Recensie Alexandra, Baekelandplein 22re 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Borak

Vaste klant
Forumpionier
136
01/07/21
81
2
hier een recentie van j adore la chatte ;zelf ben er nooit geweest !!

Ik wil hiermee mijn medewandelaars even waarschuwen voor Alexandra. Waarschijnlijk dezelfde Alexandra die zulke beroerde recensies kreeg vóórdat er sprake was van AVG.
Ik kende haar nog niet, maar sinds begin van deze middag helaas wel.
Met haar mooie ogen en lichaam lokte ze me naar binnen. Na afspraken over tijd, te leveren diensten en de financiële details ( €100 voor een halfuurtje met beffen, pijpen en intiem) ging er direct een condoom om mijn kleine vriend en begon ze hardhandig te rukken. De kleine was er niet van gediend en wilde niet stijf worden. Toen probeerde ze het nog even met woest pijpen voor elkaar te krijgen, maar met hetzelfde resultaat. Toen, na nog meer wild getrek kwam er iets van een orgasme (en meteen einde oefening). Van de afspraken is verder niks terechtgekomen. 100 eurootjes naar de kloten.
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
15 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Is dit de blonde schone met het heerlijke figuurtje?
Nee dit is een brunette/zwarte lange haren haren, licht getinte huidskleur. Met hakken aan denk ik zo'n 175/180 lang. Opzich een mooie vrouw en probeert je altijd naar binnen te lokken met een vriendelijke glimlach.
Eenmaal binnen dan is het feest meteen voorbij. Vragen om meer geld voordat je broek op de knieën is, en als je nee zegt dan krijg je een condoom om je slappe pielemans en begint daar hard handig aan te sjorren met een chagrijnige kop.
Ik durf met gemak te zeggen dat zij de slechtste ervaring ooit is op het plein. Echt absoluut links laten liggen.
 
Kan het zo zijn dat deze dame een hele tijd geleden ergens tussen nr 7 en 9 begonnen is? Ze kwam me altijd al bekend voor en als dit het geval is dan wil ik ook nog wel een verschrikkelijke ervaring kwijt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan