Allemaal praatjes met L

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat klopt, dat lees ik ook. Ik heb misschien niet ieder bericht gelezen maar er zijn soms ook goedbedoelde adviezen van mensen met kennis van zaken (formaliteiten, instanties, ziektes/soa's) die hier soms al snel als zeurpieten worden weggezet omdat dat serieuze onderwerp even niet in de leuke/lacherige sfeer past. Dat vind ik best jammer want die mensen hebben mijns inziens best wel wat nuttigs te melden en die bedoelen het goed met jou en anderen.
Oke verkas dan lekker naar het forum van Joke? Ik heb al vaker gezegd dat mensen hun grote mond over mij moeten houden, maar elke keer is het weer hot-topic als ik een draai maak.

Ik ben er open en eerlijk in, maar veel dames niet. Iets hier stinkt heel erg naar mijn mening. Jullie mogen zelf uitvogelen wat het is…..

Persoonlijk denk ik dat het die dames niet boeit, maar dat het iets met klanten en afgunst te maken heeft.
 
Oke verkas dan lekker naar het forum van Joke? Ik heb al vaker gezegd dat mensen hun grote mond over mij moeten houden, maar elke keer is het weer hot-topic als ik een draai maak.

Ik ben er open en eerlijk in, maar veel dames niet. Iets hier stinkt heel erg naar mijn mening. Jullie mogen zelf uitvogelen wat het is…..

Persoonlijk denk ik dat het die dames niet boeit, maar dat het iets met klanten en afgunst te maken heeft.
Nou, ik begrijp niet waaraan ik deze reactie nu heb verdiend? :( En jouw reactie gaat over iets anders dan dat ik schreef dus ik leg het maar naast mij neer.
 
Nou, ik begrijp niet waaraan ik deze reactie nu heb verdiend? :( En jouw reactie gaat over iets anders dan dat ik schreef dus ik leg het maar naast mij meer.
Nee zeker niet naast je neer leggen! Je bemoeid je met zaken waar je niks mee te maken heeft, en loop maar simpel weg mee met de groep.

Misschien ook een keer nadeken waarom ze zich elke keer met mij bemoeien?
 
Nee zeker niet naast je neer leggen! Je bemoeid je met zaken waar je niks mee te maken heeft, en loop maar simpel weg mee met de groep.

Misschien ook een keer nadeken waarom ze zich elke keer met mij bemoeien?
Kun je dan toelichten waarvoor dit topic is bedoeld? Het heet namelijk "allemaal praatjes met L" en dat is dus een nogal ruim begrip. In mijn beleving geeft de term "allemaal" namelijk aan dat vrijwel alles mag worden besproken. Dat lijkt nu echter niet zo te zijn, maar dan ben ik din verwarring gebracht door de titel.
 
Kun je dan toelichten waarvoor dit topic is bedoeld? Het heet namelijk "allemaal praatjes met L" en dat is dus een nogal ruim begrip. In mijn beleving geeft de term "allemaal" namelijk aan dat vrijwel alles mag worden besproken. Dat lijkt nu echter niet zo te zijn, maar dan ben ik din verwarring gebracht door de titel.
Klopt heb al heel vaak gezegd hou dat commentaar lekker voor je.

Maar veel succes in de andere topic's. Je mag mij met rust laten😊
 
Nouja @LiefhebberZ Lily leest natuurlijk ook in joke der blog daar ging het overduidelijk over haar en nzc in het algemeen, dan komt je misschien wel oprechte vraag hier waarom ze nu opeens nzc doet waar het voorheen een blok was door ernaar te vragen, met een luchtje aan.
En gaat het nog door @Dave401 ?
Nou denk dat die van 2300 iig niet doorgaat
 
Eerlijke mensen hebben weinig vrienden, dat komt zij geven hun ongezouten mening en dat wordt niet zo gewaardeerd.
in het geval van Lily zal het nog wel meevallen met het aantal vrienden , dat zal vast met de overige kwaliteiten van haar te maken hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan