Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb er nog twee liggen voor als ik weer naar het zonnige Bonaire ga😂

Maar ff wat anders ik heb een paar twijfels.

Allereerst ik wil wel een beetje wijn tijden de gb, maar geen dronken klanten. Wel of geen alcohol serveren?🤔

Denk beter van niet alleen ik wil wel een wijntje anders hou ik het denk ik niet eens vol🙈
. Eerst de inspanning daarna doorspoelen met een drankje 🥃 en hop naar ronde 2
Daarom heb ik een nobody gekozen 😉

De bash was zo gemeend omdat als ik @Lilyxx goed begrepen heb ze liever hard/ruw geneukt word.

Slash?!! Ga je een mes mee nemen mss 😂
@Lilyxx hou je van ruw of hard geneukt te worden
 
Daarom heb ik een nobody gekozen 😉

De bash was zo gemeend omdat als ik @Lilyxx goed begrepen heb ze liever hard/ruw geneukt word.

Slash?!! Ga je een mes mee nemen mss 😂
Oops, splash ja haha.
Ik denk dat ik niet eens tijd heb voor een pauze😂

Maar ik heb er wel zin in. Alleen veel vragen of ze mij niet al eerder kunnen ontmoeten en willen 1 op 1☹️
Tja, 1op1 met jou is wel leuker :)
 
Nou niet doen wat die gasten op haar laatste GB deden... keuvelen met elkaar.

Ze wil door 20 man uit elkaar getrokken worden en met volle gaten worden achtergelaten.
Eerlijk de vorige gb was veel te makkelijk geld verdienen.😂

Nu ga ik voor een groter bedrag, want ik moet mijn vriendin ook een beetje geven. Alleen ik hoop wel dat ik in een soort sekscoma beland😜
 
Eerlijk de vorige gb was veel te makkelijk geld verdienen.😂

Nu ga ik voor een groter bedrag, want ik moet mijn vriendin ook een beetje geven. Alleen ik hoop wel dat ik in een soort sekscoma beland😜
Daar heb je dus geen 20 man voor nodig...
2-3 echt goeie!
 
Je bent echt een enorme seks-duivel op een ontdekkingstocht. Heerlijk!
Ja alleen we gaan nu wel een beetje richting de donkere kant van het sekswerk, maar fuck-it. Ik hou wel van wat risico's😊

Wie weet organiseer ik een keertje een overnachting met 4-6 man. Drankje en joint erbij. En dan de volgende dag wakker worden en niet meer weten wat er is gebeurd😋
 
Ja alleen we gaan nu wel een beetje richting de donkere kant van het sekswerk, maar fuck-it. Ik hou wel van wat risico's😊

Wie weet organiseer ik een keertje een overnachting met 4-6 man. Drankje en joint erbij. En dan de volgende dag wakker worden en niet meer weten wat er is gebeurd😋
Hele dag naakt en free-use. Jou pakken wanner ze zin hebben :love:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan