Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen ik moet bekennen dat ik over mijn afspraakjes limiet ga, en dat is niet de bedoeling. Deze week twee en volgende week drie, maar sommige zijn zo leuk😂🥰
ooooh, let nou asjeblieft op en wees een beetje streng voor jezelf he (beetje meer zelfdiscipline)! Niet weer te hard van stapel lopen en vooral voldoende privetijd voor jezelf houden. Dan blijft het ook voor jou langer leuk. Die mannen kunnen best nog een paar dagen of een weekje wachten als ze je echt willen.
 
Slimmer worden via vallen en opstaan
Ooit zal je het wel leren. Nu vooral genieten en profiteren van de gelegenheden.
Maar je moet niet blijven vallen, en steeds in dezelfde valkuilen stappen. Je moet vooral leren van de ervaringen die je hebt.

En zonder te willen slijmen: Lily is echt een hartstikke leuke dame. Maar ze loopt zichzelf in haar enthousiasme nog wel eens voorbij zoals we hier hebben kunnen meelezen. En ik zou het gewoon jammer vinden voor haar als dat weer gaat gebeuren :(
 
Maar je moet niet blijven vallen, en steeds in dezelfde valkuilen stappen. Je moet vooral leren van de ervaringen die je hebt.

En zonder te willen slijmen: Lily is echt een hartstikke leuke dame. Maar ze loopt zichzelf in haar enthousiasme nog wel eens voorbij zoals we hier hebben kunnen meelezen. En ik zou het gewoon jammer vinden voor haar als dat weer gaat gebeuren :(
Ja maar ik weet wat het probleem is. Ik vind gewoon teveel leuk, en zeg te weinig nee. Dan zou de oplossing zijn meer nee zeggen, maar dat is best moeilijk.

Ik probeer toch altijd weer een plekje te vinden als iemand heel graag wil, waardoor ik zelf minder eigen tijd heb. Anders moet ik mensen teleurstellen, en dat is niet leuk.
 
Jawel, want uiteindelijk wordt het echt te veel en wil ik alleen maar janken in bed + zeg ik alle afspraken af😭

Ik heb gewoon geen rem, en dan uiteindelijk rij je tegen een boom aan en moet je een week in de garage staan om te herstellen😊
Een weekje herstellen in de garage is in ieder geval beter dan een burn out! Dat wil je al helemaal niet. Dus strakke werktijden aanhouden en mannen laten wachten dan maar.
 
Een weekje herstellen in de garage is in ieder geval beter dan een burn out! Dat wil je al helemaal niet. Dus strakke werktijden aanhouden en mannen laten wachten dan maar.
Mannen laten wachten?!!😱 Nee hoe durf je dan worden ze boos😂

Nou ik heb vandaag al iets van 5 mensen verteld dat de planning vol is, dus dan heb ik goed genoeg mijn best gedaan vandaag.

In de advertentie ook netjes gezet dat ik geen plekje meer heb😊👍

Een burn out is onzin! Meen ik echt ik ben door een docent weggestuurd om die reden, maar deed alles gewoon thuis. Had gewoon ff een paar weken geen les dat was het.
 
Misschien vind je het moeilijk om ook gewoon bevriend te zijn met een man, en val je dus meestal op types voor wie vriendschap met het andere geslacht ook niet zo evident is...
Nou ja ik heb wel een paar mannen waarmee ik bevriend ben, dus ik maakten het toen erger als het is.

Alleen de vriendschap is dan wel meer van op pad gaan, en leuke dingen doen. Ik zou niet zo snel meer met een mannelijke vriend alleen thuis gaan zitten. Deed ik een paar jaar geleden voor/tijdens corona nog wel.

Met meer mensen erbij is dat juist weer geen probleem.
 
Maar je moet niet blijven vallen, en steeds in dezelfde valkuilen stappen. Je moet vooral leren van de ervaringen die je hebt.

En zonder te willen slijmen: Lily is echt een hartstikke leuke dame. Maar ze loopt zichzelf in haar enthousiasme nog wel eens voorbij zoals we hier hebben kunnen meelezen. En ik zou het gewoon jammer vinden voor haar als dat weer gaat gebeuren :(
Dat hoor je als jong volwassen te doen.
Het is een leerproces en het is normaal dat ze zoekende is en veel uitprobeert.

Je kan enkel maar leren met vallen en opstaan
 
Wat bedoel je daarmee ?
Nou ja ik heb eerder aangegeven dat ik niet echt bevriend ben met mannen. Ik heb wel mannelijke vrienden, maar die staan wel verder weg.
En op café bijvoorbeeld ?
Café is openbaar, dus dat is geen probleem. Het is meer dat er vaak wat meer gebeurd als je met z'n tweeën alleen ben. Oke rare zin, maar je snapt wel wat ik bedoel toch?😄

Ik gaf vroeger ook vaak huisfeestjes en dan bleven veel mannen ook echt plakken in de hoop dat iedereen weg ging denk ik. Alleen meestal bleef er toch een vriendin logeren.
 
Afterparty orgie? haha.

Nee, ik snap het wel. Het is een eeuwen oude vraag, 'Kunnen mannen en vrouwen (alleen) vrienden zijn?'.
Vind ik zelf erg ingewikkeld.
Ik denk uiteindelijk niet echt. Uiteindelijk verwacht iemand iets van de ander wat er niet gaat komen. Of je raakt teleurgesteld omdat een van beide wel een relatie krijgt en je ineens buitenspel staat.
Ik heb wel een paar vrouwelijke vrienden, maar dat is wel op incidentele basis qua contact. Op een was ik ooit verliefd maar dat was niet wederzijds. Toen het contact wel drastisch afgebouwd.
 
Afterparty orgie? haha.

Nee, ik snap het wel. Het is een eeuwen oude vraag, 'Kunnen mannen en vrouwen (alleen) vrienden zijn?'.
Vind ik zelf erg ingewikkeld.
Waar zie je mij vooraan!!?😂

Nee vooral in en na de coronatijd merkten ik dat sommige mensen eenzaam waren, en ik kan goed koken en hapjes maken. Dus we deden gewoon bordspelletjes en een filmpje kijken. Ik hou ervan om mensen te koppelen🥰

Meestal was de helft bekend bij mij, en de rest random personen, maar het was altijd wel gezellig. Moet ik eigenlijk toch wat vaker gaan doen. Alleen die random personen leverde nog wel is ellende op helaas☹
Hier blijven we ook allemaal plakken in de hoop dat we alleen met Lily overblijven toch😜
Tot nu toe ben ik altijd diegene die weg ging🙈
Ik denk uiteindelijk niet echt. Uiteindelijk verwacht iemand iets van de ander wat er niet gaat komen. Of je raakt teleurgesteld omdat een van beide wel een relatie krijgt en je ineens buitenspel staat.
Ik heb wel een paar vrouwelijke vrienden, maar dat is wel op incidentele basis qua contact. Op een was ik ooit verliefd maar dat was niet wederzijds. Toen het contact wel drastisch afgebouwd.
Soms wel soms niet. Ik heb mannelijke vrienden die echt vrienden zijn, en mij op die manier respecteren. Ik heb ook mannelijke vrienden gehad die elke keer een ingang bleven zoeken, ondanks dat ik vroeg of ze daar mee konden stoppen. Dan krijg je het excuus dat is mijn humor. Nou echt geweldig irritant!🙄
 
Waar zie je mij vooraan!!?😂

Nee vooral in en na de coronatijd merkten ik dat sommige mensen eenzaam waren, en ik kan goed koken en hapjes maken. Dus we deden gewoon bordspelletjes en een filmpje kijken. Ik hou ervan om mensen te koppelen🥰

Meestal was de helft bekend bij mij, en de rest random personen, maar het was altijd wel gezellig. Moet ik eigenlijk toch wat vaker gaan doen. Alleen die random personen leverde nog wel is ellende op helaas☹

Tot nu toe ben ik altijd diegene die weg ging🙈
Heb je geen vrijgezellige vriendin voor deze zondige pastoor?
 
Bij veel dating programma's zie je dat vrouwen graag willen daten met "foute mannen". Waarom is mij een raadsel. Ik meen die behoefte ook bij jou te zien. Heb ik dat goed gezien?
 
Bij veel dating programma's zie je dat vrouwen graag willen daten met "foute mannen". Waarom is mij een raadsel. Ik meen die behoefte ook bij jou te zien. Heb ik dat goed gezien?
Ik ben een hele lieve dame, maar als ik boos ben of geïrriteerd dan kan ik heel veel gas geven, en de meeste mannen kunnen daar niet tegen. Ik doe ook heel veel domme dingen dan, dus dan moet mijn vent op zijn strepen staan en mij ff terugroepen. Ik ben ook niet zo'n schreeuwer, maar pak iemand dan echt op de gemene punten uit het verleden.

Lieve mannen zijn top en leuk, maar ik heb wel iemand nodig waarvan ik weet deze kan mij hebben op al mijn momenten. Ondanks dat ik vet schattig ben als ik boos ben ben ik echt een duivel😇😈

Ik val niet perse op foute mannen ofzo, maar ik heb gewoon een hele duidelijke man nodig die zegt wij gaan dit doen en als je dat niet wil heb je pech. Als ik de baas thuis ben dan staat de tent zo in de fix. Ik neem gewoon weinig verantwoordelijkheden😂

Voor de rest moet hij zeker niet de hele tijd een botte hork zijn anders ben ik er ook snel klaar mee. Het gaat puur om kan hij mij aan op mijn ergste punt, en nee die hebben jullie allemaal nog lang niet gezien gelukkig!!🙈
 
Inderdaad, als je duidelijk bent naar elkaar en je weet dat je er toch voor elkaar bent, dan kan dat juist heel goed werken. Ieder op zijn eigen manier.. ik wil juist graag beetje mijn dingen kunnen doen en dat geeft me een heerlijk relaxed gevoel. Maar ik vind het dan ook weer heerlijk om lekker voor de ander te koken bv, alleen wel wat ik lekker vind haha
 
Persoonlijk lukt vriend zijn met vrouwen voor mij heel goed.
Enkele van mijn beste vrienden zijn vrouwen.

We gaan samen op reis, gaan samen uit, gaan op restaurant, gaan bij elkaar thuis, blijven soms slapen bij elkaar en dat allemaal zonder dat er ooit seks van gekomen is of dat er enige verwachting is van 1 van beide op dat gebied.

Sterker nog: mijn beste maatje is een vrouw waar ik lief en leed mee deel.
Werkt voor ons al 10 jaar prima.

Maar ik begrijp dat dit redelijk uitzonderlijk is als ik met andere hierover praat.
Veel mensen die ons kennen geloven ook niet dat we nog nooit seks hebben gehad of dat er geen verliefdheid is, altijd vermoeiend als je die vriendschap steeds moet verantwoorden 😐
 
Ik ben een hele lieve dame, maar als ik boos ben of geïrriteerd dan kan ik heel veel gas geven, en de meeste mannen kunnen daar niet tegen. Ik doe ook heel veel domme dingen dan, dus dan moet mijn vent op zijn strepen staan en mij ff terugroepen. Ik ben ook niet zo'n schreeuwer, maar pak iemand dan echt op de gemene punten uit het verleden.
Klopt die moet jouw even tot de orde roepen, even de discussie voeren, en je op de plek zetten. Tegengas is heel belangrijk.
Lieve mannen zijn top en leuk, maar ik heb wel iemand nodig waarvan ik weet deze kan mij hebben op al mijn momenten. Ondanks dat ik vet schattig ben als ik boos ben ben ik echt een duivel😇😈
Zekers iemand die de leiding en regie neemt.
Ik val niet perse op foute mannen ofzo, maar ik heb gewoon een hele duidelijke man nodig die zegt wij gaan dit doen en als je dat niet wil heb je pech. Als ik de baas thuis ben dan staat de tent zo in de fix. Ik neem gewoon weinig verantwoordelijkheden😂
Hierdoor creëert je potentiele vriend veiligheid, verdient hij respect en ontstaat er teamwork in de relatie. Als jij hem keuzes vertrouwt, kan jij ontspannen in de relatie en zichzelf zijn. In haar feminiene essentie.
Voor de rest moet hij zeker niet de hele tijd een botte hork zijn anders ben ik er ook snel klaar mee. Het gaat puur om kan hij mij aan op mijn ergste punt, en nee die hebben jullie allemaal nog lang niet gezien gelukkig!!🙈
De man toont leiderschap door de eerste stappen te zetten, moeilijke gesprekken te beginnen, keuzes te maken en met concrete voorstellen te komen. Hij maakt zichzelf aantrekkelijk door consistent te zijn in zijn waarden. Die hij belangrijk vindt in zichzelf en in zijn relatie met zijn vriendin. Hij is niet jaloers of bezitterig. Hij heeft een purpose die hem motiveert en stuurt in het leven. Hij zoekt geen relatie die hem compleet maakt, maar juist een relatie waarin hij ervaringen en successen kan delen. Ik doe het al jaren op die manier nooit geen klachten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan