Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou als je gevulde condooms kan verkopen kun je misschien ook wel iemand vinden die het eruit wilt likken🤔 voor de echte delicatesse liefhebber natuurlijk
Daarover heeft een wandelaar al eens een verhaal gedeeld. Was op bezoek bij een dame die thuis ontving en die vond het opvallend dat de dame met het zaad van hem nog in haar mond de kamer uit verdween.
Bleek er op de benedenverdieping een andere man te wachten die dat graag in ontvangst nam.
Dat leverde nog een aardige rel op.
Iets met de auto wegscheuren, opspattende steentjes en een huis wat niet lang daarna te koop stond.
 
Maar wat ik denk kwa prijzen trouwens en daar wil ik een mening over:

40,- instaptarief
20,- pzc
10,- slikken
20,- zoenen
50,- anaal
Instap 50 en combi pzc en zoenen 50, dus dan 30 voor alleen pzc. Vaak hebben mensen toch 50 euro's en dan heb je geen wisselgeld nodig.
 
Dus dat is neuken, pzc en zoenen voor 100 als ik het goed begrijp? En dat moet dan allemaal in een kwartiertje?
€50 is een vluggertje waarbij dat vaak niets eens wordt aangeboden of zinvol is. Die extra's hebben pas bij half uurtje of meer nut denk ik. Half uurtje inclusief €100 of zo.
 
Oke ik ben snel terug dus laat ik jullie nogmaals uitleggen boek mij niet als je onzeker bent!!! Ik ben er niet om jou onzekerheden weg te halen, maar om te neuken!!!


Heel simpel ik kwam binnen trok mijn kleding uit en die man liep mij al 10 minuten ongemakkelijk te zoenen. Toen ging ik pijpen in standje 69. Hij maakten geluiden waarvan ik een beetje bang werd. Leek net alsof hij een hartaanval kreeg.

Toen wilde hij neuken, maar meneer snap niet hoe je zo'n beweging maakt. Dus opnieuw stijf maken met pijpen, en nog een keer proberen. Poging weer mislukt🙄

Man gaf aan dat hij aan veel te veel dingen dacht, en mijn geduld was op dus ik zei laten we maar afronden. Was sws van plan om max 1,5 uur te blijven, want het is gewoon niet mijn type klant.

Alleen tijdens het aankleden zei hij wat raars…. Nu heb je weer iets om te lachen met je vrienden. Pardon waarom zeg je zulke dingen? Oh ligt niet aan jou maar ik ben gewoon heel onzeker. Ik oke knuffel en fijne avond nog

Idk ben blij dat ik weer de stap naar de ramen heb gezegd wat dit soort afspraken is niet mijn ding.
 
Oke ik ben snel terug dus laat ik jullie nogmaals uitleggen boek mij niet als je onzeker bent!!! Ik ben er niet om jou onzekerheden weg te halen, maar om te neuken!!!


Heel simpel ik kwam binnen trok mijn kleding uit en die man liep mij al 10 minuten ongemakkelijk te zoenen. Toen ging ik pijpen in standje 69. Hij maakten geluiden waarvan ik een beetje bang werd. Leek net alsof hij een hartaanval kreeg.

Toen wilde hij neuken, maar meneer snap niet hoe je zo'n beweging maakt. Dus opnieuw stijf maken met pijpen, en nog een keer proberen. Poging weer mislukt🙄

Man gaf aan dat hij aan veel te veel dingen dacht, en mijn geduld was op dus ik zei laten we maar afronden. Was sws van plan om max 1,5 uur te blijven, want het is gewoon niet mijn type klant.

Alleen tijdens het aankleden zei hij wat raars…. Nu heb je weer iets om te lachen met je vrienden. Pardon waarom zeg je zulke dingen? Oh ligt niet aan jou maar ik ben gewoon heel onzeker. Ik oke knuffel en fijne avond nog

Idk ben blij dat ik weer de stap naar de ramen heb gezegd wat dit soort afspraken is niet mijn ding.
Jaa dat is echt vreselijk. Ik doe eig een 1e date altijd maar max 2 uur om dit soort dingen tr voorkomen en zelfs dat is voor de meeste al te lang.
 
Jaa dat is echt vreselijk. Ik doe eig een 1e date altijd maar max 2 uur om dit soort dingen tr voorkomen en zelfs dat is voor de meeste al te lang.
Ja ik eigenlijk ook alleen hij was best netjes online dus ik dacht oke ik probeer het.

Maar ik heb het idee dat hij meeleest door die rare opmerking, en zoals vaker luisteren mannen niet naar wat mijn klantendoelgroep is. Dan ben je toch zelf stom bezig?🤦‍♀️
 
Ja ik eigenlijk ook alleen hij was best netjes online dus ik dacht oke ik probeer het.

Maar ik heb het idee dat hij meeleest door die rare opmerking, en zoals vaker luisteren mannen niet naar wat mijn klantendoelgroep is. Dan ben je toch zelf stom bezig?🤦‍♀️
Ik krijg dat ook. Dan lezen ze ineens ergens dat ik BDSM doe en dan ineens worden ze zenuwachtig alsof ik zomaar ga meppen en je tot anaalridder kroon.

Kom op hoor 😂
 
Ik denk eerder wanhopig.
Sommige mannen zien een dvp niet als een mens maar als een "product"
Ze zien je als een hoer, dus ze vinden dat ze het recht hebben om je ook zo te behandelen..
Veel allochtone mannen denken er kennelijk zo over, mede gezien het gegeven dat er vrouwen zijn die zulke mannen op voorhand weigeren in hun advertentie.
 
Ik krijg dat ook. Dan lezen ze ineens ergens dat ik BDSM doe en dan ineens worden ze zenuwachtig alsof ik zomaar ga meppen en je tot anaalridder kroon.

Kom op hoor 😂
Haha omg!! Tuurlijk alles gaat precies hetzelfde bij elke klant.

Ik had juist vaak dat ik voor sm werd geboekt terwijl ik dat niet doe.

Ooit een keer een man gehad en zijn fantasie was dat ik hem ging vastbinden en verkrachten…. Sorry lieverd daar ben ik veel te nuchter voor😂
 
Haha omg!! Tuurlijk alles gaat precies hetzelfde bij elke klant.

Ik had juist vaak dat ik voor sm werd geboekt terwijl ik dat niet doe.

Ooit een keer een man gehad en zijn fantasie was dat ik hem ging vastbinden en verkrachten…. Sorry lieverd daar ben ik veel te nuchter voor😂
Jaa vreselijk is dat. Je kunt als dame zo veelzijdig zijn. Echt idioot gewoon 🤦🏻‍♀️


Of denken dat je stiekem tijdens een date toch nzc kunt krijgen terwijl ok op voorhand al duidelijk maak dat dit niet kan. Dan neem ik je geld aan en sta je met een volle zak en lege portemonee buiten. Geen medelijden mee.
 
Ja ik eigenlijk ook alleen hij was best netjes online dus ik dacht oke ik probeer het.

Maar ik heb het idee dat hij meeleest door die rare opmerking, en zoals vaker luisteren mannen niet naar wat mijn klantendoelgroep is. Dan ben je toch zelf stom bezig?🤦‍♀️
Denk dat het wel mee kan vallen dat hij hier mee leest.
Als niet zelfverzekerde man heeft hij gewoon in z'n hoofd zitten dat jij al je nachtmerrie verhalen met je vriendinnen deelt.
En dat doe je hier toch ook :p
 
Jaa vreselijk is dat. Je kunt als dame zo veelzijdig zijn. Echt idioot gewoon 🤦🏻‍♀️


Of denken dat je stiekem tijdens een date toch nzc kunt krijgen terwijl ok op voorhand al duidelijk maak dat dit niet kan. Dan neem ik je geld aan en sta je met een volle zak en lege portemonee buiten. Geen medelijden mee.
Nee dat mag niet Noortje!! Wij moeten robots zijn die precies hetzelfde doen elke keer🤣

Groot gelijk!! Ik heb deze man ook meer afgerekend dan dat ik binnen was. Ging om een kwartiertje, maar toch na die opmerking was ik er echt klaar mee.

Ik ben altijd heel netjes tegen mijn klanten en vriendelijk, maar als je jezelf niet eens kan respecteren hoe moet ik dat dan doen?😐
Denk dat het wel mee kan vallen dat hij hier mee leest.
Als niet zelfverzekerde man heeft hij gewoon in z'n hoofd zitten dat jij al je nachtmerrie verhalen met je vriendinnen deelt.
En dat doe je hier toch ook :p
Oh af en toe bel ik ook in de auto een vriendin van moet je nou is horen😂
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan