Yandex geblokkeerd

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

dewilde82

Wandelaar
68
06/10/21
38
9
ik gebruik af en toe Yandex om foto's te checken.

Ik krijg melding dat Yandex geblokkeerd is wegens de oordlog. Welke andere sites of programma's zijn er om foto's te checken?
 
alles werkt hier hoor!
zelfs Yandex perevodtsjiek (яндекс переводчик) in het Russisch!
...kan nog handig zijn als straks al die Ukrainse vluchtelingen komen! (beter vertaalsite dan Google translate voor Russische vertalingen)
 
Hier kan ik Yandex ook gewoon nog gebruiken. Zijn ze nu helemaal gek geworden dat ze een volkomen neutrale Russische zoekmachine gaan censureren? Wie denken ze wel dat ze zijn? Yandex' hoofdkantoor staat trouwens in Schiphol!
 
Hier kan ik Yandex ook gewoon nog gebruiken. Zijn ze nu helemaal gek geworden dat ze een volkomen neutrale Russische zoekmachine gaan censureren? Wie denken ze wel dat ze zijn? Yandex' hoofdkantoor staat trouwens in Schiphol!
De website werkt en het hoofdkantoor blijft open... maar de notering op Londen is wél geschorst!
Het zal trouwens verdomd moeilijk worden om de inkomsten vanuit Rusland nog naar het hoofdkantoor te krijgen!
Dus, of straks de werknemers op Schiphol nog betaald worden is maar de vraag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan