Algemeen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben er een paar keer geweest tijdens de corona. Prachtige dame werkelijk schitterend lichaam ik koos toen voor all in en dat doet ze nu niet meer. Heerlijke scheerbeurt en fantastisch geneukt maar al bij al zijn er veel goedkopere maar dan zonder scheerbeurt en daarom nooit meer geweest.
Lijkt me wel een hele mooie dame!
Wil haar toch eens bezoeken
 
Waar kan je in het Antwerpse (of Noord/Zuid van Antwerpen) nog terecht na 22u of 23u? In het Brusselse is dit geen probleem, maar in Antwerpen lijkt alles vroeger te sluiten?
 
In het verleden dook deze ook al eens op maar het is wel de eerste keer dat ze reclame maakt met tantramassage. Net omwille van haar bijzonder knappe verschijning heb ik ook al eens om een ervaring gevraagd (vorig jaar of zelfs twee jaar geleden) maar wat ik toen aan reactie kreeg was weinig fraais, het zou zelfs kunnen zijn dat dit een fake account is, maar dat weet ik niet meer precies.
 
Ja, die zat vroeger in Wommelgem. Foto's zijn ook duidelijk van haar vorige plaats. Ze wisselen dat precies regelmatig af. Lekker ding, full option zit in de mogelijkheden. PZ en NMC, AMC rimmen enz...
 
Ze heeft jaren geleden al op verschillende adressen in Antwerpen gewerkt. Daarna Zaventem en in het Leuvense.
 
Toffe kerel. 2 man heeft je geantwoord waar er recensies te vinden zijn van Bew/Bee, maar even een bedankje is duidelijk teveel gevraagd. (Laatste login was een uur geleden, dus 'niet gezien' telt al niet als excuus)
Dat was natuurlijk al te verwachten aan de manier waarop de vraag werd gesteld.
 
Iemand nog leuk adresje regio Kempen? Het lijkt hier stilaan uit te doven met massage adresjes, ik denk dat je als dame goed geld kan verdienen omdat het aanbod zo matig is....
 
Iemand hier al langs geweest

Bedoel jij toevallig deze? ( Want die link werkt niet meer).

 
Terug
Bovenaan Onderaan