Zoekfunctie verbeteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Rho

Wandelaar
33
12/03/22
46
18
De zoekfunctie zou echt wel beter mogen.
Met name zoeken bij raamprostitutie op een adres is onmogelijk. Je zou snel op de betreffende locatie willen zoeken zodat je snel de recensies van de dame(s) op het betreffende locatie kunt vinden voordat je er naar binnen gaat. Dit voorkomt ook meerdere recensies voor dezelfde dame.
Ook het zoeken binnen een categorie zou al veel helpen; als je nu zoekt op bv. "Sandra", krijg je resultaten uit alle categorieën terwijl je alleen de " Sandra's" binnen thuisontvangst in België wil zien.
 
Ook het zoeken binnen een categorie zou al veel helpen; als je nu zoekt op bv. "Sandra", krijg je resultaten uit alle categorieën terwijl je alleen de " Sandra's" binnen thuisontvangst in België wil zien.
Met geavanceerd zoeken is dat gewoon mogelijk. Los van zoeken kun je de threads in een subforum ook sorteren op bijv. alfabet om zo zonder de zoekfunctie een dame snel te vinden.

1681938567254.png

1681938574606.png
 
Sorry maar ik ben het eens met de topicstarter.
Regelmatig kan ik reviews niet vinden met geavanceerd zoeken.
Dat heeft vooral te maken met de schrijfwijze van een adres, niet zozeer met de zoekfunctie.
Als ik bv. zoek naar Miep van nummer 12 kamer 1, dan zoek ik op "miep 12 k1" maar dan komt er geen resultaat omdat in de review staat "12k1" of iets dergelijks.
Meestal zoek ik dan maar op naam en moet tig schermen doorklikken.
En dan meestal nog geen relevant resultaat.
 
Sorry maar ik ben het eens met de topicstarter.
Regelmatig kan ik reviews niet vinden met geavanceerd zoeken.
Dat heeft vooral te maken met de schrijfwijze van een adres, niet zozeer met de zoekfunctie.
Als ik bv. zoek naar Miep van nummer 12 kamer 1, dan zoek ik op "miep 12 k1" maar dan komt er geen resultaat omdat in de review staat "12k1" of iets dergelijks.
Meestal zoek ik dan maar op naam en moet tig schermen doorklikken.
En dan meestal nog geen relevant resultaat.
En waarom zoek je dan niet gewoon op "Miep" in enkel het betreffende subforum... Dan zul je weinig onrelevante resultaten krijgen.

De zoekfunctie werkt zo goed als de parameters die je hem mee geeft.
 
Regelmatig kan ik reviews niet vinden met geavanceerd zoeken.
Dat heeft vooral te maken met de schrijfwijze van een adres, niet zozeer met de zoekfunctie.
Als ik bv. zoek naar Miep van nummer 12 kamer 1, dan zoek ik op "miep 12 k1" maar dan komt er geen resultaat omdat in de review staat "12k1" of iets dergelijks.
Bezoekers van raamprostitutie willen vaak zoeken op adres, omdat ze de naam van een dame niet weten of herinneren.
Naast zoeken zou je ook de topics alfabetisch willen sorteren.
Dit werkt allemaal niet goed, omdat de schrijfwijze van de adressen per topicstarter verschilt.

Volgens de spelregels:
Kies voorvoegsel "Recensie", Gebruik als titel altijd het volgende format:
Bij Raamprostitutie: Naam, Plaats, Straat + huisnummer
Hier zou ik ook nog raamnummer aan toevoegen.


Zoeken en sorteren gaat alleen goed werken als de moderators deze spelregels ook handhaven.
 
Ik zocht op behaard, dat vond hij niet maar wel behaarde.
Misschien zou de zoekfunctie veranderd kunnen worden, zodat het eerste ook gevonden zou worden.
 
De verwachting is dat resultaten gevonden worden waar de zoekterm een deel van een woord is. Dat werkt wel bij algemeen zoeken, maar niet bij aanvinken van "Zoek alleen in titels". Terwijl als de zoekterm een heel woord als onderdeel van de titel is, dat wel gevonden wordt.
 
Bezoekers van raamprostitutie willen vaak zoeken op adres, omdat ze de naam van een dame niet weten of herinneren.
Naast zoeken zou je ook de topics alfabetisch willen sorteren.
Dit werkt allemaal niet goed, omdat de schrijfwijze van de adressen per topicstarter verschilt.

Volgens de spelregels:
Kies voorvoegsel "Recensie", Gebruik als titel altijd het volgende format:
Bij Raamprostitutie: Naam, Plaats, Straat + huisnummer
Hier zou ik ook nog raamnummer aan toevoegen.


Zoeken en sorteren gaat alleen goed werken als de moderators deze spelregels ook handhaven.
Dit probleem heb ik ook, zoeken op adres.
als je de straat met huisnummer intikt krijg de melding dat de zoekopdracht te lang is.
Voorbeeld. je wilt bv de dame weten wie er op Doubletstraat 18 staat, je vult bij de zoekopdracht Doubletstraat 18 in, en vervolgens krijg je alle dames van de Doubletstraat te zien.
 
Voorbeeld. je wilt bv de dame weten wie er op Doubletstraat 18 staat, je vult bij de zoekopdracht Doubletstraat 18 in, en vervolgens krijg je alle dames van de Doubletstraat te zien.
Zet het eens tussen aanhalingstekens Rony. Dus "Doubletstraat 18".

Aanvulling: Vind wel wat, maar ook weer niet alles volgens mij. Niet 100% dus.
 
Laatst bewerkt:
Zou het ook niet handig zijn als we op regio of stad zoeken. Dat we de reviews kunnen sorteren van goed naar slechter.

Wat er ook handig zou zijn is mss een extra rubriek voor raamdames en privé-ontvangst voor dames die rond trekken.

Wat er ook zou kunnen werken met profielen voor de Dvp´s. Waar je makkelijk al haar info vind op 1 plaats. Zoals reviews, leeftijd,aliassen locaties,haar links etc.

Op deze manier manier kan je vlot alles vinden het helpt ook als ze de dvp van naam veranderd of locatie. Dan kan iedereen zien dat lola uit venlo de zelfde is als de nieuwe luna in eindhoven.

Je kan het later verder uitbowen en de dvp´s hun profiel claimen wat hun dan de mogelijkheid geeft om updates foto, en een ad op hun profiel te zetten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan