Algemeen Algemeen Trans

Wallie64

Meubelstuk
Oudgediende
2 jul 2021
1.346
11
805
Mestreech
Heb ik laatst naar gevraagd en is een reactie op gekomen. Kan ze nu niet vinden, maar uit mijn hoofd geen goede.

Als je even de zoekfunctie (rechtsboven) had gebruikt was je hier uitgekomen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Voormalig lid 19396
21 feb 2022
698
70
649
Beste mensjes. Ik zal een punt zeggen achter mijn Girls Review lidmaatschap. Hier in het trans topic hoekje was het zeer gezellig. Jullie waren vriendelijk en ik bedank jullie voor je waarderingen. Heb mijn best gedaan voor dit deeltje van het forum wat functioneel te maken. Heb nog genoeg ervaringen die ik kan delen maar mijn visie loopt niet meer parallel met de forum leiding. Ook zijn andere elementen van deze site (andere fora onderdeel ) veel meer toxisch dan dit kleine hoekje. The rest is up to you guys

MacaN74

Wandelaar
7 jul 2021
73
1
22
Beste mensjes. Ik zal een punt zeggen achter mijn Girls Review lidmaatschap. Hier in het trans topic hoekje was het zeer gezellig. Jullie waren vriendelijk en ik bedank jullie voor je waarderingen. Heb mijn best gedaan voor dit deeltje van het forum wat functioneel te maken. Heb nog genoeg ervaringen die ik kan delen maar mijn visie loopt niet meer parallel met de forum leiding. Ook zijn andere elementen van deze site (andere fora onderdeel ) veel meer toxisch dan dit kleine hoekje. The rest is up to you guys
Jammer, te horen altijd leuk om jou recensies te lezen, echter nog nooit de tijd/mogelijkheid gehad sommige interessante profielen dewelke jij bezocht en goede beschrijving gaf te bezoeken ….
Hopelijk blijven jou ervaringen toegankelijk ….

frikandel

Vaste klant
3 mrt 2022
133
4
111
jammer, ik ben een grote fan van jouw berichten en zeker van uw bijdrage tot het TS forum. Misschien een ideetje om enkel in dit subforum actief te blijven. Negeer de haters, veel mensen zijn uw dankbaar

t32

Newbie
25 aug 2022
22
16
Zaterdag bij en lekkere shemale geweest in vila tino @ antwerpen, en zekere maryleen of ayleen ?
ze is zo wel pasief als actief, mij had ze lekker gepijpt en nadien ik haar doggy

• Leuk
Waarderingen: boobie1

xtrail

Wandelaar
20 apr 2022
78
4
13
Raar dat deze schoonheid nooit besproken is geweest.
en deze ook niet

daywalker2060

Newbie
24 dec 2022
8
3
5
  • Wow
Waarderingen: boobie1