Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ja op het oog is ook overdreven😅

Maar het ligt niet aan jou hoor
Ik denk dat ik mee ben.😂 ik bedoelde zijn er GR leden waar mee je eens het bed wil in duiken. 😁

Ook ik moet wel eerlijk toe geven dat ik lang niet zo onzeker ben als ik mij voor doe. Ik smijt mij zelf vaak onder de bus. Door met mij zelf te lachen Gewoon voor de lol en jullie eens te doen lachen. 😊

Ik hou van je recht uitheid,je humor & hoe open je bent. We zouden goede vrienden kunnen zijn. Maar een relatie zou niet werken denk ik. 😅😁

No bad feelings btw😁
 
Niet dat ik er niet meer heb waar ik wel een beetje benieuwd naar ben, maar eerlijk jullie zijn vaak teleurstellend. Zelfde geld natuurlijk andersom, want als je iemand online heel leuk vind en diegene anders is dan verwacht… doe je niks tegen🤷‍♀️
Alleen daarom zou je al de kat op het spek binden om te kijken of je überhaupt door de selectie komt. Verwachtingen zijn wel altijd link idd. Dus volle bak zonder terughoudendheid op je doel af. Hooguit een een blauwtje!
 
Warm badje met schuim, en mss een wijntje doet wonderen 😄
Ik heb nog steeds geen bad☹️
Ik denk dat ik mee ben.😂 ik bedoelde zijn er GR leden waar mee je eens het bed wil in duiken. 😁

Ook ik moet wel eerlijk toe geven dat ik lang niet zo onzeker ben als ik mij voor doe. Ik smijt mij zelf vaak onder de bus. Door met mij zelf te lachen Gewoon voor de lol en jullie eens te doen lachen. 😊

Ik hou van je recht uitheid,je humor & hoe open je bent. We zouden goede vrienden kunnen zijn. Maar een relatie zou niet werken denk ik. 😅😁

No bad feelings btw😁
Tuurlijk duik ik met sommige leden heb bed in. Alleen de een betaald wat meer als de ander😂

Nee maar met sommige heb je zo'n goede klik en dan doe je het bijna gratis..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan