Wie van de wandelaars heeft er al eens gelogen tegen dames die ze bezoeken of bezocht hebben?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

King Potato

Meubelstuk
3.399
17/12/21
3.718
28
Dag heren wie van jullie heeft er al eens gelogen tegen een dvp? Mss een leugen om best wil of anders omdat ze de waarheid niet mogen weten.
Ik zelf durf er persoonlijk vooruit komen dat ik niet eerlijk ben geweest tegen dames soms om best wil, soms ook niet. En dat geeft mij tot op de dag van vandaag een slecht gevoel. Want uiteindelijk zijn de dames personen met gevoelens. En Ik wil geen persoonlijke of verhitte discussie uitlokken laat dat duidelijk zijn ik wil gewoon eens weten hoeveel wandelaars hier voor durven uit te komen. Want eigenlijk verdienen alle dames hier het volle respect want zonder hen zouden we dit niet kunnen doen. Dames mogen ook antwoorden hoor wat zij hier van ondervinden
 
Dag heren wie van jullie heeft er al eens gelogen tegen een dvp? Mss een leugen om best wil of anders omdat ze de waarheid niet mogen weten.
Ik zelf durf er persoonlijk vooruit komen dat ik niet eerlijk ben geweest tegen dames soms om best wil, soms ook niet. En dat geeft mij tot op de dag van vandaag een slecht gevoel. Want uiteindelijk zijn de dames personen met gevoelens. Ik wil geen persoonlijke of verhitte discussie uitlokken laat dat duidelijk zijn ik wil gewoon eens weten hoeveel wandelaars hier voor durven uit te komen.
Dat had ik nou van jou niet verwacht.
 
' k Heb ooit eens gezegd dat ik niet meer geld bij had maar stiekem had ik nog een stuk van 50 en eentje van 20 cent in mijn zak zitten.
Buiten dat heb ik nog nooit gelogen en zal het ook nooit doen, tegen niemand.
 
Als we ervan uit gaan dat ,de eerste die zonder leugentje is de steen mag werpen , blijven alle stenen liggen jong.
Er is wel een groot verschil in niet helemaal de waarheid vertellen of ronduit flagrante leugens gaan vertellen door verhalen op te dissen die helemaal ui t de lucht gegrepen zijn . Is heel gevaarlijk dit als je vaste dames hebt , want die letten ook wel op hoor wat je verteld en vroeg of laat val daar door de mand.
Ik heb ook al wel eens verteld dat het een leuke date was terwijl dat eigenlijk nie waar was. het was namelijk een een super date :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik zou eigenlijk niet weten over wat je moet liegen . Als ze mij iets vragen wat voor mij te persoonlijk is gaan we het er niet over hebben is het antwoord. maar ik ben vrij open en ze mogen me veel vragen . als iemand zomaar gaat lopen verhaaltjes vertellen scheelt er mijn inziens toch iets met die persoon .
 
Laatst bewerkt:
Dit klinkt misschien bot. Maar als ik vermoed dat een dame genot of een orgasme faked, dan voel ik mij ontslagen van de plicht om bijv. heel eerlijk te zijn over haar uiterlijk of dienstverlening.
 
Als we ervan uit gaan dat ,de eerste die zonder leugentje is de steen mag werpen , blijven alle stenen liggen jong.
Er is wel een groot verschil in niet helemaal de waarheid vertellen of ronduit flagrante leugens gaan vertellen door verhalen op te dissen die helemaal ui t de lucht gegrepen zijn . Is heel gevaarlijk dit als je vaste dames hebt , want die letten ook wel op hoor wat je verteld en vroeg of laat val daar door de mand.
Ik heb ook al wel eens verteld dat het een leuke date was terwijl dat eigenlijk nie waar was. het was namelijk een een super date :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Ik zou eigenlijk niet weten over wat je moet liegen . Als ze mij iets vragen wat voor mij te persoonlijk is gaan we het er niet over hebben is het antwoord. maar ik ben vrij open en ze mogen me veel vragen . als je zomaar gaat lopen verhaaltjes vertellen scheelt er mijn inziens toch iets met je.
Er scheelt totaal niets met mij ze. Zoals ik al zei wil geen verhitte of persoonlijke discussie uitlokken🤔
 
Dit klinkt misschien bot. Maar als ik vermoed dat een dame genot of een orgasme faked, dan voel ik mij ontslagen van de plicht om bijv. heel eerlijk te zijn over haar uiterlijk of dienstverlening.
Wacht jij dan tot na de actie om tegen een dame te zeggen dat ze er goed uit ziet, of pas je deze uitspraak aan naarmate de date vordert?:rolleyes:
 
Wacht jij dan tot na de actie om tegen een dame te zeggen dat ze er goed uit ziet, of pas je deze uitspraak aan naarmate de date vordert?:rolleyes:
Ik in ieder geval niet ik zeg meestal bij aankomst ge ziet er weer zeer goed uit, of ge ziet er vrij moe uit. Daar mee wacht ik niet mee naar mate de date vordert
 
Er scheelt totaal niets met mij ze. Zoals ik al zei wil geen verhitte of persoonlijke discussie uitlokken🤔
Oh , maar dat was niet persoonlijk bedoeld hoor . Zie nu ook dat je dit verkeerd kan opvatten , beter was geweest " dan scheelt er toch iets met die persoon"
 
Dag heren wie van jullie heeft er al eens gelogen tegen een dvp? Mss een leugen om best wil of anders omdat ze de waarheid niet mogen weten.
Ik zelf durf er persoonlijk vooruit komen dat ik niet eerlijk ben geweest tegen dames soms om best wil, soms ook niet. En dat geeft mij tot op de dag van vandaag een slecht gevoel. Want uiteindelijk zijn de dames personen met gevoelens. En Ik wil geen persoonlijke of verhitte discussie uitlokken laat dat duidelijk zijn ik wil gewoon eens weten hoeveel wandelaars hier voor durven uit te komen. Want eigenlijk verdienen alle dames hier het volle respect want zonder hen zouden we dit niet kunnen doen. Dames mogen ook antwoorden hoor wat zij hier van ondervinden
Ik denk dat de dames ook weleens iets vertellen dat niet helemaar waar is. Doe ik dus ook, en is toch van geen belang. Ik begrijp het punt niet helemaal. Ik kom voor een uurtje sex, klaar. Een beetje praten met elkaar is dan ook prima, maar ik bepaal zelf de richting. Dat er dan iets gezegd wordt enigszins bezijden de waarheid maakt niet uit, kan zelfs verstandig zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik vertel meestal nooit zo veel over mijzelf, zeker bij een eerst bezoek. Waarom zou ik. Ik snap eerlijk gezegd niet zo erg, waar je je druk om maakt, ik denk dat 9 van de 10 dames ook maar vertellen wat ze kwijt willen, en dat als het zo uit komt ook niet helemaal eerlijk zijn. Dat heeft mijn inziens helemaal niks te maken met respect naar de dames toe.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan