 gelezen. Staat een uiterst nauwkeurige beschrijving. Wellicht had zij het exemplaar met een beschrijving over de voortplanting van zeemeerminnen haar geïnspireerde mbt haar beroepskeuze.
Mijn puriteinse voorouders hadden dat boek op dergelijke zaken gekuisd.
Ach mijn ouders geloven dat een 600 jaar oude man een boot gebouwd heeft waar van alle dieren op de wereld er twee op konden , dat een kerel wijn uit water kon maken en dat een walvis een volwassen vent heel in kan slikken en een paar dagen later precies op de plaats van bestemming weer levend en wel uit kan spugen , het is maar waar je mee opgegroeid bent
 
Wellicht zijn er vriendschappen ontstaan tussen klanten en dvp, maar een goede dvp zou dat nooit toestaan. Het lijkt mij ook in haar belang om toch een professionele afstand te houden.
Ik had begrepen wat je bedoelde.

Een goede DVP zou niets onbetaald moeten willen toestaan maar aan de andere kant, wat is de definitie in deze context van "goed"? Is een goede DVP een DVP die efficiënt kan verdienen oftewel zij zo veel geld mogelijk kan verdienen binnen een bepaalde tijdstip? Of is de definitie van goed een DVP die zich altijd goed aanpast aan de wensen van een klant d.w.z. een DVP die de gewenste service levert.

Ik ben het echter met je eens dat het in haar belang blijkt te zijn als zij een professionele afstand houdt. Maar met één hand kan je nooit klappen; Als een bepaalde klant behoorlijk veel voor een afspraak wil en kan betalen én hij begint zich te gedragen alsof hij een vriendinnetje nodig had, zou het dán zeer voordelig voor de DVP kunnen zijn als zij zich laat meeslepen in het toneelstuk.
 
Laatst bewerkt:
En zij liegen niet zeker, als je hun leugens met die van ons vergelijkt dan stellen onze leugens niets voor. Liegen over afkomst, leeftijd, afspraken die niet waar worden waar gemaakt.
Zeker als je vraagt naar sommigen hun leeftijd, 21 vertelde er mij eens een dame, wat ze niet wist is dat ik wist dat ze op een vorig forum al recensies had van 2014.
En toch vind ik het erger als bepaalde afspraken fysiek niet worden nageleefd want dan ben je echt bedot.
 
Als een bepaalde klant behoorlijk veel voor een afspraak wil en kan betalen én hij begint zich te gedragen alsof hij een vriendinnetje nodig had, zou het dán zeer voordelig voor de DVP kunnen zijn als zij zich laat meeslepen in het toneelstuk.
Het lijkt mij dat je van te voren grenzen aangeeft, zoals jij het beschrijft komt het op mij over, als of dat wellicht niet genoeg gedaan is. Maar ik kan het van de dame wel voorstellen, dat ze wel mee wilt gaan in het rollenspel, zeker als het een goede en leuke klant is, die bovendien ook nog goed betaald.
Er zullen best wel een hoop mensen bij de dvp langskomen die beter een vriendin kunnen zoeken, maar waar dat op de een of andere manier niet lukt, en dat compenseren door een " professionele " betaalde vriendin te zoeken. Zolang die mannen begrijpen dat het een rollenspel is, is er niks mis.
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt mij dat je van te voren grenzen aangeeft, zoals jij het beschrijft komt het op mij over, als of dat wellicht niet genoeg gedaan is. Maar ik kan het van de dame wel voorstellen, dat ze wel mee wilt gaan in het rollenspel, zeker als het een goede en leuke klant is, die bovendien ook nog goed betaald.
Er zullen best wel een hoop mensen bij de dvp langskomen die beter een vriendin kunnen zoeken, maar waar dat op de een of andere manier niet lukt, en dat compenseren door een " professionele " betaalde vriendin zoeken. Zolang die mannen begrijpen dat het een rollenspel is, is er niks mis.
Maar er zijn er veel dat het niet begrijpen denk ik. Had daar zelf in het begin ook last van maar hoe meer ervaring je opdoet hoe meer je weet
 
Wat een topic is dit weer🤔 ( geen zin om alles terug te lezen).
Die dames geven er echt geen zier om wat je zegt zolang je de euro's maar op het nachtkastje achter laat , en dat is wederzijds vaak tegen de tijd dat ik mijn broek weer aan trek heb ik geen flauw idee wat ze verteld heb.

Come on wake up! Je hebt het niet tegen je vrouw kinderen ouders of what ever..
 
Weet niet of dit het juiste topic is , zijner nogal veel, dus ik geraak wat verward. Maar laat toch iedereen gewoon zijn reden om een dvp te bezoeken. Is het nu om een "de zak te ledigen" of om meer een goed gesprek te hebben en wat te knuffelen. Ieder toch zijn ding denk ik. Live and let live, zou ik zeggen, zolang geen van beide partijen er last van heeft. Doe waar je zin in hebt, met wederzijdse toestemming en fuck de meningen van anderen. Zoals ge godin van de overwinning zou zeggen, Just do it!
 
Weet niet of dit het juiste topic is , zijner nogal veel, dus ik geraak wat verward. Maar laat toch iedereen gewoon zijn reden om een dvp te bezoeken. Is het nu om een "de zak te ledigen" of om meer een goed gesprek te hebben en wat te knuffelen. Ieder toch zijn ding denk ik. Live and let live, zou ik zeggen, zolang geen van beide partijen er last van heeft. Doe waar je zin in hebt, met wederzijdse toestemming en fuck de meningen van anderen. Zoals ge godin van de overwinning zou zeggen, Just do it!
Natuurlijk. Maar je bent uiteraard een naieveling zonder weerga als je er zelf als klant meer in zoekt en allerlei psychologiseringen gaat doen bij het feit dat de dvp het als een zakelijke relatie is blijven zien.
 
Laatst bewerkt:
@ramwout Heeft niks te maken met een mop uitleggen. Dit topic gaat over liegen tegen een dvp, en over het formaat van je lul valt nou net niet te liegen bij de dames. Ik snap ook wel dat het een grapje was, Einstein.
 
kleine leugentjes komen wel voor, maar dan wel in positieve zin, zodat de dames zich minder onzeker voelen over bv hun borsten of kont. Ik kan met een strakke poker face zeggen dat de billen echt heerlijk zijn, terwijl ze ondertussen echt wel een maatje teveel zijn. Of dat het kleine cupje A prima past bij hun lichaamsbouw..
 
Nee ik geloof niet dat ik lieg. Wat ik heerlijk vind benoem ik ook, wat ik niet mooi vind daar zeg ik helemaal niks over. Zo kom ik ook niet in de verleiding iets te zeggen wat niet klopt of ongepast is.

Over de afmeting zeg ik sowieso niks. Dat zit wel snor, geloof ik.
 
Ik begrijp niet zo goed Kokske waarom je deze topic hebt geopend, als je er geen discussie van wilt maken, en ook dat je er in mijn eigen een beetje omheen draait, ik vind dat ook niet echt eerlijk naar de mensen hier toe. Want ik denk dat er inmiddels best wel wat mensen zijn, die zich afvragen wat dan die leugen is geweest, wat jou zo dwars zit.
Ik wil gerust dat hier uitleggen zonder namen te noemen daarin
 
Waarom zou je in hemelsnaam liegen bij een DVP :LOL: Geef je toch gewoon geen complimentje? Ook over privé gegevens ben ik open, alleen achternaam/adres ofzo zou ik niet zeggen maar dat is geen liegen en vraagt nooit iemand naar. Lijkt me ook niet leuk om zo dates te hebben. Als het niet klikt dan niet, volgende keer een ander, niet faken, dan maar even stilte of over wat anders praten.
 
Ik denk dat het zaak is de dame (of heer) met respect te behandelen. De grens ligt daar: brengt de leugen dit niet in gevaar dan vind ik dat het geen probleem is niet de waarheid te vertellen. Wanneer het respect door de leugen te grabbel wordt gegooid, dan niet.
Vertellen tegen de dame dat je de beste date ooit hebt gehad omdat je werkelijk vind dat zij haar best heeft gedaan dan is dit prima....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan