1247 - 1247

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

knightrider

Meubelstuk
Forumpionier
3.517
02/07/21
4.187
47
Het is een beetje nerdy, maar ik probeer mijn aantal posts en mijn aantal likes hier exact hetzelfde te houden.

Worden de posts snel meer en gaan de likes achterlopen dan ben ik blijkbaar te grofgebekt, onvriendelijk of saai, stijgen de likes snel waardoor het weer in balans komt, dan doe ik blijkbaar iets goed.

Gisteren bereikte ik 1247 posts en 1247 likes......kijk, daar word ik nou blij van. :)

Met deze post doe ik dat weer teniet natuurlijk, maar ik heb er vertrouwen in dat iemand me 1 like gaat geven en dan is het 1248 - 1248.


Ok, en nu weer dames bewonderen!
 
Het is een beetje nerdy, maar ik probeer mijn aantal posts en mijn aantal likes hier exact hetzelfde te houden.

Worden de posts snel meer en gaan de likes achterlopen dan ben ik blijkbaar te grofgebekt, onvriendelijk of saai, stijgen de likes snel waardoor het weer in balans komt, dan doe ik blijkbaar iets goed.

Gisteren bereikte ik 1247 posts en 1247 likes......kijk, daar word ik nou blij van. :)

Met deze post doe ik dat weer teniet natuurlijk, maar ik heb er vertrouwen in dat iemand me 1 like gaat geven en dan is het 1248 - 1248.


Ok, en nu weer dames bewonderen!
Kun je mij dan ook 👍🏻? Ik loop nog een beetje achter. 😉😝😂🤣😂🤣
 
Het is een beetje nerdy, maar ik probeer mijn aantal posts en mijn aantal likes hier exact hetzelfde te houden.

Worden de posts snel meer en gaan de likes achterlopen dan ben ik blijkbaar te grofgebekt, onvriendelijk of saai, stijgen de likes snel waardoor het weer in balans komt, dan doe ik blijkbaar iets goed.

Gisteren bereikte ik 1247 posts en 1247 likes......kijk, daar word ik nou blij van. :)

Met deze post doe ik dat weer teniet natuurlijk, maar ik heb er vertrouwen in dat iemand me 1 like gaat geven en dan is het 1248 - 1248.


Ok, en nu weer dames bewonderen!
Ge hebt nu al meer likes dan post lol 😂
 
Ik heb even al je berichten in dit topic geliked, @knightrider , enkel om de aantallen even in disbalans te brengen zodat je lichtelijk kunt paniekeren. :ROFLMAO:
Maar niet te lang, want doordat je nu meer likes hebt dan berichten, heb je ruimte om te schrijven.
Idem. Begin maar al te schrijven @knightrider !
 
Zalig!

Sommige mensen hebben echt niet veel nodig om tevreden te zijn, I love that kind of people! Ik herken mijzelf hier ook wel in, een detail maakt mijn dag goed. Het nadeel is dat het voor mij ook andersom werkt, er is niet veel nodig om mijn dag te verprutsen. :oops:
Wijze woorden , maar ik ga er geen like voor geven
Daar heb je er al meer dan genoeg van voor die 35 berichtjes van je
 
Voordeel van Girls Review boven Hookers is wel dat er daar altijd wel een azijnpisser was die dan waarschuwde dat je on topic moest blijven of dat een mod rigoureus een topic aan flarden editte terwijl iedereen zich eigenlijk prima vermaakte.

Overigens verder niks dan lof voor Hookers hoor, toch ons voorland, maar wat me wel echt opvalt is hoe die oude garde hier nagenoeg niet is terug gekeerd.
Toch?! Of mis ik iets?! Waar zijn die opeens gebleven...of hebben ze nu bewust andere pseudoniemen gekozen?

Ben de nicknames alweer een beetje vergeten, maar er zaten daar voor mijn gevoel allemaal zeer doorgewinterde hoerenlopers met al 20+ jaar op de teller, terwijl dit toch meer een soort speel-vijver is.

Ook opvallend: Daar had je soms echt cyber-wars, ingrijpende moderators en verbanningen, terwijl ik het idee heb dat het hier, nagenoeg zonder moderator toezicht, toch aardig soepel verloopt.
 
Laatst bewerkt:
Ook opvallend: Daar had je soms echt cyber-wars, ingrijpende moderators en verbanningen, terwijl ik het idee heb dat het hier, nagenoeg zonder moderator toezicht, toch aardig soepel verloopt.
Zolang het niet totaal uit de hand loopt en de "on topic" rubrieken niet vervuild geraken, trachten we als mods niet al te zeer in te grijpen. En spellingsfouten worden in stilte verbeterd.
 
Het is een beetje nerdy, maar ik probeer mijn aantal posts en mijn aantal likes hier exact hetzelfde te houden.

Worden de posts snel meer en gaan de likes achterlopen dan ben ik blijkbaar te grofgebekt, onvriendelijk of saai, stijgen de likes snel waardoor het weer in balans komt, dan doe ik blijkbaar iets goed.

Gisteren bereikte ik 1247 posts en 1247 likes......kijk, daar word ik nou blij van. :)

Met deze post doe ik dat weer teniet natuurlijk, maar ik heb er vertrouwen in dat iemand me 1 like gaat geven en dan is het 1248 - 1248.


Ok, en nu weer dames bewonderen!
Waarmee je je allemaal bezig kunt houden . .
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan