Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze is niet van de GFE volgens mij, dus die insteek kan wel eens tot teleurstelling leiden. Voor stevige sex om je Valentijnsdag frustratie weg te werken dan weer wel.
Op zo n manier bedoelde ik het ook. Ik had al gelezen dat ze van wat harder houd.

Maar ook daarvoor zullen de mannen in de rij staan
 
Zou je het niet leuk vinden iets thuis te ontvangen een kaartje of zo,.. of komen we dan in de privésfeer.

Vraag het voor een mede forumlid
Alsof ik ooit kijk of er post voor mij is😂

Dan krijg je pas 2 maanden later een bedankje. Nou ja sommige mannen weten al waar ik woon, dus die kunnen dat prima doen.
 
Maar, na 2 maand is de lol er van af.

Ik wilde,.. pardon die vriend van mij, wilde je iets geven voor Valentijn, ook omdat je onlangs zei dat je nooit cadeautjes of attenties krijgt.

Maar nu heb ik het verklapt. 🤦‍♂️

Ben ook best wel dom, onhandig.
Wat ben je toch een schatje😂🥰

Kijk het maakt mij niet zo veel uit, want dat is gewoon niet het type klant wat ik heb. Gelukkig krijg ik nog regelmatig een fooitje waar ik persoonlijk vaak toch wat meer aan heb
IMG_2011.jpeg
Waarom accepteren sommige mannen niet het eerste antwoord, en gaan ze zo dom door🤣🤦‍♀️
 
Wat ben je toch een schatje😂🥰

Kijk het maakt mij niet zo veel uit, want dat is gewoon niet het type klant wat ik heb. Gelukkig krijg ik nog regelmatig een fooitje waar ik persoonlijk vaak toch wat meer aan heb
Als je Lily echt gelukkig wil maken dan geef je haar gewoon een stevige beurt en een fooi bovenop de prijs.
En doe dit om de week of om de 2 weken en verder laat je haar best met gerust want met verliefde klanten of klanten die denken vriendjes te moeten worden heeft ze geen geduld.

Als ze wil zeveren met mannen heeft ze dit forum hier.

Enfin, dit is wat ik ervan maak, kan natuurlijk mis zijn😅
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Fijne Internationale Dag v/d Sekswerker!

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
38.402
Berichten
747.304
Leden
34.390
Nieuwste lid
peteypirate
Terug
Bovenaan Onderaan