Algemeen Algemeen Trans

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Beste mensjes. Ik zal een punt zeggen achter mijn Girls Review lidmaatschap. Hier in het trans topic hoekje was het zeer gezellig. Jullie waren vriendelijk en ik bedank jullie voor je waarderingen. Heb mijn best gedaan voor dit deeltje van het forum wat functioneel te maken. Heb nog genoeg ervaringen die ik kan delen maar mijn visie loopt niet meer parallel met de forum leiding. Ook zijn andere elementen van deze site (andere fora onderdeel ) veel meer toxisch dan dit kleine hoekje. The rest is up to you guys
 
Beste mensjes. Ik zal een punt zeggen achter mijn Girls Review lidmaatschap. Hier in het trans topic hoekje was het zeer gezellig. Jullie waren vriendelijk en ik bedank jullie voor je waarderingen. Heb mijn best gedaan voor dit deeltje van het forum wat functioneel te maken. Heb nog genoeg ervaringen die ik kan delen maar mijn visie loopt niet meer parallel met de forum leiding. Ook zijn andere elementen van deze site (andere fora onderdeel ) veel meer toxisch dan dit kleine hoekje. The rest is up to you guys
Jammer, te horen altijd leuk om jou recensies te lezen, echter nog nooit de tijd/mogelijkheid gehad sommige interessante profielen dewelke jij bezocht en goede beschrijving gaf te bezoeken ….
Hopelijk blijven jou ervaringen toegankelijk ….
 
Beste mensjes. Ik zal een punt zeggen achter mijn Girls Review lidmaatschap. Hier in het trans topic hoekje was het zeer gezellig. Jullie waren vriendelijk en ik bedank jullie voor je waarderingen. Heb mijn best gedaan voor dit deeltje van het forum wat functioneel te maken. Heb nog genoeg ervaringen die ik kan delen maar mijn visie loopt niet meer parallel met de forum leiding. Ook zijn andere elementen van deze site (andere fora onderdeel ) veel meer toxisch dan dit kleine hoekje. The rest is up to you guys
jammer, ik ben een grote fan van jouw berichten en zeker van uw bijdrage tot het TS forum. Misschien een ideetje om enkel in dit subforum actief te blijven. Negeer de haters, veel mensen zijn uw dankbaar
 
Zaterdag bij en lekkere shemale geweest in vila tino @ antwerpen, en zekere maryleen of ayleen ?
ze is zo wel pasief als actief, mij had ze lekker gepijpt en nadien ik haar doggy
 
Raar dat deze schoonheid nooit besproken is geweest.
en deze ook niet
 
Heeft iemand ervaring met deze dame? Lijkt te goed om waar te zijn.
Ik heb verleden week contact gezocht toen Taffy nog in Antwerpen ontving. Haar tegen berichten hadden van een robot kunnen komen. Gewoon copy paste van haar advertenties. Het duidt gewoon aan dat ze geen engels machtig is.
Ik heb dus geen date geboekt. Omdat ik verleden jaar tien keer 150euro heb gegeven aan dat soort meisjes en nooit voldoening kreeg, heb ik één regel waar ik mij nu aan houd. Ik wacht enkele weken tot een maand voor ik afspreek. 95% van de meisjes voldoen niet aan deze regel maar het spaart mij veel geld. Voor mij is het feit dat Taffy nu in Gent zit, bevestiging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan