Recensie Alice, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jatsee

Meubelstuk
Forumpionier
1.063
06/07/21
1.215
43
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5778207-alice
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
ik heb Alice ontmoet. Ze ontvangt op de beneden verdieping van dat pand toen ik haar zag. Aan haar mond kon ik zien dat zij het was van de foto's. De andere foto's lijken niet zo, maar ze is t wel. Ik denk dat ze wat ouder is, 29 ofzo. Een beetje doorsnee oostblok dame die je op de wallen tegenkomt. Bij binnenkomst begroette ze mij in t Russisch(taal). Haar Engels is niet zo goed. Niet een hartelijke begroeting met een kus bijv. Ik had voor 3 kwartier haar tot mijn beschikking, maar daar ging 2 maal het douchen vanaf. Toen op een praktisch verduisterd bed. Ze is wel vriendelijk maar ik kwam niet in een sex stemming bij haar, het gesprek was ook niet erotisch. Misschien lag dat aan mij, ik praat altijd graag over koetjes en kalfjes terwijl de handen elkaar betasten. Pijpen ging zonder condoom maar vrij kort, meteen condoom erover. Zoenen wilde ze niet maar ze liet het wel toe. Beetje mijn tong haar lippen open poeren. Beffen mocht maar ze gaf geen emotie. Mijn leuter was helemaal slap geworden en ze begon er wat over te wrijven. Het uiteindelijke intieme gedeelte was kort en afstandelijk. Ze trok haar benen helemaal op dat ik niet dichterbij kon komen. Het duurde gelukkig niet lang. Ik was blij dat ik klaar was. Daarna ging ik douchen en zij met haar telefoon spelen. Zondag gaat ze naar een andere Europese stad. Uiteindelijk wel vriendelijk afscheid genomen. Maar dit is geen 150 euro waard. Bij deze bezoeken ga ik meestal nooit in discussie, ze geeft kennelijk niet om klanten binding.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan