Zoekfunctie verbeteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Zou het ook niet handig zijn als we op regio of stad zoeken. Dat we de reviews kunnen sorteren van goed naar slechter.
Staand in het subforum wat je wilt sorteren. Klik even op de zwarte tekst: 'filter', helemaal rechts in de blauwe balk. Hier in vind je mogelijkheden om een subforum te sorteren zoals je het wilt hebben.
 
Hebben nog wat filtermogelijkheden toegevoegd.

1690249458675.png
 
Zou het ook niet handig zijn als we op regio of stad zoeken. Dat we de reviews kunnen sorteren van goed naar slechter.

Wat er ook handig zou zijn is mss een extra rubriek voor raamdames en privé-ontvangst voor dames die rond trekken.

Wat er ook zou kunnen werken met profielen voor de Dvp´s. Waar je makkelijk al haar info vind op 1 plaats. Zoals reviews, leeftijd,aliassen locaties,haar links etc.

Op deze manier manier kan je vlot alles vinden het helpt ook als ze de dvp van naam veranderd of locatie. Dan kan iedereen zien dat lola uit venlo de zelfde is als de nieuwe luna in eindhoven.

Je kan het later verder uitbowen en de dvp´s hun profiel claimen wat hun dan de mogelijkheid geeft om updates foto, en een ad op hun profiel te zetten.
Volledig eens. Of teminste al per land. Als ik nu een review zoek over Cristal in Belgie heb ik wel minstens 75% zoekresultaten in nederland.
 
Volledig eens. Of teminste al per land. Als ik nu een review zoek over Cristal in Belgie heb ik wel minstens 75% zoekresultaten in nederland.
Gewoon een drop down menu waar je verschillende filters kan aankruisen bv land ik zoek een dame in belgië dus ik neem belgië. Verder nog locatie bv knokke, nationaliteit belg, haar alias enz voort

Als ik de 29 jarige naomi zoek uit knokke ben ik niets met 5 pagina´s van elke naomi van amsterdam gent antwerpen tot ik weet niet waar.

Maak gewoon profielen aan en zet alles dat over naomi uit knokke gaat bij elkaar en alles dat over naomi in amsterdam gaat op haar profiel enz voort.

Maak dan een plaats waar de mensen de dvp profielen kunnen bekijken. En dan kunnen kiezen alle dvp´s of enkel in nederland of belgië enz verder. Zo word het veel overzichtelijker en gaat het zoeken sneller.

Je leest toch vaak heeft er iemand ervaring met deze dame? Dan lees je vaak het antwoord ik heb hier ooit ergens iets van haar gelezen.
 
Ik denk dat je nog moet leren hoe je zoekt (ik heb me daar zelf ook nog niet helemaal in verdiept).
Als ik Naomi Knokke zoek, vind ik 3 topics, nog te overzien.
 
Als ik zoek op SJ advertentienummer en die staat in een linkje in een post, dan komt deze post niet naar voren. Wel jammer want daardoor krijg je regelmatig dubbelposts.

Zet ik er een underscore voor, die ook in het linkje staat, dan wordt de post wel gevonden.
Voorbeeld

7944171 : 0 treffers
_7944171 : 2 treffers

Zoeken op de hele link heeft dan weer geen zin omdat de dames regelmatig de naam en de tekst aanpassen.

Als een TS het nummer als tag in de OP opneemt, dan gaat het vast ook goed. Alleen doet bijna geen enkele TS dat.
 
Dit is wat ik zie als ik in de Raamprostitutierubriek een nieuw topic open:

Naamloos.png


En dit zie ik als ik in de Massagerubriek een nieuw topic open:

Naamloos2.png


Geen mogelijkheid om tags toe te voegen in de massagerubriek.
Staat die mogelijkheid misschien per rubriek aan of uit?
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan