Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Tijdje terug was ik bij een club waar dames zichzelf ook voorstelden bij de bar. Daarna kon je direct naar de kamer of eerst aan de bar kletsen met een drankje. Beide niet gedaan overigens. Vraag me dan wel af of je dan veel geld kwijt bent aan dat drankje (gaat dame dan wat extra duur is bestellen) en of je dan alsnog verplicht kamer op moet als het niet klikt.
Van Sauna Diana weet ik van een reportage dat de dames dan iets (bijna?) alcoholvrij dronken; een piccolo zoals ze het daar noemden.
Van de prijs werd niets geschreven, maar dat laat zich raden.
 
Van Sauna Diana weet ik van een reportage dat de dames dan iets (bijna?) alcoholvrij dronken; een piccolo zoals ze het daar noemden.
Van de prijs werd niets geschreven, maar dat laat zich raden.
Oh man, die piccolo's wat een droevige bedoening is dat
In Amsterdam was een club op de Zeedijk. Kwam je binnen, ging er een vrouw naast je zitten die een beetje over je benen begon te strelen. Mag ik een piccolotje van je, vroeg ze dan.
Prima, jij een piccolo, kostte dat iets van €20,- ofzo. Voor een beetje limonade!
Dat was dan het verdienmodel.
 
Met jouw prijzen ga je de mensen niet afschrikken. Ik ben benieuwd of er ook nog mensen een portie kipnuggets voor je mee gaan nemen.

Kom op wandelaars! Laag Lilyxx niet verhongeren. Neem een portie kipnuggets en een cola mee.
 
Met jouw prijzen ga je de mensen niet afschrikken. Ik ben benieuwd of er ook nog mensen een portie kipnuggets voor je mee gaan nemen.

Kom op wandelaars! Laag Lilyxx niet verhongeren. Neem een portie kipnuggets en een cola mee.
Ze wil geld verdienen dus dan moet je ook scherp geprijsd zijn.
Als die wandelaars buiten de deur gaan eten dan kunnen ze idd net zo goed wat meenemen voor Lilly.
 
Oh man, die piccolo's wat een droevige bedoening is dat
In Amsterdam was een club op de Zeedijk. Kwam je binnen, ging er een vrouw naast je zitten die een beetje over je benen begon te strelen. Mag ik een piccolotje van je, vroeg ze dan.
Prima, jij een piccolo, kostte dat iets van €20,- ofzo. Voor een beetje limonade!
Dat was dan het verdienmodel.
Absurd. Noem me een krent, maar ik heb tijden gekend dat ik het met heel weinig geld moest zien te redden, daarom kijk ik misschien wat anders naar zulke bedragen.
Dat is dan ook de reden dat ik veel van thuis meeneem naar evenementen.
24 blikken Cola voor €12,50 is beter dan 6 in de super voor (waar zitten we nu?) €4 of eentje bij een kiosk voor €2,50. Brood en zoete versnaperingen? Idem.
 
Met jouw prijzen ga je de mensen niet afschrikken. Ik ben benieuwd of er ook nog mensen een portie kipnuggets voor je mee gaan nemen.

Kom op wandelaars! Laag Lilyxx niet verhongeren. Neem een portie kipnuggets en een cola mee.
Eens ik wil kipnuggets😂

Maar ik ben blij met mijn keuze. Ook alleen maar relaxste klanten
 
Best wel een mooie gezellige kamer;)
Werkelijk???
Absurd. Noem me een krent, maar ik heb tijden gekend dat ik het met heel weinig geld moest zien te redden, daarom kijk ik misschien wat anders naar zulke bedragen.
Dat is dan ook de reden dat ik veel van thuis meeneem naar evenementen.
24 blikken Cola voor €12,50 is beter dan 6 in de super voor (waar zitten we nu?) €4 of eentje bij een kiosk voor €2,50. Brood en zoete versnaperingen? Idem.
Tsja... Maar bij veel concerten / evenementen is dat nu net verboden!
Is hun verdienmodel...
 
Tsja... Maar bij veel concerten / evenementen is dat nu net verboden!
Is hun verdienmodel...
De TT van Assen gelukkig nog niet, al mag je dan geen bier van thuis meenemen.
Voor concerten pak ik dat anders aan.
Het lukt me vaak genoeg om toch nog wat naar binnen te smokkelen.
 
Ziet er al een stuk beter uit nu, en de spiegel naast het bed kan ook leuk zijn. 😁
Maar... begrijp dat toch niet...
Met wat indirecte sfeerverlichting transformeer je zo die hele kamer. En led's zijn echt goedkoop tegenwoordig...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan