Zo jammer dit..

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Aangezien iedereen straks nog moet avondeten kan ik daar beter niet over uitwijden, maar natte doekjes doen wonderen ☝
Ho ho ho, zo gemakkelijk kom je er niet vanaf. Heb de tijd genomen om alles te lezen. Iets over 5 euro?? ? heb een sterke maag en ben reuze nieuwsgierig, so bring it on! Ik zit er klaar goor. Zei ik goor? Ik bedoel voor.
 
Dat het met een nat doekje opgelost kan worden maakt me alleen maar nieuwsgieriger. Zo erg kan het dan niet zijn. Je wast je als man toch voorafgaand aan het bezoek, en dan nog eens ter plekke (ofwel onder de douche, ofwel bij de wastafel)? En dan komen er dus toch nog natte doekjes in beeld? Of vervangen de natte doekjes de wasbeurt?
 
sommige wil je niet eens zonder 2 condooms er omheen in je mond

Heb van achterraamse plezierwerksters verhalen gehoord die, als ze maar voor de helft op waarheid berusten, de lust (in elk opzicht) doen vergaan. Een minimale selectie.

Klant weggestuurd (met geld terug) omdat hij zijn bilspleet niet goed had ontbruind. Klant bij wie een machete zou moeten worden gebruikt om in het zwarte woud beneden een Mozaïsch tot stijve stok om te toveren slangetje bloot te leggen.

Klant die er een wedstrijd van maakt om een stinkdier te overtreffen. Klant die de laatste resten van een paar frikadellen weg kauwt vlak voordat hij zijn eigen frikadel aanbiedt aan de boven- en onderlippen van een uitverkorene.

U, geachte collega, u bent netjes, lokaal geschoren, gewassen, geparfumeerd, gemondwaterd en vooral respectvol. Maar niet iedereen is u ...
 
Het was anders een hele vriendelijke man hoor.

En ik doe niet liever pzc, want sommige wil je niet eens zonder 2 condooms er omheen in je mond ?
Het is voor mij alleen de enige mogelijkheid. Ik krijg blaren in mijn mond v die rubbers. Al mijn collega's in de salon die pzc aanbieden vragen daar standaard 50 euro extra voor, als ik zoiets zou doen en iemand weigerd dat.. kan ik na een uur naar huis met een zere mond. Men moet mij eigenlijk extra betalen voor pmc ?, want het is daarna over en uit voor mij.

Vond het alleen raar zoals het ging. Aangezien niemand op dit forum daarbij was kan je speculeren en meningen daarover geven wat je wilt, maar 't blijft gewoon een vreemd einde vh bezoek.
Het is op zijn minst handig als je consequent bent. In de openingspost zeg je dat je extra rekent voor pmc en liever pzc doet omdat je een allergie hebt. En nu zeg je weer dat je niet liever pzc doet. wat is het nou?
 
Ik verbaas me er over over dat heel veel wandelaars blijven denken dat het om die 5 minuten gaat en/of die 5 Euro.

Ik houd er niet van het zo te stellen, maar lijkt een typisch man/vrouw-verschil in hoe dingen te interpreteren.

Waar gaat het dan om? Kan je dat uitleggen?
In de topic zijn 3 key elementen genoemd:

1 dvp biedt de klant pzc aan omdat ze een allergie heeft en vindt dat dat een gunst is (uit het verhaal blijkt niet dat de man erom gevraagd heeft of dat fijn vindt, is een aanname van de dvp terwijl meneer wellicht liever pmc had vanwege veiligheid bijvoorbeeld)> ik volg dit punt niet
2 de dvp biedt de klant wisselgeld aan waar hij recht op heeft en hij neemt het aan en dvp vindt het raar dat meneer het geld waar hij recht op heeft cf afspraak aanneemt? > ik volg dit punt niet?
3 meneer gaat over zijn tijd heen, ik heb aangegeven dat er een grijs gebied is en zolang dat prima is moet het kunnen, had niet het idee vanuit de post dat hij erg over de tijd heen was

Volgens mij is de crux hier; meneer krijg pzc terwijl hij er niet om heeft gevraagd en gaat iets over de tijd heen, dus hij moet die 5 euro maar laten liggen als extra'tje en als hij dat niet doet is hij naar/vervelend/gierig. Dus omdat de dvp iets dat haar eigen wens is heeft ze recht op meer (wat niet afgesproken is)??? En omdat meneer iets over de tijd is moet hij maar het wisselgeld laten liggen, terwijl, als hij eerder klaar was hij helemaal niets zou krijgen???

Om het in context te plaatsen; laten wij met een groepje mannen eens langsgaan vanavond in de Doublet en Geleen.
En laten we bij de dames aangeven dat we 30 ipv 35 en 45 ipv 50 euro hebben en meer niet en dat ze maar het wisselgeld moeten laten zitten voor ons om 'vriendelijk' te zijn. Wat zal er gebeuren? Dames die afwijzen zijn dan dus gierig, naar, vervelend?

En laten we daarna bij de dames waar we naar binnen gaan en waarbij we een paar minuten voor tijd klaar zijn maar 5 euro terugvragen na de daad. Exact wat wordt gevraagd van de meneer hier. Kijken welk deel van de dvp's het geld teruggeeft en wat voor reactie je terugkrijgt. Dames die dit afwijzen noemen we dan lekker gierig, vervelend en geven we aan dat ze een slecht mindset hebben.

Deal? Dit topic is voor mij het perfecte voorbeeld van het feministisch gelul/mindset en de onnodige waarde die wordt gehecht aan dames. De man moet maar meer doen, plezieren, zaken doen die hem sieren etc. maar o wee als de dame iets moet doen! Dan is het schreeuwen en moord en brand en zijn ze 'professionele dienstverleners zonder gevoel'. Daaaaag.
Zolang er zo'n hoog aantal feminazi-likkers zijn onder de mannen is het niet gek dat de prijzen continu omhooggaan en inmiddels 100 euro per half uur/150 euro per uur de standaard wordt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Het is op zijn minst handig als je consequent bent. In de openingspost zeg je dat je extra rekent voor pmc en liever pzc doet omdat je een allergie hebt. En nu zeg je weer dat je niet liever pzc doet. wat is het nou?
Volgens mij niet zo heel moeilijk hoe het bedoeld wordt. Qua plezier is pzc en pmc om het even, want werk. Ook niet liever vanwege veiligheid. Wel liever qua latex allergie. Door controle van de penis wordt dan liever voor zonder gekozen, maar liever doet ze dat niet. Hartstikke consequent. Sorry dat ik voor je invul Joke.
 
Waar gaat het dan om? Kan je dat uitleggen?

Zolang er zo'n hoog aantal feminazi-likkers zijn onder de mannen is het niet gek dat de prijzen continu omhooggaan en inmiddels 100 euro per half uur/150 euro per uur de standaard wordt.
Fascinerend om in feminazi-likker-hoek gezet te worden, had ik nooit durven dromen toen ik nog niet zo lang geleden filmpjes van Sandman aan het bingewatchen was.

Je neemt het allemaal wel heel strak op. Het is gewoon een gevoelsding.
 
Tja, benzine is al tientallen jaar een (te) duur iets, dus op zich begrijpelijk dat iemand om die gulden komt vragen.
Een fooi bij een pomp geven, daar heb ik tenminste nog nooit van gehoord.
Misschien ben jij daar te jong voor maar lang geleden was het bij de pomp nog geen zelfbediening, maar had je pompbediendes en die zullen best wel fooien hebben ontvangen.
 
Misschien ben jij daar te jong voor maar lang geleden was het bij de pomp nog geen zelfbediening, maar had je pompbediendes en die zullen best wel fooien hebben ontvangen.
Het is maar wat je jong noemt, maar ik heb zegge en schrijven één keer een pompbediende meegemaakt en dat was omdat het machien toebehoorde aan de bijbehorende garage.
 
Wat ik dan niet snap, er bestaan latex vrije condooms.. is natuurlijk duurder maar dat moet met het salaris van een dvp geen probleem zijn.. en @JokePrive een vraagje, hoe zit het met latex en je vagina? Is dat weer anders of?
Die bestaan er idd. Maar die zitten veel te strak bij de meeste heren. En dat is nou ook weer niet de bedoeling.
Onderin heb ik er geen last van, gelukkig.
 
Joke, ik vind het toch wel een beetje bij het haar getrokken om hier een topic van te maken.
Een klant heeft er toch geen boodschap aan dat jij allergisch bent voor een condoom? Hij ging akkoord met pzc, maar uit niets blijkt dat hij hiervoor vragende partij was. Hij moet zich dan toch niet onder druk gezet voelen om het wisselgeld terug te geven?
Wat is er bovendien mis met een klant die vijf minuten voor het einde nog wil klaarkomen in jou? Zolang hij dit ongeveer binnen het bestek van de afgesproken tijd doet, is dit toch ok? Als hij die dag potentieproblemen had, wat eens kan gebeuren, zal hij je dankbaar zijn dat je enkele minuten langer door deed, en zal hij zeker terugkomen. Het was dan idd tactvoller van zijn kant geweest die vijf euro te laten liggen, als je over tijd (over welke tijd hebben we hier trouwens?) ging, maar als je alles zo moet gaan beginnen berekenen, dan gaat je job echt als tegen je zin werken aanvoelen. Je kan het nog ongezelliger maken en ostentatief een wekker of zandloper plaatsen.
Als je het gevoel hebt dat hij profiteerde van de situatie, wat uiteraard ook mogelijk is, dan moet je gewoon je grenzen duidelijker afbakenen en desnoods hem duidelijk maken dat hij niet meer welkom is als hij dat nog eens doet.
En als iemand ruim op tijd klaarkomt, en vroeger de zaak verlaat, betaal je hem dan ook een som terug?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan